לדורית - מנהלת הפורום

Avraham F

New member
לדורית - מנהלת הפורום

התחבטתי לאיזה מהפורומים שלך לשייך את הקטע הבא. גלגלול מחילות (מלשון מחילה קרקעית ולא מלשון מחילה/סליחה). היום בתכנית הבוקר ערוץ 2 שמעתי את הרעיון "הגדול" הבא, מצוטט מבנו "הדגול" של הרב עובדיה המנהיג הרומני של ש"ס: אין להשתטח על קברות צדיקים בחו"ל, כמו קבר המהר"ל שבפראג או קבר ר' נחמן מברצלב שבאומן, זצ"ל, מהטעם כי הם עברו תהליך של "גלגול מחילות", וגופתם הקדושה, התגלגלה דרך מחילות תת קרקעיות (ואולי ימיות), אל קבר ישראל בארץ הקודש. כמוהן גופות כל מליוני גופות היהודים שנקברו במשך 2000 שנה בגולה, הממלאים כיום את השכבה התת קרקעית בארץ ישראל. מכאן ועד איסור לחפור באדמת ארץ הקודש, או לקדוח בה בחיפושי נפט או מים או כל מרבץ גיאולוגי, הדרך קצרה. אלה דיעותיו של מי שמתנגד בין השאר לתרומת אברי ה"מתים מוחית". וזה הקשר לפורום זה. הרעיון יכול להתפרסם גם כרעיון הומוריסטי בפורום אחר. בכיתי מרוב צחוק.
 

D o r o t h y

New member
גם אני שמעתי את זה

וגם אני התגלגלתי (למשלי לא במחילות) מרוב צחוק. תודה לאל שהצחוק יפה לבריאות איש באמונתו יחיה.
 

ריס26

New member
מעניין שכשהבאתי פעם איזכור

הנוגע ליהדות הערתם שזה לא פורום מתאים ויש מקום אחר. ובכן, מחילות, תת קרקעיות ימיות?? זה הכל לסבר את האוזן מפני שאת עולם הנשמות ומסלולן אי אפשר לתאר/לבטא באוצר גשמי כשלנו ובטח לא לאנשים כמונו שנישמתם עדיין חבויה אחר מסך עב וחוץ מהמבורגר,סטייק,ועוד כמה דברים ``עסיסיים`` אינם מותירים מקום בכילם לגילוי הנשמה.
 

Avraham F

New member
ריס ידידי,

לא מדובר בגלגול נשמות, שאין יודעים את מסלולן. מדובר בגלגול "מחילות", דרכן עוברות לפי הרב עובדיה הבן, גופות של יהודים שנקברו בחו"ל. גופות של מתים, אותן קוברים אנים גשמיים, הן דבר גשמי ולא רוחני. חתימה לבריאות טובה יותר.
 
למעלה