להקריא או לא להקריא?

mummy

New member
ברור שאפשר להתכונן, ואפילו צריך

זה בדיוק מה שמדהים אותי, לראות איך למרות שאפשר להתכונן, יוצא לי לראות עוד ועוד אנשים מגיבים כאילו השעון מפתיע אותם.
 

22ק ו ס ם

New member
אימונים לא תמיד מייצגים

כלומר, רבע הרצאה זה באמת מוגזם, אבל לאנשים יש נטייה לדבר מהר יותר או לאט יותר בהרצאות בפועל בגלל שהם מתרגשים. אנשים גם מדברים הרבה יותר בגלל התרגשות.
 

מממאיה35

New member
אם מישהו להרצאה של 15 דקות

מגיע עם יותר מ 15 שקפים - זו אינדיקציה שהוא לא התכונן או לא שם XXX על הזמן שנתון לרשותו. הכלל אומר דקה לשקף או שקף לדקה
 

22ק ו ס ם

New member
זה כלל לא ממש נכון

כל החוקים לגבי מצגות גורמים לזה שאנשים הופכים למשועבדים למצגות במקום שהמצגות ישמשו את מה שרוצים להעביר. לא תמיד מצגות הן הכלי הכי טוב להעברת הרצאה ומתי שכן, שקף כל דקה יכול להיות מהיר מדי. ראיתי כבר מצגות של 50 דקות שלא היו בהן יותר מ10 שקפים.
 
מסכימה

ובאחרונה שלי מלפני שבוע השתמשתי ב-23 ל-20 דקות (נגיד 21 כי בשקף הפותח והאחרון אין ממש תוכן).
 

מעיןבר

New member
לא קראתי את כל התגובות

אבל הגישה שלי היא להקריא ולא להקריא. כלומר, לכתוב מראש את כל ההרצאה וללמוד בע"פ כך שיהיה לך בסיס, אבל לא להקריא מדף מול הקהל. צריך להתכונן המון המון אבל חשוב שיהיה לך "לאן ליפול" כלומר טקסט כתוב היטב ומשונן שיהיה הבסיס ממנו תוכלי לאלתר ולהוסיף כמובן הטעמות ועניין.
 

מעיןבר

New member
אבל זה לא מדוייק ../images/Emo13.gif

כי כן קראתי חלק... אם זה היה בלת"ק אז בהחלט הייתי כותבת בלת"ק בכותרת.
 
למעלה