ליילה וג'מיל - פרק 38 - מסתבר שלדלילה עוד יש רגשות כלפי ג'מיל

evglev1

Well-known member
מנהל
ראניה ומסעד ניגשות למשחק וראניה משמשת כשופטת ומוציאה כרטיסים אדומים לג'מיל וברונו ועלי ושרה מתנדבים לשחק במקומם גם בקבוצות יריבות. דעתה של סנטניה מוסחת ודלילה לוקחת את רדואן ומטיילת איתו ואז משאירה אותו לבד. סנטניה מחפשת נואשות את רדואן וליילה ומסעד תוהות איפה סנטניה ורדואן לאחר שהמשחק נגמר וכולם הולכים לבלות ולאכול את המאכלים מול הדוכן. ג'מיל מוצא את סנטניה בלי הילד ושואל איפה בנו והיא מתנצלת ומספרת שדעתה הוסחה רק לרגע וג'מיל מתחיל לחפש נואשות את בנו. גם שאר בני המשפחה מגלים שרודאן נעלם והכומר מודיעה על כך לכולם וכולם מחפשים נואשות את הילד בסביבה. דלילה מגלה אנושיות ומתחילה לדאוג שמה שהוא יקרה לילד בעוד היא רק רצתה לעורר דאגה ואומרת שאולי הוא יצא לרחוב ומתחילים לחפש אותו ברחוב. ג'מיל מוצא את בנו בדיוק ברגע המתאים כשרדואן מנסה לחצות את הכביש בלי להסתכל, כי הוא רק ילד בן שלוש, ג'מיל קופץ בין האוטו לבנו ונדרס. ברוך השם פארוק נמצא שם והוא יודע איך לטפל בג'מיל עד שהאמבולנס יגיע.

ג'מיל נלקח לבית החולים ועובר ניתוח בעוד ליילה דואגת, פארוק מודיע שמצבו יציב אך הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה. ליילה מתעקשת להישאר עם ג'מיל, אך מפצירים בה שתחזור הביתה, ואם יהיו חדשות יודיעו לה. דלילה מספרת לפול את מה שקרה ומרגישה אשמה שג'מיל במצב הזה ופול שם לב לכאב שלה ושואל אם היא עדיין מאוהבת בג'מיל כי אם כן, אז כל מה שהם עושים מיותר. דלילה מתעקשת שמה שהיא מרגישה כלפי ג'מיל זה שנאה, ושלא יזכיר שוב שהיא מאוהבת בו. אבל פול שם לב שהוא עלול לא לקבל את התמורה שלו ומתקשר ומבקש את עורך הדין הטוב ביותר בלבנון כדי לשחרר מישהו מהכלא, ואכן בפרומו לפרק הבא פאוזי משתחרר. דלילה באה לג'מיל ומתחננת להיכנס למרות שאלה לא שעות הביקור, אבל לטיסיה מאפשרת לה ודלילה מדברת אל ג'מיל חסר ההכרה ומתנצלת על מה שקרה שאסור היה שזה מה שיקרה ואסור לה לאבד אותו אחרי שאיבדה את הוריה. ליילה משאירה את בנה עם המשפחה והולכת לבית החולים ומופתעת לראות את "בסמה" בחדר של ג'מיל ושואלת לפשר מעשיה שם בשעת לילה מאוחרת.

כתוצאה מהתאונה מיגל לא בא לקזינו להמר וקמילה שמחה שאביה לא מהמר ופול מזהיר את דלילה שמאז שמיגל התחיל להפסיד קמילה מנסה לשכנע את אביה להפסיק להמר, ומביע חשש שקמילה תספר לאימה וראניה תגלה על ההימורים, דלילה מבקשת מפול להשגיח על קמילה שזה לא יקרה.

אסתר, אבנר, בוריס, מאמדי ולטיפה מתכנסים כדי לתאם איך להפריד בין עלי לשרה. אסתר מציע שמן קיק שיגרום לקלקול קיבה לחתן, אך מאמדי מתנגד בתוקף ודורש שזה ייעשה לכלה ולכך בוריס כמובן מתנגד. אבנר מציע לחטוף את הכלה ביום הנישואין ואז מציע לכתוב לעלי ששרה מעדיפה להיפרד ממנו בגלל יחסי המשפחות בכתב ידה של שרה. ומתרברב שהוא יודע לזייף כתבי יד ועשה זאת עם כתב היד של אימו כשקיבל הערות בבית הספר ואסתר שואלת אם באמת עשה זאת, ואבנר טוען שרק פעמיים או שלוש. בוריס מתבקש להשיג את היומן או המחברת של שרה כדי שאבנר יוכל להתאמן על כתב היד. אבל הם חושבים שעליהם לחכות שיהיה תאריך לחתונה ולטיפה טוענת שאבנר יכול לחכות בישיבה כי לעלי אין מילה, ואז בוריס שואל אם הנכד שלו מורח את נכדתו והם מתחילים שוב לריב. בוריס מודיעה לשרה, עלי ואווה שהחליט להפסיק להתנגד ומקבל את יחסי עלי ושרה. שרה ואווה מתקשות להאמין. גם עלי ומונא וחשדנים ועוד יותר מופתעים כשמאמדי ולטיפה מודיעים שהחליטו להפסיק להתנגד ליחסי עלי עם שרה ולטיפה מודיעה שתחזור לארצה, ועלי מבהיר שהיא לא חייבת לחזור. עלי ומונא חושדים בשינוי בגישה ומועד ספקנים בנוגע לגישה המקבלת של הסבים ולטיפה. עלי מכריז שהוא ושרה יינשאו בעוד חודש. בוריס מוצא את היומן של שרה ומעמיד פנים שהוא יוצא עם סלומה כדי להביא את היומן אליהם, אך היומן נופל לבוריס ושרה תוהה איך היומן שלה היה בידיו, אך בוריס טוען שמצא את המחברת על הרצפה ונאלץ להחזיר לשרה את היומן.

נורברטו מתעקש להיכנס למלון שבו מתאכנסת ולריה והיא מסרבת לקבל אותו, אך הוא מתעקש בתוקף ומתחנן בפניה והיא מטיחה בו את חוסר האמון ומגרשת אותו. כשהוא מסרב לעזוב ולריה מבקשת מהמאבטחים לקחת אותו. נורברטו מתעקש לאכול במסעדה של המלון אך משתכר יותר מדי ומפריע ובסוף נעצר על ידי המשטרה והוא מנצל את הטלפון שהוא זכאי לו כדי להתקשר לטרזה וטרזה משחררת את נורברטו השיכור ומביאה אותו הביתה וברונו המום לראות את אביו בביתו ולא מבין מדוע אימו מאפשרת לו להיות בביתם ולשכב על הספה שלהם ומוחה על כך.

אלנה חושבת שעכשיו עם ההצלחה של הדוכן של מסעד, עכשיו אליאס ירגיש חופשי לעזוב אותה והם יהיו ביחד.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 39 - דלילה מתחילה להתעלל במסעד

ליילה לא מבינה את מעשיה של "בסמה" מול ג'מיל, אך דלילה מצליחה לתרץ זאת בדאגה לו גם בשעת לילה מאוחרת שחששה שימות וליילה מבהירה שהוא יהיה בסדר. למחרת גם רדואן מקבל את אביו המחלים, אך כשהוא מתבקש להגיד שלום לבסמה הוא מתרחק וליילה וג'מיל לא מבינים מדוע הוא מנומס כלפי בסמה כשהוא בדרך כלל ילד מנומס. דלילה שמחה שמסעד מרגישה את ההצלחה כדי לגזול ממנה את זה. פול שוכר אדם ובזמן שמסעד מוכרת בכמויות והמוכרים האחרים נדהמים שהדוכנים שלהם נשארים ריקים בעוד הדוכן של מסעד מלא, בא בן אדם ומתחיל להסית שהפליטים גוזלים פרנסה מהברזילאים ושיחזרו. ליילה מנסה להסביר כמה זה קשה לאבד בית וארץ אך הוא אומר שאם הם כל כך טובים שייחלקו בחינם ומנתפלים על הדוכן. מזמינים משטרה והמפקח מגיע ומפזר את ההתקהלות ועוצר את האנשים, אך המסית מצליח לברוח ודלילה שמחה על כך שהפעם פול מצא את האדם הנכון ומקווה שהוא יסיים. האיש מצית את הדוכן בלילה וברונו עובר שם ומזעיק מכבי אש ואת המשפחה של מסעד, אך עד שמכבי האש מגיעים הדוכן נשרף כולו.

בוריס מצליח לגנוב את היומן של שרה ולהביא אותו לבית של אסתר כשהוא מעמיד פנים שהוא יוצא לטיול עם סלומה, אסתר אומרת שיכלו להשאיר את הכלבים בבית, אך בוריס ומאמדי מסבירים שזה היה התירוץ היחיד שלהם כדי לצאת מהבית. אבנר לוקח את היומן ומבטיח להתאמן בזיוף כתב היד. לטיפה אומרת לעלי שהיא תלך למרכז פליטים ותעזוב אותו בשקט. מאמדי מודה לה על השקר, אך היא מבהירה שזה לא שקר, זה המוצא שלה. דווי מפתיע ומגיע בדיוק כששרה ועלי חוגגים ושרה מציגה בפניו את עלי, הוא מבקש לדבר ביחידות עם אחותו, ועלי הולך ושרה ואווה כועסת על חוסר הנימוס. דווי מבהיר שבא לעצור את החתונה ולמנוע משרה להינשא לערבי, שרה מנסה לשכנע אותו שמדובר בברזילאי שהוא צאצא של ערבים. אך דווי מתעקש. בוריס תומך בדווי ומספר על התוכנית שלהם, אך דווי חושב שזה לא יעבוד וחושב לנצל את היחס בין האחים כדי לגרום לשרה לחזור בה. בוריס נותן לדווי לנסות. שרה מצליחה לשכנע את דווי לדבר עם עלי ולפחות להכיר אותו לפני שהוא מגבש עמדה.

אלנה ממזמנת את אליאס ומציבה לו אולטימטום שהם לא צריכים להתחבא ועליו לדבר עם מסעד ולהיפרד ממנה כדי שהם יהיו ביחד ללא ולא יתחבאו. היא מאיימת עליו שאם לא יחליט היא תעזוב אותו ולא יראה אותה. אליאס שמח שהוא יכול לדבר עם מסעד כעת כשהדוכן שלה מצליח. ובדיוק לאחר שאליאס הבטיח להיות עם אלנה ולדבר עם מסעד ולעזוב אותה, קורה האסון של מסעד שהוא לא יכול לנטוש אותה במצב הזה.

המפקח שומע בתומס בתדהמה ששומר הראש של השיח פאוזי השתחרר מהכלא ואכן פאוזי משתחרר ופול מציע לו לבוא לברזיל ולרפא את הגעגועים לבת של השיח ומזמין אותה לבוא ומבטיח לדאוג לו כי יש לו עבודה בשבילו.

מיגל מפסיד ומתחיל לחשוד ביריביו שלא יכול להיות שליריב שלו תמיד יהיה מזל בלי שהוא ייטפל בקוביות ומאשים שמרמים אותה. קמילה ממליצה לו להפסיק להמר, פול שואל אם הוא מאשים אותו ברמאות ומיגל מבהיר שהכוונה לא אליו אלא אל המהמרים האחרים. פול לא יודע איך להרגיע את מיגל וממליץ לו לעזוב. מיגל עוזב בזעם ומתחיל לחשוד שהמשחק מכור.

