לילה ראשון בלי אמא

הילה ד1

New member
לילה ראשון בלי אמא ../images/Emo2.gif

אני כל כך גאה בבן שלי. ביום שישי הוא נשאר בפעם הראשונה לישון אצל אבי (סבו) והודיע לי שהוא ישן אצלו (עם האחיין שלי) כללללללללל הלילה. חשבתי שזה יהיה כמו שאר הפעמים שבחצות אקבל טלפון בהול לבוא להיות איתו - אבל התבדיתי ובגדול
את הטלפון קיבלתי ברבע לשמונה בבוקר של יום שבת. אני התמלאתי גאווה והתרגשות רבה שהבונבון בילה לילה ראשון בלי אמא, אני ממש שמחתי על כך - קודם כל בגלל שזה אומר שהוא אכן בוגר, ועצמאי וגם בגלל שאולי לעתיד (ואני מקווה הקרוב מאוד) יהיה לזה שימוש נרחב. זהו, רציתי לשתף. ומה איתכן????
 

אורora

New member
../images/Emo45.gif כל הכבוד לילדון

הילדונת שלי כבר בילתה די הרבה לילות בלי אמא, אבל תמיד בבית שלה במיטה שלה. ( רובן בעל כורחי בגלל אישפוזים שונים ומשונים עקב ניתוח הגב והלידה של התינוקי , וגם נסיעה לחול של כמה ימים). כך שזה לא אותו הדבר. האמת קשה לי לדמיין אותה ישנה בבית זר (גם אצל סבתא או חברים טובים) בלעדי ולא חשלמתי אפילו לנסות בנתיים.
 

דש1דש

New member
מעולללללה../images/Emo70.gif

עכשיו את יכולה להתחיל במשימה של מציאת בן זוג
או לפחות לישוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן קצת
הגדולה שלי כבר ישנה כמה וכמה לילות אצל סבתא וסבא - מבחינתה - הרבה יותר רק זה לא יצא כבר המון זמן בגלל אבא שלי
ועכשיו כשיש את הקטנה ממילא זה לא יתרון לשנת הלילה שלי או ליכולת שלי לצאת לבלות.... לגדולה זה ממש כיף - כי אמא שלי היא בהחלט כיפית! האמת? כשזה קרה - זה היה מאוד מאוד מוזר - השקט הזה פתאום - הזמן שהתםנה ובעצם לא זוכרים מה אפשר לעשות איתו.... הציפיה המתמשכת שיתקשרו אליך וירצו לדעת או לשמוע אותך (ולא משנה אם בא או לא - זה מפריע והציפיה קורעת) מקווה, מקווה מאוד שיחזור!
 

catנוע

New member
וואו, איזה כיף ../images/Emo45.gif

וכל הכבוד לילדון
עכשיו את יכולה לישון כמה שאת רוצה
(בערך) אצלנו היא עוד נראית לי קטנה לישון לילה שלם בלעדי. היא אוהבת לישון אצל סבא-סבתא אבל כשאני שם, למרות שכבר יצא לי לצאת ולהשאיר אותה ישנה שם, ולחזור מאוחר (והיא בדקה שחזרתי
). אצל חברים וכו' לא ניסיתי אם כי היה נסיון די מוצלח (אם לא מתחשבים במה שעוד היה שם סביב) לישון אצל חברים - גם אז שתינו נשארנו לישון שם.
 
אכן, מעורר גאווה!

היו לכם ניסיונות קודמים בהם הובהלת בחצות??? מפחיד
אצלנו זה נראה לי קצת מד"ב, בגלל הלילות הלרוב-לא-רצופים שלנו...
 

gezers

New member
לצערי..

אני חייבת בגיחת אימונים בחו"ל כל 6 חודשים, אז הגוזלית נשארת עם המטפלת (החברה שגם ראתה אותה לפני.. בלידה..) ל-3 ימים ולילות ארוכים. היא סובלת מסתבר הרבה פחות ממני..
 

ענת 5555

New member
איזה יופי!

איזו הרגשה זו, הא? לישון כל הלילה ולהתעורר מעצמך. נכון? כן ירבו!
 
אנחנו עדיין לא הגענו

לשלב הזה. אם אני משאירה אותה אצל ההורים שלי, אני חוזרת לשם אחרי הבילוי וישנה איתה. לא מצליחה לשחרר עדיין
 
למעלה