להעיז להצליח!??

להעיז להצליח!??../images/Emo39.gif../images/Emo141.gif

בוקר טוב חברים, עברתי וריפרפתי בדפים ובאמת נורא נחמד ותוסס פה הלוואי וימשיך ככה! בזמן האחרון יש לי המון התלבטויות על שינויים וכיוון אחר בחיים, לימודים, התפתחות למקומות אחרים ועוד... והגעתי למסקנה המעציבה שפשוט אין לי אומץ. כנראה, וקשה לי להודות בכך, נוח לי להסתתר מאחורי השומן (שהוא חבר יקר, שומר ומגונן...) איך מעבירים את המחשבות וההחלטות לביצוע, איך מתחילים את ה"תכלס´"??? מאחלת לכם יום קריר ונפלא. אוהבת רבקה.
 
בוקר טוב לאמא של מיכל../images/Emo24.gif

אם ראית ודפדפת בתגובות ובדפים הקודמים בוודאי ראית שהתמיכה והעזרה הם הצד החזק של הפורום הזה וזו כבר התחלה מעודדת. איך מתחילים??? יושבים וחושבים אם ב א מ ת רוצים להתחיל ורוצים לשנות ואז מתחילים בצעדים ראשונים, התחלתיים ולא מאיימים. מחליטים לקבוע תור אצל דיאטנית או כל דיאטה מסוג שהוא שאותה רוצים לאמץ. מחליטים להתחיל לעסוק בפעילות גופנית כלשהי. ואפילו אם רק נכנסים לאווירה, זה כבר טוב וכבר מרמז לבאות. את רק צריכה להיות בטוחה בעצמך ובכוחות שלך ובמטרה שלך, מכאן והלאה, רק לא להתייאש ולעשות כל יום צעדים קטנים עד שנכנסים לזה כדרך של שגרה ואורח חיים. בהצלחה, ויום נעים יעל
 

אביטל +

New member
היי מיכל ../images/Emo24.gif

אם אני אהיה כנה, אז את השינוי הגדול שחל בי אני עשיתי בעל כורחי. כי הגעתי למסקנה שאין ברירה, וכך אני לא אמשיך הרבה זמן ולא אצליח לעשות את מה שאני רוצה לעשות. אחרי שהתחלתי הבנתי כמה שטוב לי עם השינוי, כמה שאני נהנית ממנו ומהתוצאות שלו. ואני מתחרטת שלא היה לי האומץ להתחיל אותו מקודם. כן, גם אני פחדתי. ושכבת השומן שהקיפה ומקיפה אותנו היא מעין הגנה ותירוץ למה אנחנו לא עושים דברים ומטפלים בדברים. כאשר השכבה הזו מתחילה להצטמק, לפתע אין תירוץ מדוע לא עושים. אז מיכל, אם יש משהו שאת רוצה מהחיים שלך, לכי ותשיגי את זה. יש דברים שאולי בשלב אחר של החיים לא תוכלי לעשות או שיהיה יותר קשה. וגם אם ניסית ונכשלת, אז לפחות את יודעת שניסית. ולא תבלי חיים שלמים בשאלות אל עצמך - "מה היה לו ניסיתי ?" אז לכי על זה. אנחנו פה כדי לתמוך בך. לשמוח איתך כשתצליחי. וגם לתמוך בך אם תיכשלי.
 
אביטל, ../images/Emo24.gif

זאת אני רבקה הדר, כאן בתפוז, עוד לפני שהפורום עבר לכאן אני "אמא של מיכל" אבל למען מניעת בלבול אנסה לחזור לכינוי הקודם שלי.
 

אביטל +

New member
לא לא לא, זה בסדר

אני קצת מבולבלת על הבוקר ראיתי את השם מיכל וזהו... אני זכרתי שרבקה היא אמא של מיכל ולהפך. רק לא זכרתי כשכתבתי את ההודעה...
 
זה לא פשוט באמת רבקה יקרהו!! אבל...

