לטוב ולרע?

מצב
הנושא נעול.

JayZed

New member
אין שום ספק, המפקד. מה שאני לא

האם יש עדיין למישהו איזשהו ספק
בקשר ליחס שלי למ.א.ן?
אין שום ספק, המפקד. מה שאני לא
מבין זה - למה?
 
אני מכיר רק כישלון אחד: EL 202F...

במה? בהיסטוריית הכשלונות הצורמים?
אם כך, אכן מעניין מאד.
אני מכיר רק כישלון אחד: EL 202F...
כל השאר בהחלט עשו את עבודתם נאמנה וביעילות מרובה, בלי לבזבז הון תועפות על אוטו שלא צריך אותו יותר מ-15 שנה... בזבוז כסף, לא כלכלי, הזכרתי את זה כבר?
 

JayZed

New member
אוקי, בוא נספור.

אני מכיר רק כישלון אחד: EL 202F...
כל השאר בהחלט עשו את עבודתם נאמנה וביעילות מרובה, בלי לבזבז הון תועפות על אוטו שלא צריך אותו יותר מ-15 שנה... בזבוז כסף, לא כלכלי, הזכרתי את זה כבר?
אוקי, בוא נספור.
SR - נסעת פעם בנבלה הזו?! אתה חושב ש-O303 לא סוחב? תנסה את המקביל של MAN... כשלון! SL - אני לא טוען שהוא כישלון, כי לפחות הם עובדים. אבל מבחינת עיצוב ונוחות האוטובוס הזה כישלון גמור. מגרעה לעיניים ומפגע סביבתי, אם כי אני מודה שבמרכב הגרמני המקורי הדברים טובים ב-300% לפחות. אבל ה-SL הישראלי = מגרעה! SG - כל מילה נוספת מיותרת. EL - אין צורך להרחיב... וזה לא רק 202F. אני נסעתי מספיק גם ב-EL ה"טובים" כביכול של דן - אני לא מבין על מה ההתלהבות. כן, הן סוחבות קצת יותר טוב. אז מה? עדיין הן מרעישות כמו משאית על סטרואידים וכל בליטה הכי קטנה בדרך אתה מרגיש עם הגב. EL = כישלון גמור! לגבי כסף... לא ידוע לי ש-O303 היו יקרים יותר מהמאנים של תקופתם, לדעתי ההפך הוא הנכון. כנ"ל לגבי O405 מול SL. אם אתה מדבר על הסיטארו... ביג דיל, הוא מוגמר מגרמניה. בדקת כמה עולה ה-LION'S CITY? הוא זול מהסיטארו בכמה אלפי דולרים בלבד. לא משהו שיעשה את ההבדל בין לקנות או לא לקנות...
 
זה לא ייגמר...

אוקי, בוא נספור.
SR - נסעת פעם בנבלה הזו?! אתה חושב ש-O303 לא סוחב? תנסה את המקביל של MAN... כשלון! SL - אני לא טוען שהוא כישלון, כי לפחות הם עובדים. אבל מבחינת עיצוב ונוחות האוטובוס הזה כישלון גמור. מגרעה לעיניים ומפגע סביבתי, אם כי אני מודה שבמרכב הגרמני המקורי הדברים טובים ב-300% לפחות. אבל ה-SL הישראלי = מגרעה! SG - כל מילה נוספת מיותרת. EL - אין צורך להרחיב... וזה לא רק 202F. אני נסעתי מספיק גם ב-EL ה"טובים" כביכול של דן - אני לא מבין על מה ההתלהבות. כן, הן סוחבות קצת יותר טוב. אז מה? עדיין הן מרעישות כמו משאית על סטרואידים וכל בליטה הכי קטנה בדרך אתה מרגיש עם הגב. EL = כישלון גמור! לגבי כסף... לא ידוע לי ש-O303 היו יקרים יותר מהמאנים של תקופתם, לדעתי ההפך הוא הנכון. כנ"ל לגבי O405 מול SL. אם אתה מדבר על הסיטארו... ביג דיל, הוא מוגמר מגרמניה. בדקת כמה עולה ה-LION'S CITY? הוא זול מהסיטארו בכמה אלפי דולרים בלבד. לא משהו שיעשה את ההבדל בין לקנות או לא לקנות...
זה לא ייגמר...
ותודה שהזכרת לי על ה-SR. ללא ספק האוטו הכי מוזר שהחבר'ה הוציאו...
 

JayZed

New member
../images/Emo3.gif

זה לא ייגמר...
ותודה שהזכרת לי על ה-SR. ללא ספק האוטו הכי מוזר שהחבר'ה הוציאו...

"שלא יגמר לעולם"...
בכל אופן, היום, בזמן הויקוח הזה (בטח שמת לב שלקחתי הפסקה) נסעתי לירושלים וחזרתי, ונהנתי מהמאנים שהם בהחלט לא כשלון כלל: תפסתי HOCL בדרך לעיר הקודש ו-NL263 בקו 13 בתוך העיר, ובשנייהם נהנתי מאד. ה-NL הוא אוטובוס יפה, זריז וכייפי, שבהחלט מראה עד כמה MAN התקדמו מאז ה-SL... אחד האוטובוסים האהובים עלי, וכל הכבוד להם על זה ששלדתו נמכרת במחיר אטרקטיבי מאד - זול יותר מהוולבו B7L - שלדעתי פחות טוב.
 
