ליילנד ישראלי ברומניה

מצב
הנושא נעול.

DannyJJ

New member
אוווהההה זאת תמונה משהו משהו

ליילנד ישראלי ברומניה
חבר'ה - אני גאה להציג ליילנד רויאל טייגר עם מרכב ישראלי (3 דלתות) שצולם ברומניה, בעת שירות החברה העירונית RATB בשנת 1969 (אז ITB). התמונה לקוחה מאתר www.RATB.ro
אוווהההה זאת תמונה משהו משהו
מאיפה מצאת אותה אנדי?
 

צחקן

New member
אנדי, אתה נולדת ברומניה,

שמח שאהבת!
התמונות מאתר חברת התח"צ של בוקרשט.
אנדי, אתה נולדת ברומניה,
ב"ה או שההורים שלך עלו מרומניה, או שהסבא והספתא/סבתא
(רציתי לשאול אם אתה הית שמה וידוע או שזה סיפורי סבתא....
).
 
נולדתי ברומניה אך עליתי בגיל חדשיים

אנדי, אתה נולדת ברומניה,
ב"ה או שההורים שלך עלו מרומניה, או שהסבא והספתא/סבתא
(רציתי לשאול אם אתה הית שמה וידוע או שזה סיפורי סבתא....
).
נולדתי ברומניה אך עליתי בגיל חדשיים
עם זאת, אני דובר את השפה הרומנית וביקרתי במדינה מס' פעמים בעבר. אז אני מכיר אותה גם ממקור ראדון וגם מסיפורי סבתא...
 

תוכון1

New member
גם אבא שלי וסבא שלי מרומניה....

נולדתי ברומניה אך עליתי בגיל חדשיים
עם זאת, אני דובר את השפה הרומנית וביקרתי במדינה מס' פעמים בעבר. אז אני מכיר אותה גם ממקור ראדון וגם מסיפורי סבתא...
גם אבא שלי וסבא שלי מרומניה....
 

gen1

New member
גם הארגז נמכרו לרומניה באותו משלוח

ליילנד ישראלי ברומניה
חבר'ה - אני גאה להציג ליילנד רויאל טייגר עם מרכב ישראלי (3 דלתות) שצולם ברומניה, בעת שירות החברה העירונית RATB בשנת 1969 (אז ITB). התמונה לקוחה מאתר www.RATB.ro
גם הארגז נמכרו לרומניה באותו משלוח
שלום! ו 00:26 | 16/11/04 שלום! מאותו דגם שבתמונה רק בתצורה של קופאית /כרטיסנית 3 הדלתות היו זוג דלתות כאשר כל מקטע דלת היה גדול (כמו בדגם גמבו של דן ) באמצע שנות ה70 ייצרה הארגז עבור רומניה האוטובוסים היו צבועים בצבע בורדו הם יוצאו מנמל חיפה אינני זוכר את הכמות ,זוהי כתבה שכתבתי ב16 לנובמבר כעת מתחבר לי שבקבוצה שנשלחה היו גם הארגז (הכתבה עם התמונה נמצאת בארכיון דף604 ) כעת מסתדר לי שראיתי את המשלוח בתקופת שרותי הצבאי עברתי ליד הנמל מידי בוקר בדרכי לבסיס ◄ שליחה באימייל ◄ הדפסה
 
כנראה שמדובר במשלוח מאוחר יותר

גם הארגז נמכרו לרומניה באותו משלוח
שלום! ו 00:26 | 16/11/04 שלום! מאותו דגם שבתמונה רק בתצורה של קופאית /כרטיסנית 3 הדלתות היו זוג דלתות כאשר כל מקטע דלת היה גדול (כמו בדגם גמבו של דן ) באמצע שנות ה70 ייצרה הארגז עבור רומניה האוטובוסים היו צבועים בצבע בורדו הם יוצאו מנמל חיפה אינני זוכר את הכמות ,זוהי כתבה שכתבתי ב16 לנובמבר כעת מתחבר לי שבקבוצה שנשלחה היו גם הארגז (הכתבה עם התמונה נמצאת בארכיון דף604 ) כעת מסתדר לי שראיתי את המשלוח בתקופת שרותי הצבאי עברתי ליד הנמל מידי בוקר בדרכי לבסיס ◄ שליחה באימייל ◄ הדפסה
כנראה שמדובר במשלוח מאוחר יותר
התמונה הזו צולמה ברומניה בשנת 1969. סוף סוף הגבת, ציפיתי בקוצר רוח לתגובתך!
 

gen1

New member
התמונה מרומניה הזכירה לי

כנראה שמדובר במשלוח מאוחר יותר
התמונה הזו צולמה ברומניה בשנת 1969. סוף סוף הגבת, ציפיתי בקוצר רוח לתגובתך!
התמונה מרומניה הזכירה לי
שלום! התמונה מאתר ה RTAB הזכירה לי שבמגרש ליד נמל חיפה עמדה קבוצה של הארגז וכן של מרכבים לא זכרתי את הסיטואציה מתי ראיתי והערכתי תחילת שנות ה70 ,69 מסתדר לי רק בגלל הדרך שעשיתי לבסיס מידי בוקר ועברתי שם ושמתי לב לאוטובוסים האלה שהיו דומים לדגמי דן ולא של אגד ,
 
