לדעתי טיפה הגזמתם...

strawberrys

New member
לדעתי טיפה הגזמתם...

אתם אומרים שבעקבות הציורים זה מה שיקרה: " חווית סביבת הלמידה תהייה מיוחדת ומאתגרת ותיצור מצב בו יהיה נעים ללמוד. רעיונות וחלומות חדשים ירקמו בלבם של הילדים. תלמידים יגיעו עם מוטיבציה גבוהה להצליח בבית הספר ובחיים בפרט. האזורים והחללים החדשים שייווצרו יתפקדו כמקום מפגש חברתי, דבר שיביא להפריה הדדית ולחיזוק הקשר התקשורתי בין התלמידים. המושג "חוק חינוך חובה" יקבל משמעות חדשה כמו: הצלחה בחיים, מימוש עצמי, ביטוי עצמי, אהבה, כבוד הדדי, יצירה. הילדים יצעדו לרמת מודעות וידיעה גבוהה יותר ויפתחו בפניהם עולמות חדשים. הילדים ישאלו, יתעניינו, יחקרו ויבדקו עולמות חדשים: מדע, מתמטיקה, פילוסופיה, היסטוריה, אמנות, מוסיקה ..." אני לא מאמינה שכל זה יקרה אצל הילדים רק מכיוון שבבית ספר יש ציורים על הקיר. אם נגיד הפוריקט היה שתלמידי בית הספר מציירים על קירותיו, בהחלט הייתי חושבת שזה יעזור, שזה יפתח את היצירתיות וכו', אבל לא נראה לי שעולמו של ילד יתהפך מקצה לקצה, שהוא יתחיל לחקור ולהתעניין במתמטיקה ושאר המקצועות רק בגלל ציורי קיר בבית הספר שלו.
 

saharn

New member
נקודה למחשבה...

איש חכם אמר.. "במקום שבו ישנה אהבה, שם קורים ניסים" אהבה זה לא רק בין בני זוג או במשפחה. אהבה זה עד כמה אתה מעריך את האחר. ולכבד ולהעריך, לדעתי, זה איזו סביבת למידה, אנחנו כחברה, מסוגלים להעניק לתלמידים למורים. ככל שהמקום נעים יותר, כך גם יותר נעים ללמוד וללמד. ככל שלאנשים נעים יותר כך הם גם מרגישים חלק ממשהו. ובעיקר זה מתבטא אצל ילדים. סהר
 

j i m m y

New member
אני בכלל לא חושב שיש הגזמה

אני דווקא שמח מאוד על הפרוייקט שלכם ומאוד מקווה שתגיעו לשכונה שבה אני גר, היא פשוט צמאה בטירוף לכזה דבר, וזה משהו שמאוד מאוד מאוד מאוד חסר לנו פה, ואם תרצה לדעת עוד - תבדוק את המסר האישי שאני תיכף הולך לשלוח לך.
 

toso

New member
קראתי את המכתב שלך בפרטי

אם תוכל לצלם את השכונה כדי לתת לנו רקע. בכל מקרה אתה תוזמן בקרוב לפגישה עם כל חברי הפרוייקט. משלוח תמונות אנו נעזור לך בזה! תומר
 

j i m m y

New member
החזרתי לך אי מייל

יגיע אליך עוד כמה דקות, תראה ותתרשם.
 
אני חושב דבר אחד...

שאנשים שאינם מאמינים הם אלו שרוצחים את המדינה. וסלחו לי בבקשה על התגובה החריפה, פשוט בגלל זה קשה לי לישון בלילה
 
למעלה