לוח שידורי סטארגייט לשבוע הקרוב

לוח שידורי סטארגייט לשבוע הקרוב

מוצאי שבת הקרובה, 1:15 (כלומר יום ראשון לפנות בוקר) - ערוץ 5 בהוט hot zone - סטארגייט יוניברס פרק שלישי יום ראשון 17 לאפריל בשעה 8:30 בבוקר ובשעה 13:00 בצהריים, ערוץ 5 - סטארגייט אטלנטיס פרק 20 לעונה 2 (אחרון לעונה זו) בשעה 4:45 אחה"צ - באותו ערוץ, יוניברס פרק רביעי, וגם בשידור חוזר באותו יום בחצות ורבע (יום שני 00:15) ביום שני 18 לאפריל - בשעות 8:30 ו- 13:00 אטלנטיס פרק 1 של עונה 3 ביום שלישי 19 לאפריל באותן שעות - אטלנטיס פרק 2 של עונה 3 וביום רביעי 20 לאפריל כנ"ל - פרק 3 לעונה 3. בין לבין יש פה ושם שידורים חוזרים של פרקים 17,18,19 של עונה 2 באטלנטיס ביום רביעי 20 לאפריל בשעה 22:00 בערוץ 26 בכבלים - MTV - הסרט המקורי "סטארגייט" עם קורט ראסל, ג'יימס ספיידר ומילי אביטל (אגב, התיאור של הסרט בהוט הוא "קולונל חם-מזג והיסטוריון חוקרים ממצא ארכיאולוגי ממצרים העתיקה, ונשלחים במקרה ליקום מקביל - שם עליהם להיאבק על חירותם וחייהם." מישהו שם בכלל ראה את הסרט???) תבלו
 
שאלה מצויינת

דקה אחרי ששלחתי את ההודעה חשבתי שאולי זה פשוט הוט ה**מטומטמים** שהמחשב שלהם עוד לא הפנים שערוץ MGM עבר מערוץ 26 לערוץ 19 (כמדומני), ובמקומו נכנס לערוץ 26 MTV ישראל. כלומר - יכול להיות שזה לא בערוץ 26 אלא בערוץ MGM - 19. שווה לזפזפ.. מזמן לא ראיתי את הסרט ממש מההתחלה שלו. תמיד אני מגיעה אליו באמצע. כמה חבל שבערוץ MGM אי אפשר לעשות START OVER (שזו אחת ההמצאות הכי שוות בכבלים..)
 

Freemee

New member
MTV או MTVE?

זה באמת הזוי שזה יהיה MTV. כי MTV בכלל לא שמים סרטים למיטב ידיעתי..
 

matanbil

New member
זה MGM

לוח השידורים של הוט לא התעדכן עם מספרי הערוצים החדשים
 

amastasia1

New member
אני לא בטוחה אם זה אסור אז... אבל אני אשאל..:

יש אולי מצב שיורידו את הסרט המקורי לאתרים, (נגיד למגהווידיאו) כי יש מצב שאני לא אוכל לראות את זה ולא ראיתי את זה אז אם ממשהו יוכל לענות לי על זה תודה רבה!!!
 

4hilla4

New member
את יכולה לבקש../images/Emo140.gif אבל...

יכולים לענות לך רק במסרים...
 
למעלה