לילה קשה עבר על כוחותינו

ToryMaster

New member
לילה קשה עבר על כוחותינו

אולי זה בעצם לא הלילה, זה השבועיים האחרונים, שהולכים מדחי אל דחי. אני בסדר, אני מניחה, חוויתי פרידות מבני זוג בעבר, חוויתי שיברון לב, אבל זה אף פעם לא היה ככה, וזה אף פעם לא היה כל כך... חסר טעם. כי זה לא שאנחנו לא אוהבים, זה לא שאנחנו לא מתאימים, זה לא שאנחנו טובים ביחד, זו פשוט העובדה שאני נמצאת במקום מחורבן בחיים שלי, והוא לא מסוגל להתמודד עם זה באופן רציונלי כרגע. זה הכל תזמון, תזמון מטומטם, אני שונאת את זה. זה לא מה שמפריע לי פה אפילו, מה שמוציא אותי מדעתי זו הבחורה שהכירה בינינו, היא מאז ומעולם הייתה דלוקה עליו, גם כשהיינו ביחד היא כל הזמן שיחקה איתי בקלף ה"אני מכירה אותו יותר זמן" או "אני הכרתי ביניכם", כאילו שיש לה איזה כוח עלי כאן, אבל בסדר, חברות, זה לא מכוונה רעה ומבליגים. אבל אחרי שנפרדנו רבתי איתה, נטו בגלל הפסיכוזות שלה, ובאמת שהיא ירדה לפסים מאוד אישיים ומאוד נמוכים, אבל אני יכולה להתמודד עם כל אלו, עד השלב שהיא העיזה לשלוח לו סמס ולדבר איתו על זה, עד שהיא העיזה לומר לי שעדיף לו בלעדי. אני לא אוהבת לכעוס ואני לא אוהבת לשנוא ואני באופן כללי שונאת רגשות שליליים, אבל זה... זה פשוט מציק לי, מטריד אותי אפילו, כמו זבוב שנכנס לאוזן, לא מצליחה להיפטר מזה, מהכעס שיש לי כלפיה, וגם מהעלבון. איך מישהי שהייתה חברה יכולה לומר דברים כאלו? לקרוא לי חולת נפש, לומר שהיא כל מה שאני לא אהיה בחיים [כן, שמנה, טיפשה ומכוערת]? זה עוד עניין, שמנה? ממתי אני מתייחסת לזה, ועוד בתור משהו שלילי? כנראה מאז שהיא בכתה לי שבועות שלמים שאני יפהפיה ורזה והיא רוצה להיראות כמוני. אז איך היא מסוגלת לומר את הדברים האלו? אני בן אדם מסודר, הדברים חייבים להיות ממוקמים במקום שלהם עם סיבה והגיון כלשהו, אחרת המוח שלי יוצא מדעתו, ואני לא יכולה לפטור את זה ב"היא חולת נפש" פשוט, למרות שזה נכון, כי זה פשוט לא מסתדר לי, איך אנשים יכולים להיות כל כך רעים?
. בלעכס. מבולבל לי, יש פשוט גלים ומערבולות בתוכי ואני לא מצליחה להתיישר ולעשות מה שאני צריכה לעשות
.
 
באמת

איך מישהי יכולה להגיד דברים כאלה? וואלה, לא יודעת - עובדה שהיא הצליחה. קשה להאמין, אבל יש בעולם אנשים עם כישרון להיות חסרי טאקט, פוגעניים, צרי אופק, וככה באופן כללי מגעילים. צר לי שהיו לך נקודות חיכוך איתה ושהרעל טפטף עליך... מה שצריך לנחם אותך זו הידיעה שהרעל הזה לא שלך. את יכולה ללכת ולעשות מקלחת, להרים את הראש ולחיות את החיים שלך כמו שאת מבינה לנכון... אבל היא? היא נשארת עם הרעל 24/7. כל שנייה שעוברת שאת בכלל חושבת על אנשים רעים, נותנת להם יותר נפח וכוח שלא מגיע להם.
 

ToryMaster

New member
בלעכס, זה נכון

אני פשוט לא מצליחה לסדר את הדברים בראש שלי, המוח שלי עובד כמו ספריה ציבורית, מכירה את הקטע שלכל ספר יש בול את המקום שלו על המדף, וללקוחות אסור להחזיר למקום, אלא צריך להניח על העגלה? אז כרגע הראש שלי הוא העגלה הזו.
 
מטאפורה יפה...

שמציקה לך רק בגלל שנדמה לך משום מה שהדרך היחידה להרגיש נוח במוח שלך הוא כשהוא מסודר כמו ספרייה ציבורית. אם תפתחי לו עוד אופציות לסדרים אחרים, או לפחות תפתחי לו חדר לעגלות ולספרים לפני זריקה - כבר יהיה לך יותר קל.
 
למעלה