מסוף כרמלית
New member
SL עוקף הכל, וזה הוכח בעליות הקסטל
ע"י 4081... דווקא במציאות האוי303 יותר איטי ממה שאני יכול להעלות על הכתב, הוא פשוט עגלה. אני זוכר את הטיולים שלי עם המאגריות שהאוטו עלה בקצב הליכה ממש... עד היום ה-SU יטפס למהירות 120 קמ"ש בערך פי 1.5 יותר מהר מנבלת 303. לגבי דלתות צרות: ל-SU יש דלתות יפות וסקסיות, ואילו הדלתות הצרות של האוי303 פשוט מגעילות!
SL עוקף הכל, וזה הוכח בעליות הקסטלהדבר היחיד ש-SL יכול לעקוף זה EL.
ה-SL (או במילים אחרות "האוטובוס הכי מכוער עלי אדמות") רועד יותר ממה שהוא נוסע. אני מוכן להתערב על מה שתרצה ש-303 יעקוף את ה-SL בכל עליה. אתה יכול ללכלך כמה שתרצה, אבל אתה יודע שבמציאות O303 בכלל לא כזה איטי כמו שאתה ורכניץ גורם לו להשמע. אחד שעובד טוב (לא נבלה שכבר לא נשאר לה כח) הוא זריז הרבה יותר מכל אוטובוס ברמה שלו, ומגיע בקלות ובמהירות למהירויות של מעל 110 קמ"ש. בנוסף לזה הוא שקט, רך לנסיע ונוח, מה שבטח אי אפשר להגיד על ה-SL, אבל גם אי-אפשר להגיד על קופסת השימורים המחרישה והרועדת שאתם כל-כך אוהבים - ה-SU. ואגב, מי שכל-כך אוהב SU צריכה להשלל ממנו הזכות ללכלך על הדלתות הצרות של המוגמרות עיי חוקה! (תראו מי שמדבר על דלתות צרות!)
ע"י 4081... דווקא במציאות האוי303 יותר איטי ממה שאני יכול להעלות על הכתב, הוא פשוט עגלה. אני זוכר את הטיולים שלי עם המאגריות שהאוטו עלה בקצב הליכה ממש... עד היום ה-SU יטפס למהירות 120 קמ"ש בערך פי 1.5 יותר מהר מנבלת 303. לגבי דלתות צרות: ל-SU יש דלתות יפות וסקסיות, ואילו הדלתות הצרות של האוי303 פשוט מגעילות!