ליברמן- לך עם לבני! בוחריך חילוניים!

רפפם

New member
אוי, איך שהם צוחקים על אנשים כמוך

זה פשוט לא יאומן, ואתה תמשיך להצביע להם ולתמוך בהם
 

UKjewishboy

New member
../images/Emo41.gif אתם סתם עושים סיבוך מכל העסק הזה ../images/Emo41.gif

זה הרבה יותר פשוט מאיך שזה נראה! משרד הדתות ושות' - דתיים משרד הפנים ושות' - ליברמן ממשלה - ביבי אוצר - ביבי (יוריד מיסים) לא מסובך בכלל.
 

beatman

Member
התלבטתי קשות בין הליכוד לישראל ביתנו

מי שהצביע ליברמן דבר ראשון ימני,ורוצה לישון בשקט בלי קטיושות ! לכן,אני מקווה מאוד שליברמן ילך עם ביבי ולא יאכזב את בוחריו.
 

Ma†an

New member
מי שרק יעז להסס לגבי העניין הזה מטומטם

בניגוד לעקרון הראשי של המפלגה הזאת, אני אפילו לא מבין איך ליברמן מעז להיפגש עם האישה הכלומניקית הזאת מי היא ומה היא עשתה בכלל? אוקיי, אז לא נעים לכם לשבת עם דתיים בקואליציה, אבל לתת את המדינה לאישה חסרת נסיון כישורים והישגים שתמכור אותנו מבלי להניד עפעף? כנראה שאם מציעים את זה בפורום ישראל ביתנו, באמת אבדנו... לא מספיק היה הזעזוע של 30 מנדטים לכנופיה המושחתת, המלוכלכת, שעובדת על כולם בעיניים, ולא יאומן שעדיין העם הדפוק הזה אוכל את השטויות שלהם אחרי 2 מלחמות שיכלו להימנע.
 

בדנתמ

New member
ולמה נראה לך שעם לבני זה יתאפשר?

לבני תתעסק בעיקר בנושאים שיתנו לה כותרות, ואלה לא הנושאים האזרחיים הפרלמנטריים שישפיעו על החיים של כולנו. סה"כ, לבני כראש ממשלה תמיט אסון כבד על המדינה לעניות דעתי. לפי דעתי, עומדות בפני ליברמן כמה אופציות עוקפות לבני: דבר ראשון, אולי הליכוד יתאחד עם הבית הלאומי או שסתם יוביל אחרי ספירת קולות החיילים. במצב כזה, כאשר גוש הימין גם יהיה חזק בהרבה מגוש השמאל (לצורך העניין המפלגות הערביות אינן בגוש השמאל, אלא מין גוש סרטני מוזר כזה שנידון לאופוזיציה נצחית עד שיעבור חוק האזרחות, ולכן יתרון גוש הימין יעמוד על 15-20 מנדטים) וגם הליכוד יהיו המפלגה הגדולה ביותר, לא יהיה ללבני ולו שבב לגיטימציה לנסות לעמוד בראשות הממשלה. במצב כזה יהיה קל מאוד ללכת לממשלה של ליכוד-ישראל ביתנו-קדימה בראשות הליכוד. אני די מתעב את קדימה למען האמת. הם מפלגה נבובה ומונעת מאינטרסים אישיים וקרייריסטיים של חבריה ולא מטובת המדינה. אבל במצב המתואר לעיל, ניתן יהיה לרסן את כוחם בממשלה באופן יחסי, מה גם שייתכן שהם יתפלגו. אופציה נוספת היא שליברמן יתמוך בנתניהו מתוך ידיעה שהממשלה עם החרדים הינה זמנית בלבד. ממשלה כזאת תוקם לצורך עצם הקמתה. לאחר מכן, מפלגת קדימה תתפלג ותתפוגג למעשה, וניתן יהיה לצרף חלקים משרידיה לממשלה במקום ש"ס ויהדות התורה. זאת לא תהיה בעיה לליברמן וביבי להוביל מהלך משותף שפשוט יגרום לחרדים לפרוש מרצון, לאחר שיתאמו באופן חשאי עם פליטי קדימה את צירופם העתידי. כמובן שיש להשאיר את המושחתים הכבדים, דוגמת רמון, בר-און, אפללו, אברהם בחוץ בכל מחיר. הם מבזים את הדמוקרטיה הישראלית, או מה שנשאר ממנה לפחות... ואין לדאוג שפליטי קדימה הללו יכתימו את הליכוד ואת ישראל ביתנו בהצטרפות עתידית, כיוון שהם לא יגיעו רחוק בפריימריז... איך שאני רואה את המצב, אלה שתי האופציות המיטביות מבחינת ליברמן. בכל מקרה, תשובתי לכל העסקנים הפוליטיים ויועצי התקשורת הנאלחים שמושכים בחוטים היא פשוטה: אל יתהלל חוגר כמפתח. קולות החיילים טרם נספרו, ובהחלט לא מופרך מצב שבו לאחר ספירתם, קדימה תאבד מנדט, הליכוד ירוויח מנדט, וישראל ביתנו תרוויח אף היא מנדט ע"ח אחת הסיעות הערביות, שבטח לא יזכו לאהדת החיילים. במצב כזה, למרות שקדימה תהיה הסיעה השניה בגודלה, מבחינת השפעתה, היא תהיה אף השלישית, אחרי ישראל ביתנו. אבל בכל מקרה, אני חושב שאסור לליברמן להתחייב או אפילו להראות סימני התחייבות חזקים מדי כעת, כל עוד לא נספרו קולות החיילים. אחרי יום חמישי, כדאי להאיץ את המו"מ הקואליציוני, ולדעתי בכל מקרה, עדיף שיואץ לכיוון ימני. אני באופן אישי מאסתי בכך שבכל פעם מחדש, גם עם מפלגת ימין נבחרת לשלטון, הממשלה מתנהגת כממשלת שמאל לכל דבר. רבאק, ראינו שהדרך הזאת לא עובדת בינתיים. יש לחכות לשעת הכושר. נסיונות מוקדמים מדי, רק ירחיקו את אותו שלום חמקמק... או כמו שאמר מלך הבלוז, BB KING (ואין כאן רמיזה ליו"ר הליכוד.. "never make your move too soon"... וטוב שליברמן לא חושף את הקלפים שלו בינתיים. הרי ברור שכולם מנסים לסחוט עכשיו את ביבי. אני מעדיף שליברמן יסחט ממנו את כל המיץ ולא ישאיר טיפה לסחטנים האחרים, דוגמת ש"ס ויהדות התורה...
 
