להיזכר בזכריות

להיזכר בזכריות../images/Emo91.gif

בהמשך לדיון על הגברים והנשים בעידן הרוחני, אני מביאה כתבה של אוהד אזרחי בנושא, להנאת כולנו.
להיזכר בזכריות
מאמר לחיים אחרים. מרץ 2004 אוהד אזרחי
בעולם של ה"רוחניים" מקובל ש"אנרגיה נשית" זה משהו מכובד, אבל זכריות, גבריות וכדומה הם ביטויים שלחלקינו נשמעים כמעט כקללה. הסיבה לכך היא שהמודל הגברי שהכרנו בילדותנו גרם לכולנו לכוויות וצלקות בנפש. בדרכינו אל עולם הרוח למדנו – אנחנו הגברים שוחרי הרוחניות של העידן החדש – לגלות את הנשי שבתוכנו, ולהתכחש לגבריות, שלא ממש היה ברור מה טוב בה... לפי המודל הגברי שעל ברכיו חונכנו, לפי המודל שעדין מטופח בחום בישראל הצבאית, הגבר צריך להיות בחור קשוח, אחד שלא מבטא רגשות (ולמען האמת הוא לא ממש מרגיש הרבה, כך שזו לא בעיה גדולה לא לבטא רגשות...). הוא צריך להיות חזק. מנצח. לא מדבר הרבה. רצוי שהגוף שלו יהיה מפותח ושרירי, אבל תנועות הגוף שלו, לעומת זאת, מוגבלות – הוא לא יזיז את האגן, למשל, כמו "בחורה"... הגבר הזה, שהורגלנו להכיר דרך מערבונים וסרטי פעולה, דרך כדורגל ועולם העסקים הוא מצליחן, תחרותי, לא רגיש, לא מתקשר ואף נוטה לאלימות. הגבריות המאצ'ואית שהכרנו היא גבריות אגרסיבית, מדכאת, רומסת, בלתי מודעת לעצמה ורחוקה מרוחניות כמרחק אנטארקטיקה מכוכב הצפון. כתוצאה מכך התעוררה בעולם התנועה ההפוכה:
שנות השישים של המאה העשרים הצמיחו את ההיפים, שלימדו את העולם שגברים יכולים גם לגדל שיער ארוך, לשים עגילים באזנים, לחייך במסטוליות גמורה, להתמזג עם הטבע, לשיר עם גיטרה, להרגיש, כן – להרגיש, ללכת עם לב פתוח, לבכות! להנות מלבוש מתנפנף ולרקוד ריקוד חופשי בתנועות עגולות. הגברים של העידן החדש למדו עד כמה מעוותת הגבריות המאצ'ואיסטית שהוצגה לפניהם על ידי החברה. יחד עם התעוררות העולמית של התנועה לשחרור האישה, ויחד עם ההתעוררות של הרוחניות הנשית בעולם המערבי, יחד עם התנועה הפמיניסטית והאקו-פמיניסטית, ויחד עם עליית פולחן האלה מתהום הנשיה למדו גם הגברים עד כמה יפה הנשיות ועד כמה נחותה הגבריות שספגנו – אנחנו הגברים – מהמודל הצבאי, האגרסיבי, הכוחני, המצליחני, האטום והחושב במסלולים ליניאריים בלבד.
בתור גברים של העידן החדש למדנו לפתח בתוכנו את האלמנטים הנשיים עד כדי כך ששכחנו את עצמנו – את הגבר שבתוכנו. אבל הרי זה לא יתכן! אם יש גברים בעולם, ברור שזה לא רק מסיבה של חוסר התפתחות אבולוציונית... ולכן ראוי לנו לשאול בבהירות: מהי המתנה הרוחנית של הגבריות לעולם? האם יש איזושהי מעלה לזכריות, לדרך החשיבה הגברית ולדרך ההתנהגות הזכרית, או האם זו רק מין מוטציה שדרושה לשם רביית המין האנושי, אבל מבחינה רוחנית אין לה יחוד ומעלה?
המשך הכתבה כאן
ברכת קריאה מהנה
גילי פרי
 
מקסים ../images/Emo13.gif

וכל כך נכון... המדהים הוא שיום אחד חשבתי על הנושא והגעתי לבד למסקנות דומות, כאילו נפל לי אסימון ענק בקול צלצול מחריש אוזניים. אפשר לראות את המסקנות שלי בשרשור על גבריות ונשיות. ומלבד זאת, בתקשור של טוהר, יש תבונות מדהימות על אופי האנרגיה הגברית שמאופינת בקלילות, אווריריות והומור.
 
../images/Emo4.gif

אם כבר אתם מחלקים קטלוגים נשים גברים והשוני ביניהם אני מביאה לכם תיאוריה אחרת,תנ"כית לפי התנך לקחו צלע מהאדם וממנו עשו אישה,אישה כי מאיש יצרו אותה לפי כך ה"רגישות .."וכו' זה תכונה שנמצאת אצל הגבר,אבל האישה בנויה ברובה ממנה!. ולדעתי,אין הבדל כל כך , ממש שאין,אדגים בעזרת הטראנסקסואלים- ואני מצוטטת: "זה לא הגוף שלי"- הנפש היא דבר שלא נועד להיות בתוך סורג ובריח ,אלא היא בחרה להיות מאחורי הסורגים הנקראים גוף ומגבילים אותה כדי שהיא תוכל גם מתוך המיגבלות לעשות מה שהיא חפצת לעשות! נפש בוחרת גוף ,והגוף (גם אם זה זכר שמשאיר זכר ונקבה כי בתוכה נקב) הוא רק כלי תחבורה.
 
מדהים !!!!!

אהבתי מאוד את הכתבה של אוהד ,והדברים שלו מיתחברים אחד לאחד לדברים שאני ניסיתי להסביר. תודה גילי, באהבה עמית.
 
עוד משהו

גם אוהד אזרחי וגם אני שאבתי את החוכמה הזאת מאותו מקור,מהקבלה,ולכן הדברים שלי ושלו די זהים,מזאת פעם ראשונה שאני קורא משהו שלו וזה מדהים . תודה עמית.
 
למעלה