להוציא אותם מחוץ למחנה

vinney

Well-known member
להוציא אותם מחוץ למחנה

זה מה שמדאיג את מצגר, שלא ישייכו אותם למחנה שלו, שלא ישייכו אותם לשומרי מצוות. בגילוי דעת הוא לא דואג על הפגיעה בילדים, מה שמפריע לו זה הנזק התדמיתי שעושים לדתיים! "ומי יוכל לשער את גודל חילול השם ועוצמת הנזק החמור אשר גורמים הם במעשיהם הנאלחים וממיתים הם בכך קלון וחרפה לעמנו בכלל ולשומרי תורתנו בפרט" כמה נמוך עוד הרבנים יכולים להתדרדר????
 

timeless1

New member
המעשים של אותה אישה אשר התעללה

קשות בילדים שלה, וכאשר קראתי את מסכת ההתעללויות ובכיתי, זאת אכן אדם שלא רק צריך להוקיא אותה מתוך החברה האנושית אלא חובה להוקיע אותה. ואני מסכימה עם השורה התחתונה ואף גם אני הבעתי תמיהה על כך שזה מוזר שאף רב לא טרח להתייחס לסאדיזם האיום שמתחולל שם.
 
כשרב מדבר על 'חילול השם' אז זאת התייחסות

לאופי הנפשע של המעשים. ההתלהמות נגד החרדים במיקרה כמו זה איננה במקומה. גם בחברה החרדית אלה מעשים בשוליים, ובניגוד למקובל לחשוב כאן במשפחות החרדיות שוררת אהבה ודאגה לזולת כמו במשפחות לא-חרדיות. יש פה כמה פנאטים שעבורם חרד הוא סמרטוט אדום כמו שחילוני הוא סמרטוט אדום בעיני חרדים פנאטיים.
 

timeless1

New member
.....

אני לא טענתי שהאלימות מאפיינת אך ורק את החברה החרדית , אלא להפך. כלה חברה שלנו, על כלל המגזרים שלה היא אלימה. הסיבה היחידה שמעלים את זה פה זה בעיקר בגלל שיש חרדים הטוענים שאצלהם אין תופעות כאלו. אז הנה יש - לא רק שהן קיימות הן גם די סדיסטיות. אני גם לא ממש יודעת מאיפה אתה מביא את הנתונים שלך לגבי חוסר האלימות במשפחות החרדיות, אבל אני מאמינה שגם מרבית המשפחות הלא-חרדיות שוררת אהבה ודאגה לזולת.
 
את בסה"כ חוזרת על דברי:

"במשפחות החרדיות שוררת אהבה ודאגה לזולת כמו במשפחות לא-חרדיות." מציע קודם לקרוא ואח"כ להגיב, ולא להיפך. לא הבאתי נתונים, כי אין לי כרגע. מדובר בהתרשמות שיש לי אחרי שנים רבות של חיים עם החרדים במדינה אחת.
 
למעלה