לטייל לבד ביפן

frnk11

New member
לטייל לבד ביפן

שלום לכולם
אני מתכנן לטיל לבד ביפן לתקופה של בערך חודש בסביבות אוקוטבר 2016
ורציתי לדעת האם זה אפשרי או מומלץ לטייל לבד ביפן
הייתי שמח גם לשמוע על מקומת לראות עדיף אזורים של טבע וגם על האי קיושו
וגם איך להתכונן כללי
ותודה מראש
 

Tenguy

New member
אין כל בעייה לטייל לבד כל מה שצריך זה מספיק כסף ותכנון מפורט

ממליץ ובמיוחד אם זה טיול ראשון ליפן לתכנן טיול שגרתי (גם ככה - יפן אינה שגרתית) למקומות הידועים והמתויירים. בקלות ניתן ככה לפגוש בעוד מטיילים מסוגך מכל העולם ולהיעזר בהם
חובה לקנות ולקחת ספר טיולים כמו Lonley Planet, יש לקרוא אותו ביסודיות ולתכנן את הטיול מראש וברזולוציה של שעות בכל יום את הטיול. רצוי להשאיר יום פנוי אחד בשבוע כדי לאפשר גמישות או מנוחה במהלך הטיול. אם מדובר בתקופה של 3 שבועות ויותר - מומלץ לקנות כרטיס נסיעה חופשית ברכבות ובאוטובוסים של חברת Japan Rail) JR) שנקרא: JR Passֿ (יש הסבר גם עליו בכל ספר טיולים ליפן). ישנו גם הספר נוסף של Lonley Planet שנקרא: Hiking in Japan הכולל עשרות טיולים ממולצים בחיק הטבע עם הוראות מפורטות איך להגיע, מה לראות, כמה זמן הליכה לכל מסלול עד לסיומו, כולל אפשרויות התחבורה באיזור. בהחלט מומלץ לא לבחור מקומות נידחים ולהיזהר שלא להישאר מאוחר מידיי במקומות גבוהים לאחר החשיכה (מתחיל להיות קר באוקטובר!)
 

anigodin

New member
נפלא לטייל לבד ביפן

למידע ראשוני, עוד לפני שאתה קונה ספר קרא באתר Japan Guide שם גם תוכל לקבל הצעות למסלולים שונים. אתה יכול גם לבדוק מסלולים של טיולים מאורגנים כדי לקבל מושג מה האתרים הכי מתוירים. אחרי שתקרא קצת שם, חפש עוד מידע ברשת בעברית. יש לא מעט בלוגים של אנשים שטיילו שם וכתבו על הטיול שלהם. צירפתי למטה את הקישור לבלוג שלי על הטיול שלי ביפן ב-2013

&nbsp
בטיול של חודש, פאס של 21 יום בהחלט יעזור לך בתנאי שיש לך כמה וכמה נסיעות ארוכות בשינקנסן. הפאס לא כ"כ יעיל בתוך הערים אבל יכול בתכנון נכון, להוזיל מאוד את המעברים בין הערים.
עוד משהו - יש בהחלט אפשרות שאם תתכנן נכון, לא תזדקק לפאס של 21 יום אלא תוכל להסתפק בפאס ל-14 יום. ויש שיגידו שאפשר לותר עליו לגמרי אם נוסעים במרחקים הארוכים באוטובוסי לילה שהם זולים מאוד וגם יכולים לחסוך לך לינה (כי אתה ישן באוטובוס).
&nbsp
אשר לקיושו, כרגע לא מומלץ ודי קשה להגיע לשם בגלל רעידת האדמה אבל אני מניח שעד תיסע היפנים כבר יספיקו לתקן את רוב הנזקים ולהחזיר לפעולה מלאה את הרכבות באיזור.
&nbsp
הבלוג שלי על הטיול ביפן: http://www.lametayel.co.il/הבלוג+של+omri3220292
 
למעלה