ברונו מוחה על כך שטרזה מטפלת באביו ועוד מקווה לחזור אליו ונורברטו נדהם מהבוז של ברונו לאביו. טרזה מספרת לברונו את כל מה שקרה, וברונו אומר לאימו שהיא עוד תתחרט על זה. וזה אכן קורה ונורברטו משאיר לטרזה פתק שאושר לא דופק פעמיים והוא הולך לחפש את אהבתו הנוכחית ולריה וטרזה בוכייה ושבורה. ברונו אומר לה שהזהיר אותה ומקווה שהפעם היא תפסיק לקוות. נורברטו הולך שוב לחפש את ולריה במלון וולריה שוב מרחיקה אותו, אבל הוא מבקש ממנה דקה, וקורע מולה את הסכם הטרום נישואים ומבטיח להינשא איך שהיא רוצה. ולריה מאושרת ומחבקת ומקבלת אותו ונראה שזה מה שהתכוונה שיקרה כשעזבה אותו. טרזה מנסה נואשות להתקשר לנורברטו וולריה עונה ולועגת לה ומזמינה אותה לחתונה שלה ועוקצת אותה שהם יתחתנו בנישואים של רכוש משותף וטרזה עוד יותר שבורה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 40 - אלנה בהיריון מאליאס

מסעד המומה מהדוכן השרוף ולא מוצאים קצה חוט בעניין, היא מתייאשת ובמרכז ברוכים הבאים חשוב איך לעודד אותה. דלילה מציעה שוב להשקיע בדוכן, אך הפעם ליילה מסרבת, אך לא בגלל חוסר האמון ב"בסמה" אלא בגלל שהיא רוצה שהפליטים יוכיחו את עצמם והם מארגנים משחק בינגו. דלילה לא אוהבת את הגישה החדשה של ליילה ומתכננת את מהלך הנקמה הבא. אלנה שומעת במרכז לראשונה על שריפת הדוכן ובאה לשאול את אליאס לשלומם ומקווה ששום דבר לא השתנה ביניהם, אך אליאס מתעקש שברגע זה הוא לא יכול לנטוש את מסעד.

הבינגו מצליח מעל למשוער ומגייסים הרבה כסף וסנטיניה גם חושבת שכעת אפשר לפתוח מסעדה, אך ראניה מבהירה שלא מדובר בכל כך הרבה כסף, אבל חושבים על קניית מכונית מזון. אלנה מתחילה להרגיש סחרחורת ומסתבר שהיא בהיריון, היא מספרת לאליאס על הריונה וליילה רואה אותם נפגשים ומתאכזבת. אליאס מבטיח לאלנה שאחרי שיקנה משאית מזון למסעד יהיה לה עסק ויוכל לעזוב אותה. ליילה באה אל אלנה ודורשת ממנה שתניח לאביה ולמשפחתה ואלנה מספרת על הריונה וליילה מסרבת להאמין ואלנה מטיחה בפניה את הבדיקה.

מיגל שוב חושב שמרמים אותו ועושה מהומה וגם קמילה מפצירה בו שיפסיק להמר. פול מספר למיגל שיש הימורים יותר כבדים בצהריים כשקמילה לא עובדת והוא יוכל לבוא ולהמר בגדול בלי שקמילה תדע. מיגל מתלהב מהרעיון. פול מספר על כך לדלילה ועל כך שמיגל חושד שמטפלים בקוביות ועל זה שקמילה נאבקת כדי שמיגל לא ייהמר. הוא מספר על הפתרון שמצא שהזמין את מיגל להמר בצהריים, כשקמילה לא נמצאת ודלילה מחמיאה לו על הפתרון שמצא.

פאוזי מגיע לברזיל ונפגש עם פול, פול מסביר לפאוזי שהזמין אותו בשביל תוכנית ב' ולא יודע אם יזדקק לו, אבל בינתיים רוצה שיהיה בקרבת מקום ומפציר בו להתגלח גם כי זה יותר יפה וגם כדי שלא יזהו אותו בקלות. פאוזי מתגלח ופול מסדר לפאוזי עבודה בפיצרייה.

דווי הולך לדבר עם עלי וטוען ששרה לא תהיה מאושרת איתו גם בגלל הדתות השונות וגם איך יסבירו לילדיהם את המלחמה בין העמים של ההורים שלהם. עלי מבהיר שיחנכו את הילדים שלא פותרים דברים במלחמה, ודווי מתעקש שלפעמים המלחמה היא לא בחירה. אף אחד מהם לא משתכנע. בוריס מספר לשאר קושרי הקנוניה שדווי בא והוא אוהב את התוכנית שלהם ואבנר מראה את החדר שהכין לשרה כשתהיה חטופה. גם לטיפה מתבוננת בחדר ומתחילה לספר סיפור על סולטאן ועל אהובתו שמסתבר אבנר אהב את הסיפורים ונראה שיש התקרבות בין אבנר ללטיפה.

פארוק מסתכל בשמחה על תוצאות המבחנים ומגלה שעבר את המבחן והוא ולטיסיה מאושרים שהוא יוכל לעבוד כרופא בברזיל.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 41 - מסתבר שבוריס ניצול שואה

דווי מתעמת עם עלי וטוען ששרה לא יכולה להיות מאושרת איתו מכיוון שהדת שלהם שונה ואיך יסבירו לילדים את עניין המלחמה בין שני העמים ועלי אומר שיחנכו את ילדיהם שהמלחמה היא לא הפתרון ודווי מתעקש שמלחמה היא לא תמיד בחירה. הוא לא משתכנע שעלי ושרה יכולים להיות זוג. בינתיים סיבלי רואה את בנז'מין מלמד את מרטן לשחק משחקי וידאו וטוענת שהם הפכו לזומביים ורוצה להזמין אותם לקולנוע ללא הצלחה. היא הולכת לקולנוע לבד ובמקרה דווי גם הולך לאותו בית קולנוע והם נתקלים זה בזו ודווי מפיל לה את הפופקורן, הוא רוצה לקנות לה חדש, אבל היא מתעקשת שלא והם מסכמים שהוא יקנה גדול שיספיק לשניהם והם צופים יחד בסרט ונהנים ממנו ואחרי זה מבלים ביחד. היא מציגה את לה את מרכז לקליטת פליטים של האב זוראן והוא לומד על המקום. אחרי זה סיבלי מספרת לו על החוויה שלה בהפגנה איך שהיו צעקות "היזהר שוביניסט, אמריקה הלטינית תהיה כולה פמיניסטית" והם מבלים נהדר ורק בפרומו לפרק הבא היא תספר שסבא וסבתא שלה ערבים. אחרי זה דווי שואל את אימו לגבי עניין ההגעה של סבא שלו ומסתבר שסבא שלו בוריס הגיע לברזיל בזמן מלחמת העולם השנייה וכך ניצל מהשואה. דווי מספר על מרכז הפליטים שהכיר שבו קולטים פליטים מכל מיני מקומות ומרגיש הזדהות כי זה מה שסבא שלו חווה בזמנו.

ליילה מסרבת להאמין שאלנה בהיריון וחושבת שהיא מנסה לרמות את אביה, אך אלנה מציגה בפניה את הבדיקה ואומרת שלא תיפרד מאביה במצב הזה. ליילה מבקשת לדבר עם אביה ונוזפת בו על שהמשיך לבגוד באימו ושואלת אם יעזוב את אימה או שיתאסלם ויקים הרמון. ליילה פגועה מאוד מהתנהגות אביה. היא מנסה לדבר עם ג'מיל, אך הוא עסוק בעבודה ולא עונה לטלפון והיא לא מסוגלת להמשיך לעבוד והולכת עם ברונו ושופכת בפניו את הלב. ג'מיל רואה הרבה שיחות מליילה שלא נענו אך כעת היא זו שלא עונה והוא בא לחפש אותה במקום עבודתה ומגלה שהלכה לאכול עם ברונו. הוא מגיע אליהם ועושה סצינת קנאה וברונו מנסה להסביר, אך ליילה מבהירה שאין צורך שייגן עליה, היא מטיחה בג'מיל שהלכה עם ברונו כי הוא לא ענה לשיחות שלה, ג'מיל מסביר שלא ענה כי היה עסוק בעבודתו. ליילה הולכת בזעם וברונו מסביר לג'מיל שליילה אוהבת אותו ואין לו סיבה לקנא, והוא עלול לאבד את ליילה בגלל הקנאה שלו. ג'מיל מתנצל וליילה טוענת שלא הייתה ראויה לחוסר האמון שלו, היא מספרת לו על מה שקורה בין הוריה, וטוענת שזקוקה לתמיכתו ושלא ייעשה לה עוד סצינות כאלה.

דלילה שומעת את אלנה מספרת ללטיסיה על ההיריון שלה מאליאס ושליילה גילתה וחושבת איך לפגוע במסעד. פול שולח אדם לשים משאית במוסך של קאטינו בטענה שהוא רוצה למכור אותה והמחיר נראה מציאה לאליאס. אלנה שואלת את אליאס אם ינטוש אותה ואת הילד שלה ואליאס חושב שיש לו הזדמנות לקנות משאית מזון שיהיה לה עסק ויוכל לעזוב אותה ללא חשש. הוא מודיע למסעד וליילה על האפשרות שצצה ומבקש מקאטינו מקדמה של 5000 שישלימו לכסף שהם גייסו במשחק בינגו וקאטינו שמח לעזור. אליאס קונה את המשאית בשמחה ופול צוחק שאליאס היה מספיק טיפש כדי לקנות את המשאית בלי להעביר את מסמכי הבעלות. בהוראת דלילה ופול האיש שמכר את המשאית גונב אותה ומודיעים לקאטינו על פריצה למוסך ואליאס רואה שהמכונית נגנבה ולא יודע איך יוכל לספר זאת למסעד.

פאוזי מתחיל לעבוד בפיצרייה כדי להיות קרוב לפול שמסביר לו שזה רק כדי לשמור אותו לעת חירום. סנטיניה הולכת לאותה פיצרייה ופוגשת את פאוזי והם מתחילים לשקר זה לזו, כשפאוזי מספר לה שהוא בעלים של רשת פיצות וסנטיניה מספרת שהיא בעלת חנות.

מיגל מתחיל להמר בצורהיים מאחורי גבה של קמילה ועל סכומים גדולים ופול משתף את דלילה שבינתיים הוא רק זוכה כדי לפתות אותו להמשיך.

לטיפה מתחילה להתקרב לאבנר ומספרת לו סיפור על הסולטאן והם כמעט מתנשקים והיא מתרחקת ממנו ברגע האחרון. לטיפה עוזבת את הבית של עלי, לכאורה כדי לעבור למרכז לקליטת פליטים, אך למעשה אבנר מזמין אותה לבוא לביתו, ואימו ממש לא אוהבת את זו, והוא מבטיח שלטיפה תעשה את עבודות הבית.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 42 - העובדה שסיבלי ערבייה לא משנה את גישתו של דווי כלפי שרה ועלי

דווי וסיבלי מבלים נהדר ואז סיבלי אומרת שהיא צריכה לחזור הביתה, אחרת סבתא תנזוף בה שהוא יודע איך זה סבתא ערבייה, הוא שואל אם סבתא שלה ערבייה והיא מספרת שגם סבא שלה ערבי ומוצאם מסוריה. דווי המום וסיבלי שואלת אם זה מפריע לו ודווי מסביר שזה מאוד הפתיע אותו. שרה מנסה להתקרב לאחיה ולבלות איתו שהם יבלו כמו אחים כמו בעבר ולא לדבר על החתונה ודווי מסכים. אחר כך דווי מבקר את סיבלי במרכז ברוכים הבאים והיא אומרת שממש לא אכפת לו שיזרוק אותה, והוא מבהיר שהוא דווקא מעוניין בה, אבל דווקא חשוב שתדע משהו עליו והוא מספר לה שהוא חייל בצבא ישראל. סיבלי המומה ומבהירה שלא יודעת איך לקבל את זה. היא שואלת מדוע הוא התגייס לצבא ישראל אם הוא ברזילאי, והוא מספר שסבא שלו הוא ניצול שואה וסיבלי מסכימה שהשואה היא הדבר הנורא ביותר, אך טוענת שהיא מתנגדת לכל סוג של מלחמה, נראה שאת הטקסטים האלה כתבה תסריטאית פאציפיסטית ודווי מנסה לשכנע אותה שהוא חייב להגן על עמו והיא מתעקשת גם שעמו הוא העם הברזילאי וגם שיש הרבה יהודים שחושבים שהפתרון הוא בדיאלוג ולא במלחמה. הם עוזבים את הנושא וסיבלי שואלת למעשיו בברזיל והוא מספר שאחותו מתחתנת והיא שואלת אם בא לחתונת אחותו והוא טוען שהוא בא למנוע אותה כי אחותו רוצה להתחתן עם ערבי. סיבלי מבהירה שזאת החלטתה של אחותו והוא מבהיר ששרה חייבת לשמוע את דעתו ואסור לה להתחתן עם עלי, ואז סיבלי מבינה שאלה האנשים שהיא מכירה שרה ועלי וטוענת שעלי הוא אדם נפלא וכשדווי פולט הערה שוביניסטית שאחותו צריכה לציית לו, אז סיבלי אומרת שאם זאת השקפת העולם שלו אז הם ללא ספק לא מתאימים.

אסתר טוענת שביתה הוא לא בית מלון ולא רוצה לקבל את לטיפה בביתה, אך אבנר מתעקש שהיא תעשה את עבודות הניקיון ואסתר מבהירה שלא תהיה בביתה בחינם ומכריחה אותה לעשות עבודות ניקיון קשות. כשאבנר רואה שלטיפה נרתעת הוא מנסה לשכנע אותה שבמרכז פליטים היו לה משימות קשות עוד יותר ולטיפה מסכימה להישאר בבית של אבנר. אז אסתר לא מוכנה שאבנר ולטיפה ישנו באותו חדר וגם לא מוכנה לישון עם לטיפה, אז הפתרון שהיא מוצאת זה שלטיפה תישן בחדר של אבנר ואבנר יישן על הספה. לטיפה בהתחלה אהבה את החדר של אבנר אך לאחר שישנה בו הוא לא מוצא חן בעיניה. אווה מנסה להסביר לשרה שהחלום של אביה היה שתינשא ליהודי והיא מספרת שגם החלום היה שנכדו יישרת בצבא ישראל וזה אכן קרה ולא נעים לה שסבה ואחיה לא אוהבים את הבחירה שלה.

אליאס מתחיל להבין שיהיה לו קשה להחזיר את המשאית, כי לא נעשתה העברת מסמכים לידיו. הם פונים למפקח אלמדה בעלה של זולייקה ומתחילה חקירה ומתברר ששמו של האיש שמכר את המשאית לא קיים. אחר כך מסתבר שמדובר בנוכל וזה עוד אחד מהשמות הבדויים שלו ואליאס נחרד לספר למסעד וליילה שאין דרך להשיב את המשאית והם נפלו לתרגיל. מסעד מתחילה להתייאש ששום דבר לא הולך לה ואין דרך שתוכל להגשים את עצמה. בנז'מין מתחיל לחשוד איך ייתכן שלא שדדו כלום אלא רק את המשאית ואיך האיש הזה בא דווקא אליהם כדי למכור ולגנוב ומתחיל לחשוב שסיבלי צודקת ובסמה באה להזיק למשפחתם ושאכן כל הדברים הרעים התחילו לקרות כשבסמה נכנסה לחייהם.

אליאס מנסה להסביר לאלנה שהוא לא יכול לעזוב את מסעד במצבה ובטח לא לספר לה שהכניס אישה אחרת להיריון, אך אלנה מתעקשת שמסעד לא ילדה והיא חזקה יותר ממה שהוא חושב. אלנה נואשת ודלילה מנצלת זאת ואומרת לאלנה שעליה לספר למסעד על הריונה, אלנה מהססת וחושבת שזה יפגע בה, ודלילה מתעקשת שתעשה לה טובה, ושזה יעזור לה להיות עם אליאס. הכומר מנסה לעודד את מסעד ומציע לה לתת שיעורי בישול במרכז ברוכים הבאים. ובדיוק כשהם מתחילים לדבר על זה, אלנה באה לתדהמתה של מסעד ומספרת שהיא בהיריון מאליאס. מסעד מסרבת להאמין והיא אומרת לה לשאול את ליילה בתה, שגם היא יודעת. מסעד מתאכזבת גם מבעלה שבגד בה וגם שליילה ידעה ושתקה. היא מתעמתת עם ליילה וחושבת שהיא בצד של אביה, והיא מבהירה שזה כואב בשבילה והיא מרחמת על אביה ומסעד לא אוהבת לשמוע שהיא מרחמת על אביה ואומרת שאין לה יותר בת. היא הולכת אל אליאס ושואלת אם זה נכון שהכניס את אלנה להיריון ואליאס מודה ומסעד אומרת שלא רוצה לשמוע ממנו יותר ועוזבת בזעם. היא מבקשת לעזוב את הבית ומסכימה להצעת הכומר לתת שיעורי בישול, אך כדי שתגור שם אלנה תצטרך לעזוב. פול נשלח לעקוב אחרי אליאס ואליאס מגיע להתעמת עם אלנה ומוחה בפניה על שסיפרה למסעד, אלנה טוענת שזכותה לדעת ואליאס מתעקש שהוא היה צריך לספר לה ברגע המתאים. אליאס מטיח באלנה שבמעשיה הוכיחה שהיא אישה מפונקת ושהוא אוהב את מסעד והוא ינסה לחזור אליה אם תקבל אותו. אליאס עוזב בזעם ואלנה הולכת אחריו ונכנסת לאוטו שלו והם ממשיכים להתווכח ופול נוסע אחרי מכוניתם ומתנגש בהם בכוונה והם עוברים תאונה.

ז'אן מתוודה על רגשותיו בפני טרזה, אך טרזה מפחדת להיות עם מישהו כל כך צעיר. גם ברונו שם לב שמשהו קורה בין אימו לבין ז'אן וטוען שיתמוך בהם, אך טרזה מתעקשת שהם רק ידידים וברונו אומר שהוא יעמיד פנים שהוא מאמין. גם ברונו שם לב שמארי מתעניינת בו והם כמעט מתנשקים וגם ברונו מתחיל להתעניין במארי.

פאוזי וסנטיניה מתחילים להתקרב מאוד ולספר שקרים זה לזו כאילו הם עשירים. פאוזי אף ממציא שהוא בעל רשת פיצריות שבא לעזור בעבודה כדי לראות איך העבודה נעשית בקרוב. וגם סנטיניה משקרת לגבי היותה בעלת חנות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 43 - דלילה שולפת ציפורניים

אליאס ואלנה מעורבים בתאונה ולאליאס לא קורה כלום, אך אלנה נפצעת והעובר שלה בסכנה, אליאס מביא את אלנה לבית החולים ומספר על התאונה. בבית חולים אין רופא מנתח ולפארוק עוד אין אישור לנתח, אך לטיסיה מבהירה שיותר חשוב להציל חיים ומוכנה לוקחת אחריות ופארוק מנתח את אלנה כשזה מעורר בו זיכרונות לניתוח שעשה שבבתו והוא נחרד, הוא מציל את אלנה, אך העובר שלה לא שורד ואלנה שבורה. אליאס מנסה לתמוך בה, אך היא מאשימה אותו בכך שרצה להיפטר מהילד שלו והוא אשם בתאונה. בסמה מגיעה לתמוך באלנה ואלנה שופכת בפניה את הלב וחושבת שאליאס מרוצה מהמצב שנפטר מהילד שלו ולדעתה הוא עשה זאת בכוונה. דלילה אומרת שאם כן הוא רצה להיפטר לא רק מהילד שלה אלא גם ממנה ומעודדת אותו להאשים את אליאס בניסיון רצח. אליאס מספר במשטרה את מה שקרה ומסביר שלא הריב עם אלנה גרם לו לסטות. אלנה מגישה תלונה אצל המפקח ופארוק ולטיסיה מבקשים ממנה לא לעשות זאת, כי המסמכים של אליאס עוד לא מסודרים והוא עלול להיות מגורש לסוריה אם יהיה לו תיק פלילי, אך אלנה בטוחה שהוא רצה להיפטר ממנה ומהילד ורוצה שייענש על כך. אולמדה נאלץ לקחת את אליאס לחקירה נוספת וכל המשפחה של ראניה ובעיקר ראניה וזולייקה מוחות על כך שעושה זאת למשפחתו וזולייקה מאיימת להתגרש. אליאס המום מהטענות של אלנה ואולמדה מנסה לעזור לו, מסתבר שבכביש הזה אין מצלמות אבטחה, אבל תומס מעלה השערה שאולי הייתה מצלמה באחד הבתים ואולמדה מעודד אותו לנסות את מזלו.

מצד שני דלילה מעודדת את מסעד לא להיות כל כך קשה עם בתה. ליילה ומסעד המומות מהאשמות כלפי אליאס ומסעד יודעת שבעלה לא היה עושה זאת. למזלם נמצאות מצלמות שקולטות את מה שקרה, ואכן נחשף הרכב שהתנגש בהם, אך לא רואים את לוחיות הרישוי שלו, אך כן את הצבע ואת המודל. פול לא מבזבז זמן ושורף את המכונית שלא תשמש ראיה. מספרים לאלנה שאליאס היה חף מפשע והמצלמות קלטו שהוא דיבר אמת ומכונית אחרת התנגשה בהם. אלנה מודה שבעת שהייתה לחוצה לא ראתה זאת. פארוק ולטיסיה שואלים מדוע יצאה בהאשמה כזאת אם לא הייתה בטוחה. אלנה מודה שקיבלה עצה גרועה מחברה שבאה לבקר, ופארוק ולטיסיה המומים לשמוע שמדובר בבסמה שעודדה אותה שזה היה ניסיון רצח ולהתלונן על אליאס. זה מפתיע אותם מאוד.