הדלתות הרחבות ו- 1969

גם הארגז נמכרו לרומניה באותו משלוח
שלום! ו 00:26 | 16/11/04 שלום! מאותו דגם שבתמונה רק בתצורה של קופאית /כרטיסנית 3 הדלתות היו זוג דלתות כאשר כל מקטע דלת היה גדול (כמו בדגם גמבו של דן ) באמצע שנות ה70 ייצרה הארגז עבור רומניה האוטובוסים היו צבועים בצבע בורדו הם יוצאו מנמל חיפה אינני זוכר את הכמות ,זוהי כתבה שכתבתי ב16 לנובמבר כעת מתחבר לי שבקבוצה שנשלחה היו גם הארגז (הכתבה עם התמונה נמצאת בארכיון דף604 ) כעת מסתדר לי שראיתי את המשלוח בתקופת שרותי הצבאי עברתי ליד הנמל מידי בוקר בדרכי לבסיס ◄ שליחה באימייל ◄ הדפסה
הדלתות הרחבות ו- 1969
האם אתה משוכנע בשני הפרטים האלו (הדלתות הרחבות והארגז ב- 1969) - למיטב ידיעתי הדלתות הרחבות באוטובוסים עירוניים תוצרת הארץ הופיעו רק ב- 1973 ואילך. נא דעתך.
 
לפי מה שכתוב באתר- השנה היא 1969...

הדלתות הרחבות ו- 1969
האם אתה משוכנע בשני הפרטים האלו (הדלתות הרחבות והארגז ב- 1969) - למיטב ידיעתי הדלתות הרחבות באוטובוסים עירוניים תוצרת הארץ הופיעו רק ב- 1973 ואילך. נא דעתך.
לפי מה שכתוב באתר- השנה היא 1969...
 
אסף ונעה ! הצדק איתך לחלוטין. שאלתי

הדלתות הרחבות ו- 1969
האם אתה משוכנע בשני הפרטים האלו (הדלתות הרחבות והארגז ב- 1969) - למיטב ידיעתי הדלתות הרחבות באוטובוסים עירוניים תוצרת הארץ הופיעו רק ב- 1973 ואילך. נא דעתך.
אסף ונעה ! הצדק איתך לחלוטין. שאלתי
את דני גולדשמידט "החולה" הגדול ביותר בנושא שלנו והוא מאשר לחלוטין את דברייך !
 
אם כך - האם הדלתות הנ"ל יוצרו

אסף ונעה ! הצדק איתך לחלוטין. שאלתי
את דני גולדשמידט "החולה" הגדול ביותר בנושא שלנו והוא מאשר לחלוטין את דברייך !
אם כך - האם הדלתות הנ"ל יוצרו
בתחילה עבור רומניה, או שפשוט יש טעות באתר? אותי מאוד מעניין עד מתי הטייגרים עוד נסעו שם. הביקור הראשון אותו אני זוכר בבירור היה ב-1991 ואני לא זוכר שראיתי אותם אז. אגב - ליד הדלת הקידמית והאמצעית כתוב ברומנית "ירידה" וליד האחורית כתוב "עליה", נדמה לי גם שאני רואה מבנה של תא כרטיסן אך איני בטוח. כיום, ניתן לעלות לאוטובוס ברומניה מכל הדלתות מכיוון שיש מכונות לניקוב כרטיס הנסיעה בתוך האוטובוס. עם זאת (ואולי בגלל) אי התשלום באוטובוס ברומניה היא תופעה מאוד ותיקה ברומניה... בנוסף, הכנף הימנית של הדלת הקידמית מופרדת משאר הדלתות, כמו כל תא הנהג ע"י מחיצה. האוטובוס יכול לנסוע עם כל הדלתות סגורות, למעט כנף הנהג.
 
תיתכן טעות באתר !

אם כך - האם הדלתות הנ"ל יוצרו
בתחילה עבור רומניה, או שפשוט יש טעות באתר? אותי מאוד מעניין עד מתי הטייגרים עוד נסעו שם. הביקור הראשון אותו אני זוכר בבירור היה ב-1991 ואני לא זוכר שראיתי אותם אז. אגב - ליד הדלת הקידמית והאמצעית כתוב ברומנית "ירידה" וליד האחורית כתוב "עליה", נדמה לי גם שאני רואה מבנה של תא כרטיסן אך איני בטוח. כיום, ניתן לעלות לאוטובוס ברומניה מכל הדלתות מכיוון שיש מכונות לניקוב כרטיס הנסיעה בתוך האוטובוס. עם זאת (ואולי בגלל) אי התשלום באוטובוס ברומניה היא תופעה מאוד ותיקה ברומניה... בנוסף, הכנף הימנית של הדלת הקידמית מופרדת משאר הדלתות, כמו כל תא הנהג ע"י מחיצה. האוטובוס יכול לנסוע עם כל הדלתות סגורות, למעט כנף הנהג.
תיתכן טעות באתר !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה