לימודים בב"ש

abc755

New member
לימודים בב"ש

שלום לכולם התקבלתי שנה הבאה ללימודי רוקחות, ואני מתלבטת בין בן גוריון לב"ש היתרון של בן גוריון שלעומת ירושלים זה זול יותר, והיתרון של ירושלים זה שהלימודים קצרים יותר. כמה עולים בדיוק המעונות לשנה א'? האם יש חבר'ה דתיים? יש בית כנסת באזור? למה אי אפשר לבקש לגור עם חבר'ה דתיים? והאווירה בבן גוריון מצטיירת כלא הכי רצינית בעולם, פחות לימודים ויותר בילויים זה באמת ככה או שזה מוגזם? תודה
 
תשובות

מחירי המעונות לשנה א' (ובכלל) מופיעים באתר של דיקאנט הסטודנטים. יש לא מעט חברה' דתיים ויש בתי כנסת גם בשכונות שליד המעונות (שכונות ג' ו-ד') וגם בית כנסת פעיל למדי באוניברסיטה עצמה (שכמובן קרובה מאוד למעונות). אני יודע שבשנה שעברה הייתה אפשרות לבקש מגורים עם שותפים דתיים, אני לא יודע אם הנוהל הזה הפסיק או לא כי באמת שמעתי שעשו קצת רעש בנושא. לגבי הרצינות - זה כבר תלוי בך. יש המון בילויים ויש המון לימודים, מי שרוצה ללמוד ימצא את הלימודים ומי שלא - לא. יש כאלו שרצים ממסיבה למסיבה ויש כאלו שתמיד מסתובבים עם הראש למטה, במחשבה על המבחן הבא. היתרון בבן גוריון הוא ששניהם ימצאו את מקומם.
 
לגבי הרצינות..

זה תלוי רק בך.באמת! אני למדתי בחוג שהכיל הרבה טיפוסי דשא (כלומר, יושבים על הדשא ולא ממש נכנסים לשיעור) א-ב-ל (וזה אבל גדול), אני לקחתי את הלימודים שלי מאוד ברצינות, חרשתי ומדי פעם הייתי פורשת לדשא ..הכל ביידים שלך! ולגבי נושא המעונות - אז מוזמנת להכנס ללינק שבחתימה שלי :)
 
היי, אני מבינה שאת נציגה של העמותה.

הייתי במיונים, הבנתי לבד שלא התקבלתי אבל חבל שאחרי שבועיים וחצי לא התקשרו להגיד לי.
 
העמותה נמצאת בשלבי המיונים לשנה הבאה

בשבוע הקרוב נודיע לכל המועמדים :) ושיהיה שבוע נפלא!
 
למעלה