קמילה רוצה להפתיע את פול ונעזרת בצוות המלון ורואה את פול יוצא מהחדר של בסמה, היא מאשימה אותו בניהול רומן עם בסמה. פול מתרץ זאת בכך שהייתה להם שיחה עם לקוחות מחו"ל, אך קמילה לא מאמינה ודורשת שלא יתייחס אליה כאל טיפשה. פול מתעצבן ומודיע לקמילה שאין לה עבודה, אין לו אותו ואין לה חדר במלון ושתחזור לבית הוריה. קמילה זועמת ומתעמתת עם דלילה, אך דלילה מצליחה לשכנע את קמילה שהייתה להם פגישה עם לקוחות בחו"ל שהשעות אצלם אחרות. קמילה משכתנעת שפול דיבר אמת ומתחרטת על הקנאה ועל שהפסידה את פול. דלילה טוענת שההפסד של פול. דלילה מתעתת עם פול ומוחה על שעזב את קמילה ופול מתעקש שהיא מעצבנת אותו והם כבר לא זקוקים לה כי מיגל בידיים שלהם, אך דלילה לא בטוחה ומוחה שפול פעל ללא רשותה. קמילה חוזרת לבית של ראניה וראניה ומיגל שמחים לקבל אותה, קמילה שומעת את תיאור המכונית שהתנגשה באליאס ואלנה ונזכרת במכונית שרוטה שראתה אצל פול ובאה להתעמת עם פול בטענה שהוא היה זה שהתנגש באליאס ואלנה.

פאוזי וסנטיניה ממשיכים לרמות זה את זו וסנטיניה מופתעת שהבוס קורא לפאוזי בזעם, שאיך הוא מדבר לבוס שלו, היא במקומו הייתה מפטרת אותו. ובזמן שכולם תומכים באליאס סנטיניה נשארת בחנות והיא מזמינה את פאוזי ומציגה את החנות כאילו מדובר בחנות שלה ואז כשג'מיל מגיע היא מבריחה את פאוזי, אך הוא ממשיך להתחבא ולהסתכל ומבין שסנטיניה מכירה את ג'מיל. הוא עוקב אחריה ומגלה אותה נכנסת לבית של המשפחה של ליילה בדיוק כשגם קמילה מגיעה לבית הוריה ופאוזי מזהה אותה בתור זאת שהלשינה לשייח על מקום החתונה וחשדותיו כלפי סנטיניה גוברים.

דווי מספר לאימו על המפגש עם סיבלי ועל כך שהוא לא מעוניין בה, אך לא משום שהיא צאצא למשפחה ערבית אלא בגלל שהיא פאציפיסטית ובטוחה שרק היא צודקת, אווה טוענת שזה נשמע כאילו הוא מתאר את עצמו, גם הוא בטוח שרק הוא צודק ושמה לב לדמיון ביניהם. גם סיבלי מקיימת שיחה דומה על דווי שהיא לא מוכנה להיות איתו עם תפיסות העולם שלו. אחר כך גם התנגשות המכונית נראה להם חשודה וגם זה קשור לבסמה ובנז'מין ומרטן מצטרפים לחשדות של סיבלי לגבי בסמה ושלושתם חושבים איך יוכלו לחשוף אותה.

נורבטו מבלה עם ולריה במועדון שבו טרזה וז'אן שרים קריוריקי, נורברטו רוצה ללכת אך ולריה מתעקשת לא להרוס להם, נורברטו מעיר הערות על כמה מגוכך שטרזה שרה קריוקי ולא ברור מי מגוכך יותר היא או הפליט. ז'אן כועס על ההערות של נורברטו לגבי טאזה ומכה אותו ומתחיל לריב וגם טרזה וולריה מחליפות מהלומות. אחר כך ולריה מטפלת בפצעיו של נורברטו וזה שורף לו והוא מתעצבן והיא מוחה על התנהגותו כאילו אכפת לו מטרזה ונורברטו כועס וטוען שלא יכול לשמוע אותה יותר וולריה עוזבת אותו עם הפצעים הכואבים בזעם. גם ברונו שומע מאימו על הריב עם ולריה ועל איך שז'אן הגן עליה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 44 - ליילה ואלנה חושדות בבסמה (דלילה)

דלילה באה לתמוך באלנה ואלנה מגרשת אותה בזעם ומאשימה אותה הן בכך שהאשימה את אליאס והן באובדן הילד שכן היא שכנעה אותה לספר על ההיריון למסעד והריב היה כתוצאה מזה. דלילה גם שומעת שהמצלמות קלטו את הרכב שמתנגש ואלנה מגרשת את דלילה בטענה שהילד שלה מת באשמתה והיא לא רוצה לראות אותה. דלילה מנסה לטעון בפני פארוק ולטיסיה שזאת אי הבנה, והיא השתכנע שזה כך מדברי אלנה ופארוק טוען שעשתה טעות, אך לא חושב שהיא אדם רע. לטיסיה ופארוק מספרים על כך למשפחתה של ליילה וג'מיל ואליאס חושבים שזאת אי הבנה, מסעד בכלל חושבת שאלנה מנסה להפיל את האשמה על מישהו אחר, אך ליילה משתכנעת וכשדלילה באה לבקר אותם ולהביע תמיכה ליילה שואלת אותה מדוע שכנעה את את אלנה להתלונן על אליאס, האם היא רוצה להחזיק למשפחתם? דלילה טוענת שאלנה לא הבינה אותה נכון והיא התכוונה שאם יש אשם הוא צריך לשלם על כך, ואלנה פירשה את זה שהאשם הוא אליאס. ג'מיל והוריה של ליילה מאמינים לדלילה, אך ליילה אומרת לה ללכת ודלילה לא מבינה את הקור של ליילה וגם משפחתה לא. דלילה הולכת והוריה אומרים לה שאסור להתנהג ככה כלפיה שהיא חולה סופנית וליילה אומרת שהיא יותר לא מאמינה למחלה שלה וחושבת כמו סיבלי שהיא באה להזיק להם.

ג'מיל דווקא מאמין בכנות של "בסמה" והיא שופכת בפניו את הלב כמה נפגעה מליילה שבדרך כלל הייתה מנומסת כלפיה ומשכנעת את ג'מיל שנגרם לה עוול. דלילה אומרת שלפני מותה היא לא רוצה לאבד את הידידות שלו, שהיא איבדה את אביה ואת אימה ולא רוצה לאבד גם אותו ומנשקת את ג'מיל בשפתיים. ג'מיל מתנער ממנה ומוחה על כך ומבהיר שהוא אוהב את אשתו ואסור היה שזה יקרה ואומר שכעת יתרחק ממנה והם לא ייפגשו יותר.

מיגל מפסיד עוד כסף בהימורים ומאבד את הקרדיט להמר ומתחנן בפני פול לתת לו להמר עוד. פול מציע לו אשראי להימורים. ואחרי זה מהמר אחר בא להציע למיגל הלוואה שתאפשר לו להחזיר את החוב ולהמשיך להמר. מיגל מתלהב מהרעיון ומסכים. כמובן אותה הצעה באה מפול ופול ואותו רובסון מתאמים ופול מטיל עליו להחתים את מיגל על חוזה. דלילה מגיעה ומוחה בפני פול שקבע פגישה איתו ואיתה באותו זמן כי רובסון הוא בעל המלון, אז מסתבר שבגלל זה גם השיח וגם דלילה התאכסנו דווקא במלון הזה וגם אחד המהמרים הפיקטיביים שלהם ואסור שיקשר בין דלילה/בסמה לפול. בכל מקרה פול מדווח לדלילה שהתוכנית שלהם עובדת ואכן מיגל חותם על החוזה ומקבל הלוואה של רובסון כדי להמשיך להמר.

פאוזי מספר לפול על שפגש בסנטיניה והתחיל להתעניין בה וגילה שהיא מכירה בג'מיל, הוא מספר שהיה בחנות שלה וראה שם את ג'מיל והיא ביקשה ממנו לצאת בדחיפות שיש מקרה חירום והוא ראה מהצד, פול מבין שמדובר בחנות של מיגל. הוא מספר שראה את סנטיניה נכנסת לבית של בני משפחתה של ליילה בדיוק כשגם קמילה שהלשינה על החתונה לשיח הגיעה לשם. פול תוהה עם סנטיניה חיפשה אותו, ופול מבין שנפלה עליהם הזדמנות ואומר לפול שהמקריות הזאת משרתת אותם והוא צריך להמשיך לצאת עם אותו סנטיניה כדי להשיג ממנה מידע על המשפחה.

עלי מאוד חשדן כלפי השקט של סבו ולטיפה ומזהיר את שרה שהוא מכיר את השקט הזה ובטוח שהם זוממים משהו, גם שרה חושבת שסבא שלה מתנהג בצורה חשודה. עובר חודש ומגיעה החתונה של עלי ושרה וליילה עוזרת לשרה להתכונן לחתונה וג'מיל עוזר לעלי. עלי מגיע ומחכה לשרה. סיבלי רואה שדווי לא בא עם אווה וחושבת שדווי ממשיך להתנגד לחתונה ולא יבוא ומתאכזבת ממנו, לאחר שהם התחילו לנהל כמה שיחות בקשר לנושאים אחרים. בוריס צריך לקחת את שרה לחתונה והוא גורם לאווה להשאיר אותה לבד איתו והם אומרים מילות אהבה בין סבא לנכדה ובוריס אומר שאם כן היא תדע שכל מה שהוא עושה זה לטובתה ולוקח אותה בכוח למכונית בה נוהגת אסתר. הם לוקחים אותה לבית של אסתר ואבנר וקושרים אותה למיטה. שרה מוחה על כך ושואלת אם יחזיקו אותה קשורה כל החיים, בוריס מתעקש שזה לטובתה כי היא לא תהיה מאושרת עם הערבי. אבנר ולטיפה מנסים להסית את עלי ואבנר מנסה לשכנע אותו ששרה לא החלטית ולטיפה אומרת שלה הוא לא היה צריך לחכות. בוריס מגיע ומביא את המכתב ומודיע לעלי ששרה התחרטה והמכתב מסביר הכול. המכתב טוען שאי אפשר לקפוץ מעל הגובה של הסכסוך בין ערבים ליהודים, אבל המכתב לא משכנע בגלל ריבוי שגיאות הכתיב שאבנר עשה, שגורם לתדהמה לעלי ואווה, הם מבינים ששרה לא הייתה כותבת ואבנר מנסה לשכנע שהיא התרגשה מאוד כשכתבה. אווה דורשת לדעת איפה שרה ובוריס אומר שהיא טסה לישראל. סיבלי חושבת שאולי דווי קשור לעניין ומתקשרת אליו ודווי מבטיח שאין לו שום קשר לכך והוא בא לסדר את זה.

אחרי אותו חודש אנשיו של רובסון עורבים למיגל ודורשים ממנו לשלם את החוב, בדיוק כמו שדלילה ופול תכננו. קמילה מתכוננת לחתונה, אבל מסתבר שהיא לא הולכת לחתונה של עלי ושרה כי ולריה ונורברטו מתחתנים באותו היום. מיגל חוזר חבול הביתה ומנסה לשכנע את ראניה וקמילה שהוא נשדד, הוא מסרב להתלונן במשטרה בטענה שיפגעו במשפחתו אם יתלונן, ואף מסרב לערב את חתנו המפקח. קמילה חושדת שמיגל חזר להמר וחטף מכות בגלל חוב הימורים, אך מיגל מכחיש.

כשפול ודלילה חוגגים את זה שהגיע מועד הפירעון של מיגל, דלילה אומרת שטיפלה גם ברופא שהסית את אלנה נגדה ואכן פארוק מקבל הודעה על תלונה שהוגשה נגדו על עיסוק לא חוקי ברפואה.

