להתראות, פורום הילינג אנרגטי

להתראות, פורום הילינג אנרגטי

משפחת פורום הילינג אנרגטי יקרה כל כך! שש וחצי שנים הפורום הזה הוא נקודת מפגש לעוסקים בתחום. ביחד חיפשנו תובנות, חילקנו חוויות, פירסמנו סדנאות, צמחנו והתחברנו. נהניתי מכל רגע כאן. עכשיו הגיע זמנו של הפורום להניח ראש על הקרקע, להיפרד ולומר שלום. הפורום עשה את שלו. בלב נחמץ אני נפרדת מכם עכשיו, הפורום היה חלק מחיי עוד לפני שהפכתי לאמא, ומלווה אותי בכל יום (כמעט) מאז. אני בטוחה שמותו של הפורום יפנה מקום בלב שלנו להרפתקאה חדשה, שתתאים יותר לכאן ולעכשיו של כל אחד מאיתנו. באהבה רבה אני אומרת לכם להתראות בשמחות, תודה על המחשבות, הרגשות, והתובנות שחלקתם איתנו מעל דפי הפורום, נהניתי להיות חלק ממשפחת פורום הילינג אנרגטי! יוסי, ינוקא, ניצן, ירון, ליאו אחותי, וכל שאר הקבועים המדהימים של משפחת הפורום - אני משוכנעת שאנחנו נמצא עוד מקום להישמע בו ולחשוב בו ביחד (ליאו, זה לא הפורום הראשון שאנחנו סוגרות, הא?
), נשיקות, ושאו ברכה! אוהבת מאוד, עומר.
 

Lagrangian

New member
ולחשוב

שניסיתים לשכנע אותי לכתוב משהו מסווג בזמן שהחולה מפרפר
את רוצה לפרט מה הוביל להחלטה הזו אצלך?
 
זו ממש לא החלטה שלי

פורום הילינג אנרגטי מתנהג כפורום נישתי מדיי... כמות התנועה בבית שלנו מתאימה יותר לקומונה... זו החלטה תפוזית שאני מבינה ומכבדת.
 
סגירת הפורום


נוכח רמת הפעילות הנמוכה בפורום הוחלט לסגור אותו בשלב זה. אנו מודים ל עומד גלעדי על תקופת ניהול בפורום ומאחלים לה הצלחה בהמשך הדרך בתפוז ובכלל. המשך גלישה מהנה בתפוז אנשים
 
למעלה