לו"ז אקדמי לשנה הקרובה

לו"ז אקדמי לשנה הקרובה

סיכמנו עם האוניברסיטה לוח שנה אקדמי חדש: תקופת בחינות ללא לימודים: 13.1.08-25.1.08 סמסטר א': 27.1.08-11.4.08 תקופת מבחנים סמסטר א': 13.4.08-16.5.08 סמסטר ב': 18.5.08-31.7.08 תקופת מבחנים סמסטר ב': 4 שבועות החל מה-27.1.08 יתקיימו בחינות במקביל ללימודים, כאשר דרשנו והובטח לנו שיתקיימו 3 מועדים, ומתוכם הסטודנט יבחר 2 מועדים להיבחן בהם, ובתקופה זו לא תהיה חובת נוכחות בשיעורים. ישנם דרישות נוספות שדרשנו על מנת להקל על כולנו, כל ציבור הסטודנטים, את המשך השנה האקדמית. במידה ומחר בבוקר לא נגיע להבנות מוסכמות עם הנהלת האוניברסיטה תתקיים הפגנה בשעה 14:00 בבניין המנהלה. נבקשכם להיות ערוכים להגעה במידה ותצא הקריאה. בהצלחה בהמשך הלימודים.
 

subatoi

New member
יש לי שאלה. לפי המייל שנשלח ולפי מה שיש

באתר האוניברסיטה, התקופה שמכונה "סמסטר אל"ף" זה בעצם לימוד של הסגל הבכיר (מה שלא נלמד עד עכשיו), יחד עם סמסטר ב' של הסגל הזוטר. אם זה נכון, אז זה לא קצת טירוף? בהתחלה היו דיבורים על זה שרק הבכיר ילמד, במקביל למבחנים, וזה היה סביר. מי שלמד הרבה עד עכשיו, אז יהיו לו הרבה מבחנים ומעט לימודי סגל בכיר, ומי שלמד מעט, אז יהיו לו מעט מבחנים והרבה לימודי סגל בכיר. סביר ולגיטימי. מהמצב הנוכחי משתמע ש"שערי הגיהנום נפתחו", הבכיר ילמד את סמסטר א', הזוטר יתחיל את סמסטר ב', על השיעורים האלה יש עוד שבועיים-שלושה של בחינות, ואנחנו גם צריכים לנשום או לעבוד חלילה בין לבין. אז זה לא קצת טירוף? לא היה אפשר לארגן את הרעיון הראשון? זה הרי ייקח אותו זמן בדיוק לסיים את השנה הזו. תודה.
 
המצב נכון לעכשיו

אכן כן. סמסטר ב' ילווה בסמסטר א' של הסגל הבכיר. סמסטר ב' יסתיים בסביבות פסח ולאחר מכן יתחיל סמסטר ב' של הסגל הבכיר. למרות שיהיו לימודים בסוף החודש, המבחנים יתקיימו. נכון לעכשיו האגודה עובדת על אפשרות לתת שני זמנים למועדי א' לסטודטים בזמן הלימודים החדש. בגדול נראה לי שהזמן החופשי שלנו לעבוד יהיה רק לאחר פסח. לי אישית יהיו רק שני הרצאות. ככה שנראה לי שלמרות הבלאגן, סטודנטים למדעי המדינה הכי פחות נדפקים. חשוב לציין שהאגודה פועלת נמרצות בימים האלה לתת לסטודנטים את האפשרות ההוגנת ביותר לסיים את השנה תוך התחשבות בעובדה שצריך גם ללמוד. יהיו עוד עדכונים.
 

zeevsch

New member
אין ספק שהמצב לא פשוט

גם אני אתמודד מול בעיות מהסוג שעליו אתה מדבר, כאשר רק התחלתי עבודה תובענית ובנוסף יש לי לימודים ומבחנים להוסיף לעצמי לעומס. אני מקווה שיגיעו להסדר יותר נוח לסטודנטים, אבל בסה"כ ההסכם הזה לא כל כך רע. תקופת המבחנים עכשיו תהיה מופחתת מבחני בכירים והסמסטר האחרון יהיה מופחת מבחני זוטרים. הבעיה העיקרית תהיה בסמסטר הקרוב, כאשר כמות המבחנים הגדולה ביותר תהיה אז. מאחל לכולנו בהצלחה בבחינות ופתיחת שנה מוצלחת (כי לצערי זו אכן פתיחת השנה באופן מסויים).
 
למעלה