דלילה באה לחתונה של עלי ושרה וליילה אומרת שלא ידעה שהיא חברה כל כך טובה שלהם, דלילה מודה שלא מכירה אותם ומבקשת מג'מיל להכיר בינה לבין עלי.

ברונו שואל את אימו אם תלך לחתונה של עלי ושרה והיא מבהירה שלא ושיש לה משהו אחר לעשות. ברונו קורא על החתונה של אביו וולריה באותו היום ומקווה שטרזה לא תלך לשם, אבל היא אכן הולכת. נורברטו וולריה מתאכזבים שכמעט אף אחד מהמוזמנים לא בא ונורברטו מוחה על שחבריו נטשו אותו ביום כזה, והאיש שכן נמצא בחתונה מסביר לו שחבריו הם גם חבריה של טרזה ולכן הם מתנגדים לחתונה הזאת, ומעלה גם את העניין שמדובר באקסית של בנו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 45 - מתחילים לעלות על דלילה

עלי ואווה לא קונים את ההצגה של המכתב של שרה והעובדה שנסעה לישראל ודורושים לדעת איפה שרה, כשאבנר, לטיפה ובוריס מנסים לשכנע. שרה בינתיים מצליחה לנצל את השינה של אסתר כדי לברוח. דווי מגיע לחתונה ומדבר עם סבא שלו ומזכיר את התוכנית שפירט בפניו ובוריס מצטער שפלט הכול לפני נכדו. בוריס מודה בחטיפת שרה ומספר על השותפות של אסתר, אבנר, מאמאדי ולטיפה, ועלי מתבייש שהסבא שלו מעורב. הוא דורש לדעת איפה שרה ומאמאדי מספר לו שהיא בבית של אימא של אבנר, עלי עומד להכות את אבנר, אבל שרה בדיוק מגיעה ומוכנה להתחתן ומספרת איך ניצלה את זה שאסתר ישנה כדי לברוח והחתונה נערכת. סיבלי שואלת את דווי אם ידע על התוכניות של סבו והוא מספר ששמע עליהן, אבל חשב שזאת בדיחה אחרת היה מנסה לעצור אותו. סיבלי אומר שאם כן השלים עם הנישואין ודווי מבהיר שכן ובזכותה והוא גם מבטיח לחזור לישראל כדי לסיים את הקריירה הצבאית ולהשתקע בברזיל וסיבלי מאושרת. דווי מתנצל בפני שרה ועלי שלא תמך בהם מהתחלה. בוריס מתנצל בפני שרה ואווה ושרה סולחת לו, גם אבנר מנסה להגיד שפעל מתוך אהבה אך שרה מתעקשת שהיא יכולה להבין את זה מסבא שלו, אבל ממנו זה ציני ולא רוצה לראות את פרצופו יותר בחייה. גם עלי סולח לסבא שלו, אך כשלטיפה מתנצלת ועוד מנסה לתרץ את זה בנטישה של עלי, עלי מבהיר שלא סולח לה. החתונה מסתיימת ושרה ועלי עומדים לצאת לירח דבש ונפרדים מכולם.

ג'מיל מתבקש להביא את האוטו לחתן ולכלה והוא יוצא ודלילה נכנסת לאוטו ואומרת לג'מיל שלא שכחה את הנשיקה שלהם, ליילה רואה אותם וכועסת ודלילה מסבירה שבאה במקרה, אך ליילה לא מקבלת את זה. ובבית היא אומרת לג'מיל שבסמה מחזרת אחריו וזה מוצא חן בעיניו וג'מיל מבטיח שלא, אך ליילה מתבקשת שבסמה מאוהבת בו ודורשת שיתרחק מבסמה וג'מיל מבטיח. אך דלילה מגיע "במקרה" למסעדה מה ג'מיל אוכל וג'מיל מתוך נימוס נותן לה את המנה שלו ומזמין לעצמו מנה נוספת והם מתחילים לדבר. ג'מיל רוצה להתרחק ממנה, אך דלילה מתעקשת שזה לא הוגן שליילה תיפגש עם הידיד ברונו ותאסור עליהם להיות ידידים ושוב אומרת כמה הידידות שלו חשובה לה ומתעקשת שלא יפסיקו להיפגש כידידים.

בנז'מין ממשיך לחפש חומר על בסמה ולא מוצא חומר מעבר למה שדלילה שתלה באתרים ובאתרים יותר רציניים היא לא נמצאת. ואז סיבלי מעלה את זה שאולי הם בכלל לא בכיוון וצריכים לחפש קשר בין בסמה לבין משפחתו של השיח. בנז'מין טוען שהשיח מת, אך סיבלי מתעקשת שבתו בחיים וכך גם הראיות שלו. הם מחליטים לחפש עליהן חומר אך כל הנשים במשפחתו של השיח מופיעות באינטרנט ברעלה.

מיגל מצליח לשכנע את קמילה שהשוד לא קשור להימורים. קמילה היא האורחת היחידה שבאה לחתונה של ולריה והם נאלצים לבטל את המסיבה בגלל מיעוט משתתפים וולריה זועמת על כך. נורברטו מסביר לה שחבריו הם חבריה של טרזה ולא מסכימים לנישואיהם וולריה משתוללת מזעם על כך שמזלזלים בה ובו בגללה ומתחילה לשבור דברים בבית בטענה שהם של טרזה. קמילה חוזרת הביתה ומספרת שהמסיבה נהרסה בגלל שכמעט אף אחד לא בא.

פארוק ולטיסיה שואלים את אלנה אם לא התלוננה על פארוק ואלנה מבהירה שלא הייתה עושה זאת ויודעת שפארוק הציל את חייה גם אם לא הצליח להציל את הילד שלה. הם מנסים לברר מי עוד ידע שפארוק מנתח ואלנה מגלה שבסמה שמעה אותם. הם מסרבים לחשוב שבסמה רוצה ברעתם ואלמיידה מזהיר שהתלונה עלולה לגרום לכך שפארוק לא יוכל לקבל רישיון רפואה בברזיל ואף אישור לשהות בברזיל. הם מבררים מי המתלוננת ומגלים שם של מישהי לא מוכרת שאפילו לא מופיע ברשימת מקבלי הטיפול בבית החולים.

אבנר מתעקש להמשיך לעבוד בחנות הפרחים ואווה טוענת שזאת חוצפה, אך דווי יוצא להגנתו של אבנר ומסביר שזה היה בסך הכול תרגיל ילדותי. אבנר טוען שהמהלך שלהם הוסיף פלפל לחתונה, אך אווה ודווי מתעקשים שממש לא. אווה מסכימה שאבנר יישאר עד ששרה תחזור והיא תחליט לגבי המשך עבודתו כי לא תכפה אותו על שרה. לטיפה מקבלת מכתב מאחיה ומזהירה את המשפחה שאחיה בא לברזיל להגן על כבודה והוא מסוגל לרצוח את כולם ועליהם להתחבא ולהישמר.

דווי מספר לאימו וסבו שהוא יחזור לישראל, הפעם כדי לסיים את הקריירה הצבאית ולהשתקע בברזיל. אווה מאושרת, אך בוריס לא מקבל זאת. מעניין מה רצו שיהיה רמטכ"ל כי הוא היה לפחות שלוש שנים בצה"ל? אווה מסבירה שבוריס רק שמע את זה וזה עוד קשה לו.

מתחילה להתפתח זוגיות בין מארי לברונו והם כבר מתנשקים ומתחילה להתפתח זוגיות ביניהם וברונו כבר מתחיל להתאהב בה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 46 - סיבלי, ברונו, מרטן ובנז'מין עולים על אפשרות לקשר בין בסמה לדלילה

אחרי שלא מוצאים שום דבר על בסמה סיבלי מעלה רעיון לחפש קשר בינה לבין משפחתו של השיח שאולי בתו של השיח חיפשה נקמה בגלל שאביה נהרג בברזיל כשהוא רדף אחריהם. סיבלי מספרת שהיא שלחה ברכה לטבילה של רדואן, שהם פירשו כאיום, וייתכן ובאמת היה איום. בנז'מין אומר שלא שמעו ממנה שלוש שנים, וסיבלי חושבת שזה אולי כדי שהם יחשבו שהיא שכחה. הם מחפשים על דלילה ומוצאים מידע באוניברסיטה של לונדון ומגלים שפול למד עם דלילה באוניברסיטה. סיבלי חושדת שבסמה ופול נשלחו על ידי דלילה כדי לנקום בליילה וג'מיל.

ג'מיל רוצה להתחרק מבסמה (דלילה) ודלילה מבהירה כמה הידידות שלהם חשובה ואומרת שזה לא הוגן שליילה תדרוש מהם להפסיק להיפגש בעוד היא ידידה של ברונו. ברונו מספר לליילה על הזוגיות החדשה שלו עם מארי, וליילה שמחה בשבילו ומחבקת אותו וזאת בדיוק הסצינה שרואה ג'מיל. ג'מיל מגיב בניכור לליילה בדיוק כמו שהיא הגיבה לגבי בסמה. ליילה מסבירה לג'מיל שברונו בדיוק סיפר על הזוגיות עם מארי, אך ג'מיל מתעקש שאולי הוא בזוגיות עם מארי, אך עדיין מאוהב בליילה. ליילה מטיחה בו את הסצינות שלו עם בסמה. ברונו מספר למארי וגם מארי לא מבינה מדוע ליילה צריכה לשפוך את הלב דווקא בפני ברונו שהיה פעם מאוהב בה.

מיגל לוקח את התכשיטים ונותן לרובסון, אך מסתבר שזה מחסה אפילו את מחצית החוב ואולי רבע או שליש ממנו ורובסון מוכן לקחת את הכסף כחלק מהחוב אך דורש את שאר הכסף עד מחר. מיגל מוציא את כל הכסף מהבנק ונותן לרובסון וקמילה עוקבת אחריו, אך רובסון ומיגל מצליחים להטעות את קמילה כאילו מדובר במתנה. אך קמילה לא קונה את זה. קמילה ממשיכה לעקוב אחרי אביה ותופסת אותו מהמר אצל פול לאחר שהוא מתחנן להמר כדי לנסות להחזיר את הכסף. קמילה מתעמתת עם פול ומאיימת להתלונן במשטרה והוא מזכיר לה שהיא עבדה שם. קמילה מגישה תלונה אנונימית על בית הימורים לא חוקי, אך פול ובסמה פועלים מהר ומוכנים לכך וכשאולמיידה, תומס ושאר השוטרים מגיעים פתאום באורח פלא הקזינו הופך למשרד והם לא מוצאים כלום וחושבים שבזבזו את זמנם. קמילה המומה שהם עזבו בלי לעצור את פול ופול תופס אותה ומסביר לה שהסווה הכול כמשרד ושהוא יכול לברוח בקלות אם יסתבך והיא עבדה שם ושתנחש מי ילך לכלא וגם מאיים לפגוע במשפחתה אם תעיז להמשיך לנסות לפגוע בו.

ג'מיל אומר למיגל שהם נשדדו, אבל השוד הוא זה שחשבון החנות רוקן ואין להם כסף לשלם לספקים, מיגל מסביר שזה הוא הוציא את הכסף כי היה צריך לשלם אותו ומבטיח לגייס עוד כסף לספקים ולשם כך הוא הולך להמר כדי להרוויח כסף לחנות ומפסיד שוב כי הרי המשחק מכור. מיגל מנסה לשכנע את קאטינו לקנות ממנו את המכונית והוא לא מבין בשביל מה ומיגל מסביר שהסתבך מבחינה כספית, וקאטינו צריך למכור את המכונית ובינתיים מוכן לתת למיגל חלק מהכסף והם מחליטים לתרץ שהמכונית זקוקה לתיקון. רובסון דורש לשלם את החוב מיד ומיגל מנסה לשכנע את ראניה לצאת לחופשה בחיפזון מבלי להסביר מדוע.

