לה לה לה לה לה לה לה לה לה .....

l o s t

New member
לה לה לה לה לה לה לה לה לה .....

אחותי הולכת לאיזו שהיא הופעה של גיטריסט סולן של הפינק פלויד בדרום אמריקה ... מי זה ? וגם שירים מומלצים ..
 

meandmeandme

New member
לה לה לה לה לה לה לה לה לה ..... לה

אם היא הולכת אז כיף לה... האיש המדובר עליו זה דיוויד גילמור, הוא הגיטרסט\זמר של פינק פלויד (בחלק מהדיסקים הוא לא שר). הוא בזמן האחרון עושה סיבוב הופעות ברחווי העולם שכולל שירים מכל התקופות של פינק פלויד ושירים מהאלבומי סולו שלו וגם מהאלבומי סולו של ריצ´רד רייט. יש איזה סיכוי שתוכל לשאול אותה איפה בדיוק ההופעה ואיך היא השיגה כרטיס?
 

flenster

New member
ווטרס וגילמור נהיו מוצ´ילרים...

ווטרס היה בארגנטינה ובברזיל הוא הופיע פעמיים, עכשיו גם גילמור? נראה לי שהם מתאמים את ההופעות שלהם לחודשים שהישראלים מטיילים בדרום אמריקה.. ווטרס, תקפוץ גם לבוליביה, מדהים שם..
 

meandmeandme

New member
שירים מומלצים:

כמובן כל אלה של פינק פלויד dogs money time marroned shine on you crazy diamond echoes the final cut wish you where here have a cigar any color you like set the controls for the heart of the sun bike high hopes learning to fly on the turnning away sheep pigs (three diffrent ones comftarbly numb hey you is there anybody out there in the flesh the gunners dream one of these days זה מספיק נראה לי אם תאהב את אלה תמשיך להוריד סתם של פינק פלויד... הכול טוב.
 

flenster

New member
לא יכול להיות שהוא יופיע

בבוליביה, מדינה ממש עניה, עולם שלישי...אנשים לא שמעו עליו בחיים.. אם הוא יופיע בדרום אמריקה אז זה יהיה בברזיל או בארגנטינה..
 
למעלה