אם כך, הרשה לי לשבח את ה-O404


"שלא יגמר לעולם"...
בכל אופן, היום, בזמן הויקוח הזה (בטח שמת לב שלקחתי הפסקה) נסעתי לירושלים וחזרתי, ונהנתי מהמאנים שהם בהחלט לא כשלון כלל: תפסתי HOCL בדרך לעיר הקודש ו-NL263 בקו 13 בתוך העיר, ובשנייהם נהנתי מאד. ה-NL הוא אוטובוס יפה, זריז וכייפי, שבהחלט מראה עד כמה MAN התקדמו מאז ה-SL... אחד האוטובוסים האהובים עלי, וכל הכבוד להם על זה ששלדתו נמכרת במחיר אטרקטיבי מאד - זול יותר מהוולבו B7L - שלדעתי פחות טוב.
אם כך, הרשה לי לשבח את ה-O404
האוטו הכי רך ומפנק של מרצדס, שעם טיפול קצת יותר אוהב לישנות יותר (כמו ה-846), כולן היו נוסעות כמו הסדרות האחרונות: זריזות, נעימות לאוזן ולעין, רכות ומעל לכל - מהנות!
 

JayZed

New member
../images/Emo45.gif

אם כך, הרשה לי לשבח את ה-O404
האוטו הכי רך ומפנק של מרצדס, שעם טיפול קצת יותר אוהב לישנות יותר (כמו ה-846), כולן היו נוסעות כמו הסדרות האחרונות: זריזות, נעימות לאוזן ולעין, רכות ומעל לכל - מהנות!

לילה טוב לכל החובבים, בן הם חובבי מרצדס או מאן או שנייהם יחדיו!
אני הולך לישון, צריך לקום מוקדם מחר... עד אז
ולישון...
 

amitasafzabida

New member
יש גם יותר מרצדסים ישנים ממ.א.ן.

אם כך, הרשה לי לשבח את ה-O404
האוטו הכי רך ומפנק של מרצדס, שעם טיפול קצת יותר אוהב לישנות יותר (כמו ה-846), כולן היו נוסעות כמו הסדרות האחרונות: זריזות, נעימות לאוזן ולעין, רכות ומעל לכל - מהנות!
יש גם יותר מרצדסים ישנים ממ.א.ן.
באגד עדיין פעילות 0405 מודל 91 ו0405G שנת 92, שהSG המקבילות מדן כבר הושבתו.
 

אורי404

New member
אפשר להוסיף עוד דגמים:

אוקי, בוא נספור.
SR - נסעת פעם בנבלה הזו?! אתה חושב ש-O303 לא סוחב? תנסה את המקביל של MAN... כשלון! SL - אני לא טוען שהוא כישלון, כי לפחות הם עובדים. אבל מבחינת עיצוב ונוחות האוטובוס הזה כישלון גמור. מגרעה לעיניים ומפגע סביבתי, אם כי אני מודה שבמרכב הגרמני המקורי הדברים טובים ב-300% לפחות. אבל ה-SL הישראלי = מגרעה! SG - כל מילה נוספת מיותרת. EL - אין צורך להרחיב... וזה לא רק 202F. אני נסעתי מספיק גם ב-EL ה"טובים" כביכול של דן - אני לא מבין על מה ההתלהבות. כן, הן סוחבות קצת יותר טוב. אז מה? עדיין הן מרעישות כמו משאית על סטרואידים וכל בליטה הכי קטנה בדרך אתה מרגיש עם הגב. EL = כישלון גמור! לגבי כסף... לא ידוע לי ש-O303 היו יקרים יותר מהמאנים של תקופתם, לדעתי ההפך הוא הנכון. כנ"ל לגבי O405 מול SL. אם אתה מדבר על הסיטארו... ביג דיל, הוא מוגמר מגרמניה. בדקת כמה עולה ה-LION'S CITY? הוא זול מהסיטארו בכמה אלפי דולרים בלבד. לא משהו שיעשה את ההבדל בין לקנות או לא לקנות...
אפשר להוסיף עוד דגמים:
קודם כל, לגבי הSR: אולי, בארץ היתה הגרסה החלשה, בדומה ל-303. סביר להניח שהיו גרסאות חזקות יותר, אשר שונות ממה שהיה בארץ. ועוד שאלה: האם היו עוד דברים גרועים חוץ מהביצועים שלהם? לגבי EL. הEL262F שונה מ 202. זה לא רק במנוע, אלא עוד כל מיני שיפורים. ועובדה שיש רבים שאומרים שזה אחד מהאוטובוסים ההכי טובים שיש. בנוסף לכשלונות של מאן, אפשר להוסיף את המידיבוסים השונים, שיצאו משירות אחרי עשר שנים פלוס מינוס (אני מתכוון לסדרת ה 500X ו 501X). אפשר גם להוסיף את הHOCL 16-290, שיש ביונייטד טורס, שעד כמה שהבנתי לא ממש מתלהבים מהם. לצורך האיזון, גם למרצדס יש כשלונות: היו "משאיות הלחם" - המידיבוסים שהיו באגד ורובם אם לא כולם יצאו משירות. היו גם ביונייטד טורס כאלה, ומיותר לציין שהם כבר לא נמצאים בחברה. גם עד כמה שזכור לי, בעבר נכתב פה בפורום, שב"דן" לא ממש מתלהבים מהספרינטרים שיש אצלם.
 