עלי ושרה חוזרים והמומים לראות שבית הקפה סגור והם שומעים מלטיפה ומאמדי שהם מבוהלים לקראת בואו של עומר, אחיה של לטיפה לברזיל כדי לנקום את כבודה ושהוא עלול להרוג את כולם. עלי מציע לפנות למשטרה, ולטיפה אומרת שזה לא יעזור שהוא ברח כמה פעמים מהכלא. עלי המום לשמוע שאחיה של לטיפה ישב בכלא ושואל את מאמדי אם הוא ניהל מו"מ עם פושע ומאמדי מסביר שאמרו לו רק שהוא מרסק ראשים של אנשים והם נלחצים ולא יודעים מה לעשות.

ברונו בא לבקר את ליילה ומספר על החשדות שלו שהם גילו שפול למד עם דלילה באוניברסיטה והם חושדים שפול ובסמה נשלחו על ידי דלילה כדי לפגוע בה ובג'מיל.

דלילה ממשיכה להתעלק על ג'מיל והוא מחליט להתרחק ממנה ומטיח בה שאם הוא צריך לבחור בינה לבין אשתו, הוא כבר בחר. דלילה זועמת.

אליני וקאטינו באים לנסות לאמץ ילדה ומספרים על החוויה של חוסר יכולת להיכנס להיריון ועל שסוף סוף נכנסה להיריון הבת נולדה ללא רוח חיים. בנז'מין אינו נוכח כי יש לו מבחן וארתור מתחיל להמציא סיפורי סבתא שהוריו רבים כל הזמן כמו כלב וחתול, שהם הכירו בבית בושת והתחתנו כי אימו נכנסה להיריון מאביו ושבבית אף פעם אין אוכל וכדומה. העובדת הסוציאלית מבקשת להוציא את ארתור. היא מבינה שארתור משקר אך מסבירה שההעדרות של בנז'מין והשקרים של ארתור מבהיר שהילדים עוד לא משלימים עם הרעיון של אחות מאומצת ונותנת להם זמן להכין את הילדים וגם לסיים את האבל על התינוקת המת, כי אף ילד לא בא להחליף ילד אחר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 47 - מיגל נפתח לפני ג'מיל

מיגל משכנע את ראניה לנסוע לחופשה במקום אחר והיא רוצה לדחות את זה למחרת, אך מיגל מתעקש עד שסנטיניה חושבת שהוא בורח ממאהבת, אך ראניה זורמת איתו. רובסון ופאוזי רואים את מיגל בורח ורודפים אחריו, אך משאית חוסמת את דרכם ומיגל מצליח לברוח. הם מדווחים לפול והוא ודלילה מאוכזבים, אך יש הוראות חדשות וזה לפגוע בחנות. המשאית של פאוזי ורובסון מתנגשת בחנות של מיגל ופאוזי מכה את ג'מיל, אך רובסון מבהיר שלא הייתה הוראה לפגוע בו, החנות נשדדת כולה וג'מיל הפצוע מצליח לספר על כך למיגל. מיגל וראניה רואים שהחנות נהרסה כליל וליילה דואגת לג'מיל הפצוע. מיגל מתוודה בפני ג'מיל שהפסיד את הכול בחובות הימורים ואין להם כסף לשלם לספקים ולכן הנושים באו לעשות זאת לחנות. ליילה מספרת לג'מיל על החשדות של ברונו, סיבלי, מרטן ובנז'מין שבסמה ופול נשלחו על ידי דלילה כדי להרוס אותם, אך ג'מיל לא מאמין שזה נכון ומאמין בתמימות שהכול נובע מהצרה של מיגל שהוא לא מוכן לשתף בה ושומר את סודו של מיגל.

עומר אחיה של לטיפה מגיע זועם ומוכן להרוג את עלי שחילל את כבוד אחותו, עלי לא מתחבא ואומר מי הוא, אך מאמדי אומר לעומר שעלי ולטיפה כבר נשואים, עומר מבקש הסבר מדוע לא הוזמן לחתונה והם מסבירים שנישאו בחיפזון. שרה לא אוהבת את השקר אך נאלצת לשתף פעולה למען ביטחון כולם. אך צצה בעיה נוספת שעומר נדלק על שרה ומתחיל לחזר אחריה, לטיפה טוענת שהיא חברתה ומונה מסבירה שהיא תלמידה מצטיינת שלה בריקודי בטן ועומר כבר מת לראות את שרה רוקדת.

מיגל פונה לפול באופן נואש ומבקש ממנו לעזור לו עם החוב של רובסון. פול מסכים אך מתנה זאת בכך שירשום את הבית והחנות כעירבון כי הוא לא יכול להסתכן בהפסד כסף רב כל כך. מיגל מהסס ולא מוכן לסכן את הבית והחנות ואז רובסון ופאוזי נשלחים ורובסון טוען בפני ארתור שהוא חבר של אביו ולוקח אותו לפיצרייה שבא עובד פאוזי ופאוזי משגיח על המתרחש. המשפחה שמה לב שארתור נעלם. ליילה מתעקשת שבסמה ופול קשורים לכך, אך ג'מיל טוען שיודע על הבעיות של מיגל וזה קשור רק לזה, ולא חושב שבסמה קשורה. רובסון מתקשר למיגל ואומר שהנכד שלו בידיו ויקבל אותו רק אם יביא את הכסף, מיגל נאלץ לקבל את ההצעה של פול.

לפני חטיפת ארתור פאוזי מבקש מפול לא לעשות כלום נגד המשפחה של ליילה כי נראה שהוא באמת התאהב בסנטיניה, אך פול מבהיר לפאוזי שהוא לא יחליט על דברים ומאיים עליו ופאוזי נאלץ לשתף פעולה גם בשוד בחנות וגם בחטיפה של ארתור.

פול שואל את את דלילה אם היא הולכת לג'מיל והיא מבהירה שלא שהיא הולכת להכין את האישה שתהרוס את הרופא שהסית את אלנה נגדה. ופארוק אכן מתכונן למשפט בנושא רפואה לא חוקית וחושש מאוד, אך רוז'ריו מסביר שהם יראו שהוא עבר את המבחן ורק מחכה לרישיון רשמי וגם אלנה תעיד לטובתו וגם לטיסיה.

אליאס בא להתחנן בפני מסעד שתחזור אליו, אך היא שואלת אם הוא היה סולח אם היו שמים אותו ללעג כך, ואליאס לא מסוגל לענות, אך מתחנן בפני מסעד שתחזור הביתה, אך מסעד לא מוכנה. אליאס משכנע אותה לא להישאר בבית מכסה לפליטים ולחזור הביתה והיא מסכימה לעבור לגור אצל ראניה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 48 - דלילה מסבכת את ג'מיל ומיגל

מיגל מביא לרובסון את הכסף לאחר שהוא מלווה אותו ורובסון משאיר את פאוזי להשגיח שמיגל יוכל לקחת את הילד רק כשהוא יגיד וגם להשגיח שהילד לא ילך מהגלידריה. רובסון מקבל את הכסף ומוסר למיגל את מיקום הילד ומרשה לפאוזי לתת למיגל לקחת אותו. כולם נרגים כשמיגל מחזיר את נכדו. ארתור מספר על האיש הנחמד שהוא אכל איתו גלידה ועוזר למפקח אולמיידה לצייר קלסתרון שלו וקמילה מזהה אותו בתור רובסון מנהל בית המלון. מיגל שם לב לתיאורים של הילד ומבקש מרובסון לעזוב כי הנכד שלו הולך לתאר אותו ואם הוא ייתפס גם הוא יסתבך ורובסון אכן בורח וכשהמשטרה באה לחפש את רובסון הוא כבר עוזב את המלון ועקבותיו אובדים.

מיגל מספר לג'מיל שנאלץ להסכים לתת את החנות והבית כערבות לפול כדי לקבל הלוואה כדי להחזיר את החוב לרובסון כי נכדו נחטף. ג'מיל מציע לבקש את עזרתה של בסמה, שתפעיל את השפעתה על פול ותגרום לו לוותר על החוב וזה המוצא היחיד. הם קובעים פגישה עם בסמה (דלילה) והיא מבטיחה לעזור, אך בפועל מאושרת שתוכניתה הצליחה. היא אומרת להם שפול לא מוכן לוותר על החוב ומדובר בחוב ענק, ג'מיל מתעקש שזה כלום בשביל פול, אך דלילה טוענת שעסקיו לא כל כך טובים כעת. היא מציעה לשלם את החוב לפול במקומם והם יהיו חייבים לה, אך בתמורה מבקשת שהחוב יהיה של ג'מיל ולא של מיגל כי לא תוכל לבטוח במהמר וגם שהבית והחנות יירשמו על שם ג'מיל כערבות. מיגל מסכים, אך ג'מיל מהסס מאוד ולא מוכן לקחת את האחריות. מיגל מתחנן בפניו, אך ג'מיל לא מוכן לעשות זאת בלי לדבר עם ליילה קודם, אך מיגל ממש נואש ומתחנן בפני ג'מיל.

עומר, אחיה של לטיפה מגיע מוכן לרצוח את עלי ומאמדי ממציא שעלי ולטיפה כבר נשואים. שרה לא אוהבת את השקר אך נאלצת לשתף פעולה ועומר נדלק על שרה ולטיפה טוענת שהיא חברתה ומונא שהיא תלמידה שלה לריקודי בטן ועומר כבר מת לראות את שרה רוקדת ריקודי בטן. אווה ממש לא אוהבת את הרעיון. סיבלי אוכלת עוגת דבר ובוריס מתעקש שזה מאכל של ראש השנה וסיבלי ואווה מסכימות שזה בזבוז לאכול זאת רק פעם בשנה. סיבלי מבטיחה להשאיר גם לו ולסלומה, אך לסלומה המתוק עושה רע ולבוריס יש סכרת. סיבלי מספרת לדווי כמה לפעמים העירו לה על היותה שמנה ודווי מקבל אותה כפי שהיא. סיבלי מלטפת את סלומה ואווה מדברת עם דווי על כך שסיבלי כבשה את סלומה ודווי אומר שלא רק את סלומה כשהוא רואה שסיבלי מוצאת שפה משותפת גם עם בוריס. אווה שמחה לראשונה להיפרד מדווי כשהוא נוסע כדי לחזור ובוריס לא מרוצה מהחלטתו, דווי נפרד מסיבלי לקראת נסיעתו לישראל כדי לסיים את השירות בצה"ל והם נפרדים מחובקים וגם להם שמים ברקע את השיר "לפני שייגמר" של עידן רייכל כמו לעלי ושרה, מעניין אם זה יהיה לכל הזוגות מעורבים ויהיה גם לאבנר ולטיפה.

אלנה באה לבקר את מסעד והיא מתנצלת בפניה ואומרת שכעת מבינה כי יודעת מה זה לאבד ילד, ומסעד מסכימה שזה לא מגיע לאף אימא. אלנה מתנצלת בפני מסעד ומבקשת שיסתדרו במרכז "ברוכים הבאים", מסעד מסכימה לדבר איתה בנימוס, אך אומרת שיהיה מוגזם לצפות שהן יהיו חברות. אליאס חושש שאלנה באה להטריד את מסעד ואלנה מבהירה שבאה להתנצל. אליאס לוקח את מסעד לבית של ראניה והם נזכרים איך חיו בבית הזה כשרק באו מסוריה.

רוז'ריו מכין את ההגנה של פארוק על כך שהוא עבר את המבחן ומחכה לרישיון ועל העדויות של אלנה. האישה שדלילה שכרה מעוותת את היוצרות וטוענת שנדהמה לשמוע שפקיד קבלה ניתח את אלנה והיא איבדה את הילד. רוז'ריו מוכיח שלא הייתה רשומה כמלווה ולא הייתה אמורה להיות בבית חולים. פארוק מסביר שהיה רופא בעל שם בסוריה וכשבועת היפוקרטס לא היה יכול לתת לאלנה למות כשלא היה מי שינתח אותה ומצטער שלא הציל את העובר. פארוק נשאל על הניתוח שבה מתה בתו ומספר איך לא הצליח להציל את בתו. הוא כמעט מתחיל לבכות, אך מסרב להפסקה וחושב שזאת הזדמנות לספר כמה נזק המלחמה גורמת ומספר על הפיצוץ שבו נהרגה משפחתו ועל הניסיון להציל את בתו ומכניס מסר פאציפיסטי של התסריטאית, נראה שזה פאציפיזם באופן כללי נגד מלחמות, כאילו מלחמה תלויה בצד אחד שיכול פשוט להפסיק והצד השני גם לא ימשיך, אז הוא מטיף נגד כל הנזק שהמלחמות גורמות. פארוק מזוכה ומקווים שיקבל את הרישיון כי זקוקים לרופאים כמוהו.

נורברטו קורא על ההופעה של טרזה וז'אן והולך לשם מאחורי גבה של ולריה, הוא רואה אותם שרים, אך מה שמרגיז אותו במיוחד שהם חותמים את השיר בנשיקה צרפתית ביניהם ונורברטו בא להתעמת איתם ובעיקר עם ז'אן ומוחה על הרומן שהם מנהלים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 49 - דלילה רוצה להתחתן עם ג'מיל

ג'מיל מסרב לקחת על עצמו את האחריות ולקחת ממיגל את הבית והחנות ומתנגד לכך בתוקף. אך דלילה בטוחה שמיגל יישכנע אותו. מיגל אכן לוחץ על ג'מיל וגם מחתים את ראניה על המסמכים כשהוא ממש מתאמץ לשכנע אותה לחתום בלי לקרוא, שאפילו סנטיניה מתפלאת שראניה כל כך בקלות חותמת. מיגל מתחנן בפני ג'מיל שמופתע שמיגל הצליח להחתים את ראניה. ג'מיל הולך על המסמכים עם "בסמה" ובדיוק לטיסיה ופארוק מחליטים להזמין את הכומר והשאר למופע של ז'אן וטרזה וגם זולייקה והמפקח מגיעים. דלילה מתעקשת לבוא לחתום על המסמכים בלילה וזולייקה רואה אותם יושבים בשעה כזאת וניגשת אליהם ואומרת שלום ומזהירה אותם לא לבגוד בליילה. למרות שהחברה ממרכז הפליטים מתעקשים שהם לא עושים שום דבר לא בסדר, זולייקה מתקשרת לליילה ומספרת על הארוחה האינטימית שלהם. המפקח אומר שלא הייתה צריכה לעשות זאת. ליילה ממהרת לשם ובדיוק לאחר הפסקת חשמל ליילה רואה את ג'מיל עם "בסמה" ושואלת אותו עם זאת ארוחת העסקים שלו. דלילה מנסה להסביר שמדובר בעסקים עבור מיגל, אך ליילה מתעקשת לדבר עם בעלה ומטיחה בו שהסתיר ממנה, היא יוצאת בזעם ולא נותנת לג'מיל להסביר. דלילה תומכת בג'מיל. דלילה מספרת לפול שג'מיל בידיה לאחר שחתם על מסמכים של הבית והחנות כערבות, פול אומר שזאת הזדמנות להרוס אותו ולקחת ממנו הכול, אך דלילה מתעקשת שהיא רוצה יותר מזה שהיא רוצה להרוס את נישואיו של ג'מיל. פול טוען שאהבה לא שורדת בעוני, אך דלילה חושבת להיפך, היא אומרת שהיא רוצה לסכסך בין ליילה וג'מיל שישנאו את זה ולהתחתן עם ג'מיל.

מיגל מקווה שג'מיל יפתור את הבעיה שלו אך מתעקש שאסור לג'מיל לספר לליילה את האמת. ליילה ההרוסה מגיעה לבית של ברונו ומתקלחת אצלו, ודווקא הוא מנסה לשכנע אותה לתת לג'מיל הזדמנות להסביר ומסביר שג'מיל לא היה בוגד בה. ברונו מחזיר את ליילה הביתה וג'מיל מטיח בה את זה, וליילה מבהירה ששפכה בפניו את הלב ונתנה לו להביא אותה כי היא בניגוד אליו לא משקרת. היא מבקשת את הלילה לעצמה ורק מחר יידברו. ג'מיל מסביר שמיגל הסתבך בחוב הימורים ובגלל זה הייתה החטיפה של נכדו והמתקפה על החנות והוא המתווך להלוואה שבסמה נתנה. ליילה מרגישה שג'מיל מסתיר משהו ומזכירה לו שהם כמעט נפרדו בגלל זה ושלא יסתיר ממנה כלום, לפחות לא בנוגע אליהם וג'מיל מבטיח לה, אך לא מספר על העברת הנכסים על שמו, שזה ייצור בעיות כי כבר בפרומו לפרק הבא רואים את ראניה מאשימה את ג'מיל בנוכלות שהוא גזל הכול מבעלה.

סיבלי ובנז'מין באים לקמילה ומתבוננים בה והיא לא מבינה והם מסבירים שלא הבינו אם היא ישנה או ערה והם שואלים אם תסכים לעזור להם ומספרים על החשדות שלהם לאור העובדה שפול למד באותה אוניברסיטה שבה למדה דלילה בתו של השיח והם חושדים שבסמה ופול נשלחו על ידי דלילה כדי להרוס את חייהם. קמילה אומרת שפול נוכל והיא לא יודעת לגבי בסמה אם היא שותפה שלו או קורבן שלו, אך סיבלי מתעקשת שבסמה ופול שותפים. קמילה מבטיחה לעזור ואומרת שהיחידה שתוכל. בשולחן המשפחה מופתעת מהיחסים המשפחתיים בין בנז'מין, סיבלי וקמילה שקודם לא הסתדרו, אך ראניה ומיגל שמחים שכעת הם מסתדרים ולקראת ערב הם גם הולכים לחדר לנהל את החקירה שלהם ביחד.

סנטיניה מטיילת עם ארתור והם נתקלים בפאוזי וארתור מזהה את פאוזי ומספר שהוא היה איתו בגלידריה וגם מספר שסנטיניה משרתת בביתם. פאוזי טוען בפני סנטיניה שלא נולד עשיר וכבר חשד בזה ושהוא מקבל אותה כפי שהיא ולא אכפת לו שהיא משרתת. הם מתנשקים בתקווה שארתור לא יראה, אך ארתור רואה. סנטיניה גם מופתעת מההתנהגות החדשה של קמילה, סיבלי ובנז'מין ועוקצים אותה שבמקום זאת יידברו על החבר שלה ומסתבר שארתור סיפר על הנשיקה והמשפחה רוצה לפגוש את החבר של סנטיניה ופאוזי נלחץ שהרי הם מכירים אותו בתור מאבטח של השיח.

שרה נאלצת לחזור הביתה ואווה המומה מהצורך לשקר לאחיה של לטיפה וממש לא אוהבת את הרעיון. בוריס לעומת זאת מאושר ששרה תחזור לגור אצלם כאילו לא נישאה וכבר מתחיל לקוות לפרידה מעלי. אבנר שומע את החדשות ואומר שייספר לאחיה של לטיפה את האמת, הוא בא לבית הקפה נחוש לספר לעומר את האמת אך כשרואה את עומר מנפנף בחרב, אבנר נבהל ולא מספר כלום ומרגיעים אותו שהוא חבר של שרה והוא ידידותי כלפי אבנר. כשאבנר חוזר אווה שואלת אותו אם סיפר לעומר והוא מבהיר שלא ומספר עד כמה הוא מפחיד עם השחזת החרבות. עלי מתגנב בלילה בחשאי כדי לבלות עם שרה ואבנר מגיע לבית של עלי ולטיפה מספרת על מה שעלי ושרה עושים ומציעה להשיב להם באותו המטבע ומנשקת את אבנר בפה.

נורברטו מתעמת עם טרזה וז'אן ומוחה על הרומן שלהם ומאשים את ז'אן בניצול, אך הם מרחיקים אותה. הוא בא להופעה שלהם משתכר ומספר לכולם שהזמרת היא אשתו לשעבר ומנסה ללעוג לקשר בין אשת החברה לפליט אך בעיקר עושה מעצמו צחוק.

לפני החתימה עם ג'מיל ומה שליילה ראתה האישה שדלילה שכרה מספרת שעשתה את המקסימום, אך פארוק זוכה. דלילה נותנת לה כסף ומבקשת ממנה להתרחק ושלא יקשרו ביניהן ומצטערת שנכשלה אך בטוחה שמיגל כבר לא יחמוק ממנה וישכנע את ג'מיל.

מיגל מזמין את ראניה לארוחה כי הוא חושב שהכול יסתדר וראניה חושבת איזה תכשיט לקחת לארוחה והמומה לראות את קופסת התכשיטים שלה ריקה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 50 - דלילה מצליחה להפריד בין ליילה לג'מיל

בעוד קמילה חושבת איך לעזור לחשוף את בסמה ופול, ראניה שמה לב שתכשיטיה נגנבו וישר מאשימה את קמילה ומנסה ללא הועיל להסביר שלא גנבה את התכשיטים, אך ראניה מתעקשת שרק היא מסוגלת, סיבלי ובנז'מין מנסים להגן עליה ולעצור את ראניה אך ראניה מכה את קמילה מכות בישבן בטענה שמדובר במכות שחסכה ממנה קודם. סנטיניה מתקשרת למיגל לספר לו על המהומה. בעוד ראניה מסלקת את קמילה מהבית בטענה שאין לה בת גנבת, רגע לפני שקמילה עוזבת בבושת הפנים את הבית, מיגל חוזר ומספר שהוא גנב את התכשיטים. הוא נפתח הוא מספר שהפסיד את התכשיטים ואת הרכב בחובות הימורים וראניה המומה שחזר להמר. הוא מספר שהגרוע מכל שהוא הפסיד גם את הבית והחנות. מיגל לוקח על עצמו אחריות וקמילה מפתיעה אותו ומודה שהוא לא האשם היחיד שהיא לקחה את מיגל להמר, שהיא עבדה בקזינו מחתרתי של פול ולקחה את מיגל להמר שם. ראניה מטיחה בה שגרמה למיגל לחזור להמר, וסיבלי מזכירה כשהיא סיפרה על שמיגל בצעירותו הפסיד הכול בהימורים, קמילה לא הייתה בבית ולא שמעה זאת. מיגל מספר על התקווה החדשה שג'מיל לקח על עצמו את החוב בתמורה לבית ולחנות וכשיחזיר את החוב יחזיר להם את הנכסים. אך זה גורם לתגובה הפוכה שראניה המומה שכל נכסיה עכשיו רשומים על שמו של ג'מיל.