לבני לא כשירה לשמש ראש ממשלה

זה פשוט גדול עליה - היא נכשלה בתור שרת החוץ, היתה חלק אינטגרלי מכל הכשלונות של קדימה אז פתאום היא תשנה את עורה ותצליח להיות ראש ממשלה ראויה? ואת אולי שוכחת שציפורה היתה מוכנה לתת לש"ס כמעט מיליארד שקל ממש לא מזמן, והיא לא תהסס להציע להם הצעה נדיבה נוספת באם תצטרך את חבורת הליצנים הזאת. ביבי לא מחויב לש"ס בשום אופן, ואפילו הסתייג מהתמיכה הפומבית שהביע בו אלי ישי (שרק פגע בליכוד ועזר ללבני בהתבטאות האומללה ההיא שלו - ואולי בכלל לא סתם, אלא כחלק מדיל עם קדימה). ש"ס אולי קרובה יותר לליכוד ולביבי, אבל האחרון כבר הוכיח שהוא לא שפוט שלהם ושהוא לא מהסס גם לצאת נגדם, כפי שאפשר היה לראות בתקופתו כשר האוצר. החרדים עדיין מייבבים ומתחננים שיחזירו להם את מה שהוא קיצץ אז בזמן שהישיבות שלהם הולכות ומתייבשות ויותר ויותר חרדים יוצאים לעבוד... אם טובת המדינה באמת מעניינת את לבני ואת חבורת המושחתים שמאחוריה אז היא צריכה לוותר מעט על כבודה ועל האינטרסים האישיים שלה ולהצטרף לממשלה בראשותו של נתניהו - אז באמת תהיה הזדמנות מצוינת לקדם את כל התכניות הגדולות כמו חוק האזרחות של ליברמן והחלת שרות החובה (צבאי או אזרחי) על כלל האזרחים, שינוי שיטת הבחירות והממשל (אחרי שבבחירות האלה השיטה הנוכחית נכשלה פעם נוספת), נישואים אזרחיים ואפילו תחבורה ציבורית בשבת.
 

Che guevera

New member
ליברמן אל תפחד מהצבועים והפרושים נסה לקבל מה

שיותר ממצעך האידיאולוגי ולך לפי בוחריך ולא לפי בואשי השמאל הקיצוני
 

Che guevera

New member
שוב ליברמן אל תפחד מהאדומים הסרוחים

לך בעיקבות האידיאולגיה שלך והכי קרוב אליך באידיאולוגיה זה הליכוד שצריך תמריץ של איש שכמותך
 
למעלה