אבל לא פשוט זה לא אומר: שזה בלתי אפשרי! נתחיל מזה. רבקה יקרה, מי כמונו יודע כמה הפסיכולוגיה משחקת כאן תפקיד ראשי בהצגה. אין מישהו שמרגיש ויודע זאת יותר טוב מאיתנו. ובגלל שזה קשור לענייני הנשמה זה לעולם לא יהיה אפשרי ללחוץ על כפתור קטן ולשנות זאת מיד! רבקה, כתבתי אתמול ממש בקטע הזה לאביטל, בהמשך לאיזה מאמר נפלא שהיא שלחה. שבעצם שעד שאנחנו לא "מטפלים" בשורש, ממשיכים את היו יו המפורסם ולא מצליחים לצאת מהמעגל קסמים ("שדים" יותר נכון), וההיסטוריה חוזרת כך על עצמה. אז, זה. דבר ממש בסיסי בפורום שלנו את כבר יודעת. להציף ולעמוד מול האמת כדי שאפשר יהיה משם לעשות את ההתחלה הנכונה. (רק משם באמת אפשר). רבקה, בחיים זה לא יקח שיחה אחת, כל טיפה שתיפול כל יום - תעשה את העבודה. וגם...תקחי בחשבון שיעוץ מקצועי יכול לעשות לך המון בקטע הזה. או-קי?? אני חושבת שני דברים. אחד מהם, זה משהו שאמרתי בעבר לחברה טובה שהיתה בפורום (דינה51). שהיתרון של ירידה איטית איטית במשקל, זה שזה נותן הזדמנות גם לנפש במקביל את הזמן שהיא צריכה לשינוי וההתיצבות על אותו קו עם הגוף. ירידה מהירה כשלנפש אין זמן "לעכל" ו"לקבל" יכול להפר את האיזון הדק והחשוב הזה. בקיצור, לעשות ברוגע בלי "זעזועים" ומבלי להכניס את הנפש לדריכות מיותרת. דבר שני, דרכים חלופיות. כלומר, אם המשקל נתן לך הגנה מפני חששות או התמודדויות כלשהן, אז עכשו צריך לפתור את זה! (לאט אבל לעשות). לחשוב למשל, אפילו בינך ובין עצמך על סוג מסויים של התמודדות שכדי להתחמק ממנה פנית לאוכל (ואז גם עלית במשקל). ולחשוב או-קי, מה "הפחיד" או "הרתיע" או היה קשה לי באמת באמת בהתייצבות מול ההתמודדות הזו ואיך אני יכולה למצוא דרך/"מגרה אחרת" שדרכה יהיה לי קל יותר להסתכל על הדברים והפעם לא להרגיש רע כמו קודם ולעשות מה שצריך. עכשו נכון שדיבורים לחוד ומעשים לחוד, להתמודד מול משהו שהיה קשה ובאחת פתאום לעשות תפנית של מאה שמונים מעלות לא "הולך ברגל". אז בצורה מינורית. מי רודף אחרייך רבקה?? מה שלא יהיה, בעדינות רבה, ולחשוב ולתת לעצמך את הזמן איך שוברים את הקיר הזה. (את איתי?
). רבקה, אין דבר כזה בלתי אפשרי! רק דבר אחד בחיינו הוא ענין סופי באמת. ואנחנו איתך כל רגע שתזדקקי לנו ובכל שניה שהלב ירצה לפרוק כדי שיוכל להמשיך בדרך החשובה הזאת. או-קי? תמשיכי לכתוב מתי שאת מרגישה - אל תעשי חשבון לכלום, רק לעצמך רבקה יקרה!! שלך תמיד, דליה.
 
דליה,../images/Emo23.gif

א. גרמת לי לדמעות באמצע העבודה! תודה מעומק ליבי על התמיכה! ב. אני אלופת ההתחשבנויות! ג. הכל נראה לי בלתי אפשרי כרגע! יש לי מין בעיה כזו שאני חייבת שינוי עכשיו ומיד, לרדת במשקל עכשיו! הרגלים אחרים עכשיו! זאת בעיה אני יודעת.. ד. כל המשאבים שלנו מופנים כרגע למיכל, ועם המצב הנוכחי קצת קשה לי להשקיע כספים בעצמי, (סדר עדיפויות, אני יודעת... אבל בכל זאת!) ה. נשיקה וחיבוק ממני, אוהבת המון! רבקה
 
רבקה, חשבת שסיימת איתי?? טעות מרה.../images/Emo8.gif

רבקה, למה שחור ולבן? איפה הגוונים שבאמצע? בכל תחום בחיים זה לרוב כך. (זו רק דרך מסוימת של הסתכלות שאנחנו (!) בוחרים). וישנם בהחלט דברים שאת יכולה לעשות מבלי להוציא כסף רבקה יקרה. אז הקטע זה דווקא לצאת מהפינה של או הכל או לא כלום. כי כך את שמה בעצם גם טריז בגלגלים של עצמך. לכן... כתבתי להתחיל לעשות דברים בהתחלה באופן מינורי מאוד. דוגמא? באיזה שהיא אחה"צ, עוצרים הכ-לל!! כביסה, בישולים ניקויים הכ-ל!! מכינים כוס קפה או שוקו טעים שמים רגל על רגל, ונחים, מסתכלים על איזה סרט (גם אם יהיה דבילי בטלוויזיה) וכו´. או קובעים עם איזה שהיא נערה שפעמיים בשבוע תגיע אלייך לשעה לשמור על הילדה, ואת צאי להליכה קצת בחוץ. גם מנקה את הראש וגם בכלל עושה טוב. בקיצור, משהו וקטן. קאפיש??? תבחרי את מה!! אבל...אם לא תחליטי עכשו. ואם לא תתכנני ותעשי. למה שמשהו מהדברים שאת רוצה יקרו, יקרו עוד יום, עוד שבוע עוד חודש?? למה? הכל בידייך רבקה. קחי את הזמן שלך..ואנחנו כרגיל לצידך.
דליה.
 
טעות מרה? שמחה גדולה!../images/Emo23.gif

כמה אני אוהבת את הפורום הזה ואותך כבר אמרתי????
אוף איתך,יש לך תשובות להכל. ודרך אגב אני לא צריכה אפילו בייבי סיטר בשביל הליכה. רק קמצוץ מוטיבציה! רבקה
 
למעלה