בעוד ליילה וג'מיל מבלים לאחר שהשלימו מהמריבה שנגרמה מהפגישה במלון הם חוזרים ומופתעים לראות שראניה, מיגל והוריה של ליילה מחכים להם. ראניה שואלת את ליילה אם ידעה שגזל הכול ממיגל בתמורה לחוב הימורים והשתלט על הבית והחנות. ליילה והמומה ושואלת אם זה נכון, ג'מיל מודה שהבית והחנות רשומים על שמו, אך מסביר שזאת הייתה הבקשה של מיגל. ראניה מאשימה את ג'מיל בנוכלות וג'מיל מבקש לתת לו להסביר. ג'מיל מספר איך אירעו הדברים שבסמה הציעה לשלם את החוב לפול בתמורה שהחוב יעבור לג'מיל. ליילה לא מבינה מדוע ג'מיל ולא מיגל, וג'מיל מסביר שבסמה לא יכלה לבטוח במהמר וחששה לאבד את כספה. ליילה חוששת שמדובר במזימה של בסמה ופול שנשלחו על ידי דלילה וג'מיל מספר שהוא זה שפנה לבסמה. ראניה חושדת שג'מיל משתף פעולה עם בסמה וגם ליילה חשדנית כלפיו ומטיחה בו שהוא בידיה של בסמה משום שלא סיפר לה את האמת. כשסיבלי ובנז'מין מנסים לשכנע שמדובר במזימה של בסמה, ג'מיל מגן עליה וטוען שהוא זה שפנה אליה, וליילה שואלת מה יש בינו לבין בסמה שהוא מגן עליה. ליילה שבורה מכך שבסמה הצליחה ללכוד את ג'מיל וג'מיל נפגע מזה שחושדים בו שהיה שותף לעוקץ. למחרת ליילה אומרת שחשבה על זה הרבה ואין מקום לנישואין שאין בהן אמון ואומרת לג'מיל שמכיוון שהיא לא בוטחת בו עליהם להיפרד.

פול מוחה על הכוונה של דלילה להינשא לג'מיל, ומטיח בה שהיא מאוהבת בו ולא מחפשת נקמה בו, אך דלילה משתיקה אותו ומתעקשת שבליבה יש רק שנאה ורצון לנקמה ותמיד הייתה כנה איתו.

קמילה מספרת לבנז'מין וסיבלי איך פול סיבך את מיגל ומספרת שראתה את מיגל משלם לרובסון מנהל המלון שהתגלה שהוא חטף את ארתור. בנז'מין וסיבלי חושבים שלא ייתכן שפול פעל לבד ובטוחים שבסמה עזרה לו. הם חושבים איך להשיג ראיות לכך. קמילה רוצה לעזור היא מחליטה לחפש בחדר של בסמה והיא נעזרת בחדרנית שעבדה איתה כדי להסתנן לחדר בעוד דלילה ופול אוכלים ארוחת ערב. קמילה מנסה לחטט במסמכים שיש בידי בסמה אך מתפתה לגעת בבגדיה המפוארים ובסמה ופול חוזרים מוקדם מהצפוי לאחר מריבה בארוחה שוב על אהבתה של דלילה לג'מיל וקמילה מתחבאת בחדר הארונות. דלילה מאיימת לפטר את פול והוא מאיים לחשוף את מה שהוא יודע עליה. קמילה רואה ושומעת את "בסמה" ופול שוכבים ומדברים על היחסים ביניהם. היא מצליחה לברוח בעוד הם נרדמים, אך עושה רעש והם שמים לב שמישהו היה בחדר, קמילה מספיקה לברוח והחדרנית לוקחת על עצמה שהייתה בחדר ומוחים שהייתה ללא רשות, ולפי הפרומו דלילה תעשה לה בעיות על הבלגן בארון שלה ותאשים אותה שניסתה לגנוב ממנה.

עלי מבלה עם שרה והם חושבים על הרגע שעומר יעזוב והם יוכלו להיות נשואים כמו שהם ואבנר ולטיפה שוכבים. כששניהם יורדים מהביקור החשאי עלי ואבנר נתקלים זה בזה ועלי מאושר לדעת על הרומן בין אבנר ללטיפה. דווי מתקשר בשיחת וידאו לסיבלי ומספר שיש לו חדשות טובות בשבילה, והוא מבטיח להסדיר את הדברים תוך חודש ולחזור וזה לא חדשות מספיק טובות לסיבלי שהיא קיוותה שהוא יחזור למחרת.

פאוזי מספר לפול על רצונה של סנטיניה להכיר אותה למשפחה שהיא עובדת אצלה והוא צריך למצוא תירוצים להתחמק כי הם מכירים אותו בתור שומר ראש של השיח שאיים עליהם בחתונה. פול אומר שהרומן שלו עם סנטיניה מתחיל להפריע לו ושבמקום שהוא ישיג מידע דרכה יקרה להיפך, ומזהיר שהוא עלול לאסור עליו להיפגש איתה אם זה יסכן את התוכניות שלו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 51 - דלילה מצליחה לגרום לג'מיל לחשוב ששכב איתה

ג'מיל המום מהבקשה של ליילה להיפרד ושואל אם היא כבר לא אוהבת אותו, והיא מבהירה שהיא אוהבת אותו מאוד אבל לא סומכת עליו, וכשאין אמון הם לא יכולים להישאר ביחד. ליילה מבקשת שיישאר וילך למחרת והיא רוצה לישון עם בנה, אך ג'מיל רוצה לישון עם בנו לפני שהוא עוזב. ג'מיל עוזב למחרת וליילה מבטיחה שבינו לבין בנו שום דבר לא ישתנה. ליילה שופכת את הלב בפני ברונו על שנפרדה סופית מג'מיל ודלילה שומעת ומנסה להעמיד פנים שהיא מביעה צער על הפרידה שלהם, אך ליילה מטיחה בה שהם נפרדו בגללה והיא כבר לא מאמינה לה והמחלה הסופנית שלה לדעתה שקר. כשדלילה מבינה שאיבדה לחלוטין את האמון של ליילה היא הולכת לחנות של מיגל לתמוך בג'מיל לאחר הפרידה. היא אומרת שתכין לו תה, אך מכינה לו ערק, הוא מרגיש את הטעם, אך היא משכנעת אותו שזה מה שהוא צריך. ג'מיל שלא רגיל להשתכר נרדם ולזה גם דלילה לא ציפתה, אבל היא מנצלת את המצב כדי לישון לצידו וג'מיל מתעורר והמום לחשוב ששכב עם בסמה. ג'מיל מבין שלא הבין מה קורה בגלל הערק ודלילה נותנת לו להמשיך לחשוב ששכבו.

באותו לילה רדואן מתחיל להרגיש רע והחום שלו עולה וליילה לא מצליחה להשיג את ג'מיל כי הוא ישן חזק מהערק. היא פונה להוריה ורדואן נלקח לבית חולים ועושים לו בדיקות. היא משאירה הודעה למארי שלא תוכל להגיע לסלון יופי כי רדואן חולה וברונו שומע את ההודעה המוקלטת. ברונו בא לתמוך בליילה ומסתבר שלא הרשו יותר ממלווה אחד וברונו נאלץ לשקר שהוא אבי הילד. ג'מיל מתעורר ומגלה המון שיחות שלא נענו מליילה ומתקשר ושומע שבנו חולה וממהר לבית החולים ושם נאמר שהאב נמצא עם הילד, ג'מיל מראה מסמכים ומוכיח שהוא האב ומאפשרים לו ללכת לבקר את בנו והוא רואה את ליילה עם ברונו. הם מסבירים לו שברונו שמע את ההודעה שליילה השאירה למארי. הוא שומע שהוריה של ליילה גם היו שם. ג'מיל עושה סצינת קנאה וליילה מטיחה בו שהוא זה שצריך לתת הסברים מדוע לא ענה לשיחות שלה כל כך הרבה זמן.

קמילה מספרת לסיבלי ובנז'מין שגילתה את הרומן בין בסמה לפול והם מבינים שהם גם שותפים לפשע וגם מאהבים. סיבלי, בנז'מין וקמילה משתפים גם את ראניה בחקירה שלהם ובנז'מין חושב שהוא מפספס משהו, פול למד עם דלילה בלונדון והם לא מוצאים תמונות של דלילה או מידע כלשהו על בסמה. ראניה שומעת לראשונה על החשד שבסמה ופול עובדים בשביל דלילה והיא שופכת את הלב בפני מיגל שהרי דלילה היא הנכדה שלה וזה נורא אם היא כל כך מלאת שנאה שזממה את כל המזימה הזאת נגדם שהם בעצם משפחתה וזה כואב לה מאוד.

דלילה רואה שחיטטו לה בארון ומאשימה את החדרנית, המנהל מטיח בה ששום דבר לא נגנב, אך דלילה מתעקשת שזה משום שהיא לא הספיקה. המנהל מצליח למנוע הזמנת משטרה, אך דלילה מזהירה שיהיו השלכות אם לא ייעשה כלום והוא מסביר לחדרנית שחייב לפטר אותה, אחרת ייגרם נזק. קמילה רוצה להמשיך לחקור והחדרנית מספרת שפוטרה וקמילה מתנצלת בפניה שזה נגרם על ידה, אך החדרנית לא מאשימה את קמילה והיא יודעת שבסמה עשתה את כל הבלגן ולכן היא שמחה לעזור לקמילה להתנקם בבסמה ולהיכנס שוב לחדר. קמילה ממשיכה לחפש בחדר והפעם פול מגיע, קמילה מתחבאת, אך פול מעמיד פנים שהוא יוצא וקמילה מנסה לצאת ופול תופס אותה ומבין שהיא חיטטה בחדר, הוא מתעמת איתה, אך היא חובטת בראשו עם אגרטל ומצליחה לברוח ממנו, אך דלילה ופול מגלים שזאת קמילה שחיפשה בחדר שלהם בניסיון לגלות משהו.

עלי ושרה מבלים והפעם הם מרגישים בטוחים יותר לאור העובדה שלטיפה לא כזאת שמרנית שכבודה חולל והיא כבר שכבה עם אבנר. אך כשעלי יוצא סלומה נובחת עליו ואווה כועסת ולא רוצה לכפות יותר על עלי ושרה וחושבת שהם צריכים לספר לעומר את האמת. הפעם היא מחפה עליהם ובזמן שעלי בורח בוריס יוצא לברר מה קרה לסלומה ואווה טוענת שסלומה החליטה פתאום שהיא לא מכירה אותה (את אווה) בוריס חושב שהיה לכלבה סיוט ולוקח אותה לישון.

בזמן שדלילה ישנה עם ג'מיל גם פול בא לחפש את דלילה ורואה אותה עם ג'מיל וגם הוא כמו ג'מיל חושב שהם שכבו וזועם וחושב על תוכנית נקמה. הוא פונה לפאוזי ומבקש ממנו להפחיד את דלילה והם מתאמים איך לעשות את זה.
 
למעלה