להכיר מישהו/י דרך חברים..

Lir האחת

New member
להכיר מישהו/י דרך חברים..

זה נראה לי בעייתי כזה... אם זה לא הולך, זה כזה יוצר מצב לא נעים מול החברים שהכירו לך. וגם אם הולך בהתחלה, הם תמיד יהיו תקועים באמצע איכשהו... לא?
 
בעייתי מאוד...

אמנם לא מחייב בכל המקרים אבל זה בהחלט בעייתי... או שאותם חברים פשוט "מתערבים" או כי "הם היו שם קודם" או כי הכרנו "בזכותם" "בגללם" ומגיע להם להיות מעורבים בהכל... או כל מיני סיבות. חווה את זה על בשרי... לא נעים כ"כ.
 

Lir האחת

New member
יאפ..

האמת שזה קטע, עד עכשיו באמת חשבתי שלהכיר דרך חברים זה הכי טוב. הם מכירים אותך, הם יודעים מי אתה... מה יכול להיות. אבל זה באמת בעייתי. טוב במקרה שלי, היה לי דייט אחד עם בחור שחברה סידרה לי. אני לא הרגשתי כימיה בדייט הזאת, הוא לא הסגנון שלי חיצונית, ובאישיות הוא לא כבש אותי. בקיצור, עכשיו זה מצב לא נעים...איך יוצאים מזה בשלום?
 
בשלום?

אממ... תודה אבל לא תודה. חוצמזה שזו חברה שלך, תמיד את יכולה להגיד לה את האמת. קרה לי שניסיתי להכיר בין חברה שלי לידיד טוב שלי - לא הלך בכלל. היום בדיעבד אני יודעת שהיא רחוקה מלהיות הטעם שלו... הם הכירו, דיברו... היי היי ביי ביי.... מדברים פה ושם, הם חברים בפייסבוק אבל לא מעבר... קורה.
 

ladykat

New member
לי אפ פעם חברים לא הכירו לי

אני חושבת שיתר נוראי להיות במצב שלי - שכל המכרים שלי מתעלמים ממני ולא רוצים להכיר לי אפ אחד :( וכל פעם שיש אירוע - רק אם הם לבד הם - פעם ב- מזמינים אותי - אם בכלל - חלילה שלא יצא מצב שמישהו \ משהו יראה אותי ואם הם הולכים אם החברים שלהם - אין לי מושג - ו כשקרה פעם בפורים האחרון שחברה הזמינה אותי היא התחילה לרמוז לי שחברה נשארת לישון אצלה ושאין לי יותר איך לחזור הביתה נראה לי שאכן לא נעים כשקשר בין חברים שהכירו לא הולך - זה לא נעים יצאה לי פעם מן היכירות שכזאתי "בין חברים" - אבל יותר נכון - אני כפיתי את עצמי על הבחור כי אפ אחד לא היה מעוניין להכיר לי אותו ממילא הייתה לו חברה שהוא נשוי לה כיום - אני כבר לא "מסתובבת " עם האנשים הנ"ל - וכשהוא היה רואה אותי - ושתבינו לא יצאנו או משהו - (הוא בא אליי פעם הבייתה , הגשתי לו כיבוד- ובדיוק היה שיפוצניק שעשה רעש - לא הייתי לבד ) רק רציתי להכיר אותו! - הוא היה יורד עליי ומתנהג אליי גועלי עוד פעם אחד באותה חברת אנשים רציתי להכיר מישהו - אבל למדתי את הלקח - ומאז אני לא מנסה אפילו ולא שואלת.
 

Cobe Anan

New member
ומצד שני- הרבה יותר טוב לדעת במי באמת מדובר.

את יודעת שיש עם מי ועל מה לדבר, את יודעת שאין שלדים בארון, שאין סודות חבויים. "דרך חברים" הוא אופן ההיכרות המועדף עליי. לא שידוך, אבל היכרות מקרית. את דקלתי הכרתי ככה (למרות שזו דוגמה גרועה- כי את החבר שבטעות הכיר בינינו זנחנו אחרי שגילינו שהוא קצת ניסה להרוס לנו). את הראשונה שיכולתי באמת להגדיר כ"חברה שלי" הכרתי דרך עמרי. לכל אורך תקופת הזוגיות שלנו (חודשיים שלמים!) הקשר עם עמרי רק התחזק. טוב, אפילו יותר מדי- הנשיקה בינינו היתה יותר מדי בשבילה; אבל איך אומרים, עמרי? "אף אישה לא יכולה לגעת בגבר כמו שגבר יודע לגעת בגבר!"
ידידה שלי התחתנה לאחרונה עם בחור נפלא שהוא גם אחד החברים הכי טובים של בעלה של החברה הכי טובה שלה. תחשבי כמה זה מחזק את הקשר בין הזוגות. יאללה, עברנו את כיתה ד'. אם את מכירה מישהו ועניינים מתחילים לזרום- זה יגיע לאנשהו. דרך חברים מאפ/שר לך להכיר את הבנאדם כבנאדם, לא כמתקן אוטומטי לאספקת תמצית תינוקות- ורק אז להחליט אם את רוצה אותו כבן זוג. זה חוסך את כל השלב המביך והמציק של הדייטינג. אני בעד.
 

shuval3

New member
תלוי כמה אנשים בוגרים

תראי, אם אנשים נכנסים לזה בידיעה שזה יכול להיות בעייתי, אז זה הופך להיות הרבה פחות בעייתי. אין ספק שיש בקשר שמתחיל מחברים יש בעיות, אבל בנסיבות מסויימות, כשהוא/היא שווים את זה, אז זה בעיות ששווה שיהיו. בקיצור... עדיף בלי...אבל לא באמת נורא עם
 
למעלה