ריניהיחידי
New member
לזהבה שאלה
אני שואלת באמת בשביל חברה .בנה בן 12 עולה לו'.מאובחן כטורט קל ורגישות יתר ונטיה לדיכאון. לאחרונה החל טיפול תרופתי ותמיכה רגשית ומחכים לשפור.בשנתיים האחרונות הילד מוצא את עצמו מנותק חברתית ואף נתון להצקות חמורות.בודד מאוד חברתית) ברצוני להדגיש שהילד מחונן ובעל יכולות מאוד גבוהות ולכן מודע מאוד למצבו. ההורים חושבים שחיוני להצלחת הטיפולים לשנות לו סביבה לימודית בכדי שיהיה סיכוי לחוות הצלחה למאמץ. כמו כן בהס ממש לא יודע גם אם רצונו הטוב איך לטפל במצב. האם יש אפשרות למעבר בהס ומסיבות טכניות לדרוש הסעות או פתרון למרחק וכן לפתור את הקושי שכרוך במעבר לשנה בלבד.(אולי בהס יסודי לא מחוטב) המצב היום הוא כזה שלאחר שנתיים של מאבקים יום יומיים הילד לא רוצה להגיע לבהס הנ"ל וזאת לא מסרבנות אלה ממצוקה.
אני שואלת באמת בשביל חברה .בנה בן 12 עולה לו'.מאובחן כטורט קל ורגישות יתר ונטיה לדיכאון. לאחרונה החל טיפול תרופתי ותמיכה רגשית ומחכים לשפור.בשנתיים האחרונות הילד מוצא את עצמו מנותק חברתית ואף נתון להצקות חמורות.בודד מאוד חברתית) ברצוני להדגיש שהילד מחונן ובעל יכולות מאוד גבוהות ולכן מודע מאוד למצבו. ההורים חושבים שחיוני להצלחת הטיפולים לשנות לו סביבה לימודית בכדי שיהיה סיכוי לחוות הצלחה למאמץ. כמו כן בהס ממש לא יודע גם אם רצונו הטוב איך לטפל במצב. האם יש אפשרות למעבר בהס ומסיבות טכניות לדרוש הסעות או פתרון למרחק וכן לפתור את הקושי שכרוך במעבר לשנה בלבד.(אולי בהס יסודי לא מחוטב) המצב היום הוא כזה שלאחר שנתיים של מאבקים יום יומיים הילד לא רוצה להגיע לבהס הנ"ל וזאת לא מסרבנות אלה ממצוקה.