דווקא ה-HOCL 16-290 עם מרכב 303

אפשר להוסיף עוד דגמים:
קודם כל, לגבי הSR: אולי, בארץ היתה הגרסה החלשה, בדומה ל-303. סביר להניח שהיו גרסאות חזקות יותר, אשר שונות ממה שהיה בארץ. ועוד שאלה: האם היו עוד דברים גרועים חוץ מהביצועים שלהם? לגבי EL. הEL262F שונה מ 202. זה לא רק במנוע, אלא עוד כל מיני שיפורים. ועובדה שיש רבים שאומרים שזה אחד מהאוטובוסים ההכי טובים שיש. בנוסף לכשלונות של מאן, אפשר להוסיף את המידיבוסים השונים, שיצאו משירות אחרי עשר שנים פלוס מינוס (אני מתכוון לסדרת ה 500X ו 501X). אפשר גם להוסיף את הHOCL 16-290, שיש ביונייטד טורס, שעד כמה שהבנתי לא ממש מתלהבים מהם. לצורך האיזון, גם למרצדס יש כשלונות: היו "משאיות הלחם" - המידיבוסים שהיו באגד ורובם אם לא כולם יצאו משירות. היו גם ביונייטד טורס כאלה, ומיותר לציין שהם כבר לא נמצאים בחברה. גם עד כמה שזכור לי, בעבר נכתב פה בפורום, שב"דן" לא ממש מתלהבים מהספרינטרים שיש אצלם.
דווקא ה-HOCL 16-290 עם מרכב 303
היה מוצלח לטעמי, אם כי רועש במקצת.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gifגם אני חושב. חבל שכבר לא רואים

דווקא ה-HOCL 16-290 עם מרכב 303
היה מוצלח לטעמי, אם כי רועש במקצת.
גם אני חושב. חבל שכבר לא רואים
הרבה כאלה, כמו בעבר. בעבר הם היו פופולאריים אצל חברות הסעה פרטיות ואצל מועצות איזוריות.
 

amitasafzabida

New member
SR הוא הקומותיים? היו כמוהו בארץ?

אפשר להוסיף עוד דגמים:
קודם כל, לגבי הSR: אולי, בארץ היתה הגרסה החלשה, בדומה ל-303. סביר להניח שהיו גרסאות חזקות יותר, אשר שונות ממה שהיה בארץ. ועוד שאלה: האם היו עוד דברים גרועים חוץ מהביצועים שלהם? לגבי EL. הEL262F שונה מ 202. זה לא רק במנוע, אלא עוד כל מיני שיפורים. ועובדה שיש רבים שאומרים שזה אחד מהאוטובוסים ההכי טובים שיש. בנוסף לכשלונות של מאן, אפשר להוסיף את המידיבוסים השונים, שיצאו משירות אחרי עשר שנים פלוס מינוס (אני מתכוון לסדרת ה 500X ו 501X). אפשר גם להוסיף את הHOCL 16-290, שיש ביונייטד טורס, שעד כמה שהבנתי לא ממש מתלהבים מהם. לצורך האיזון, גם למרצדס יש כשלונות: היו "משאיות הלחם" - המידיבוסים שהיו באגד ורובם אם לא כולם יצאו משירות. היו גם ביונייטד טורס כאלה, ומיותר לציין שהם כבר לא נמצאים בחברה. גם עד כמה שזכור לי, בעבר נכתב פה בפורום, שב"דן" לא ממש מתלהבים מהספרינטרים שיש אצלם.
SR הוא הקומותיים? היו כמוהו בארץ?
 

JayZed

New member
אם תשים לב מדי פעם לא תצטרך

SR הוא הקומותיים? היו כמוהו בארץ?
אם תשים לב מדי פעם לא תצטרך
לשאול כשהתשובה כבר הופיע בפורום פעמים רבות. SR זה המקביל של ה-O303: זה אוטובוס תיירותי רגיל של MAN. הוא היה האוטובוס התיירותי של החברה עד שהוחלף ב-LION'S COACH (שאחר"כ בתורו הוחלף עיי ה-LION'S STAR היפה) ושלדות 18XXX.
 

amitasafzabida

New member
יש תמונה?

אם תשים לב מדי פעם לא תצטרך
לשאול כשהתשובה כבר הופיע בפורום פעמים רבות. SR זה המקביל של ה-O303: זה אוטובוס תיירותי רגיל של MAN. הוא היה האוטובוס התיירותי של החברה עד שהוחלף ב-LION'S COACH (שאחר"כ בתורו הוחלף עיי ה-LION'S STAR היפה) ושלדות 18XXX.
יש תמונה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה