להיט ענק בקרוב..

ויחד עם זאת

התגובות לשיר של דיידו מאוד חיוביות, ובכלל לא הייתי שולל אפשרות שזה יקח את שיר השנה.
 
ומוסיף על עצמי

עצם זה ש- Beautiful של כריסטינה שורבב לפרסומת נותן לו סיכוי בכלל לא רע, וזה היה גם שיר די מצליח (ומוצלח).
 

TheRasmus

New member
לכרסיטינה יהיה קשה לזכות..

היא הוציאה השנה 3 להיטים.. אז כך שהניקוד שלה יתחלק בין כל השירים! לעומת זאת דיידו,אוונסנס, ובלאק אייד פיז הוציאו רק שיר אחד ולכן סיכוייהם גבוהים! בדיוק כמו טאטו בשנה שעברה וקיילי לפני שנתיים! אם אמינם היה מוציא את LOSE YOURSELF עכשיו במקום תחילת השנה (ולא היה מוציא עוד סינגלים השנה) הוא היה לוקח על בטוח!! זה ממש שיר אדיר! כנ"ל רובי וויליאמס עם FEEL.
 

TheRasmus

New member
The Rasmus

האם ידעתם שהלהקה כבר קיימת 7 שנים? במצעד הפיני הם הוציאו עד היום 14 שירים. ועושה רושם שהלהקה משתפרת משנה לשנה! הראשון שבהם היה Myself שיצא במאי 96 והגיע למקום ה-36 בלבד. באותה שנה הם הוציאו גם את GHOSTBUSTERS שהגיע למקום ה-12 ב-1997 הם הוציאו 2 סינגלים שהטוב מביניהם הוא BLUE שהגיע למקום ה-8 ב-1998 הם הוציאו גם 2 סינגלים שהבולט מהם הוא LIQUID שהגיע למקום ה-8 ב-1999 הם הוציאו את השיר הכי גרוע שלהם שנקרא SWIMMING WITH THE KIDS שהגיע למקום ה-46 בלבד! השיר הכי מצליח שלהם ביחד עם IN THE SHADOWS הוא F-F-F FALLING שזכה בשיר השנה בפינלנד בשנת 2001. באותה שנה הם גם הצעידו את CHILL ו MADNESS שהגיעו למקום ה-2. כמובן שיא ההצלחה שלהם הוא השנה עם האלבום DEAD LETTERS שנמכר במיליוני עותקים ברחבי אירופה! השנה הם הצעידו את IN THE SHADOWS שלמעשה הוא השיר הכי מצליח שלהם באירופה..שכמובן הגיע למקום ה-1 וגם את הלהיט הבא שלהם באירופה IN MY LIFE שגם הוא הגיע למקום ה-1..
 

TheRasmus

New member
../images/Emo123.gif

זה שזה לא מעניין אותך זה לא אומר שזה לא מעניין אחרים. אז אל תדבר בלשון הכלל! ודבר שני יש כאן הרבה אנשים שכן אוהבים את הראסמוס.. בקיצר לא מעניין אותך אז אל תקרא!
 

Chandler Rulz

New member
אהבתי את F-F-F-Falling../images/Emo70.gif

שיר מצויין
 
למעלה