לימודים בחו"ל..

StyleGirl

New member
לימודים בחו"ל..

שלום .. הציעו לנו בבית ספר על לימודים של יא´-יב´ (אני עכשיו בי´) בחו"ל.. זאת תוכנית שפועלת הרבה זמן, ואני מתלבטת אם להציע מועמדות... גרים במעונות, עם נוער מכל העולם וכל העדות, ועושים תעודת בגרות בינלאומית (כל הלימודים מתנהלים באנגלית).. מה אתם אומרים? מישהו שמע על זה פעם?
 
StyleGirl בודאי, יש לי בת בכיתה י..

שהרעיון הקסים אותה ואת חבריה באופן שלא הרפתה ממנו שבוע. לא נראה לי שנערים בגילכם בשלים לעצמאות כזו ומבינים מה משמעות להיות רחוק מהמשפחה לתקופות ממושכות. תרצו ללמוד בחו"ל? סחתין: אחרי צבא... מה בוער לכם? ובאשר ל"בגרות הבינלאומית" לי זה נשמע קישקוש. המון המון ישראלים בחרו ללמוד לתארים בחו"ל ותעודות ישראליות מכובדות גם בחו"ל.
 

StyleGirl

New member
הבת שלך מתכוונת ללכת?

או שאת תמנעי ממנה? הסיבה העיקרית שאני מתלבטת כאן היא הריחוק מההורים שלי וכולם.... אבל בכל זאת זוהי הזדמנות של פעם בחיים וחבל לפספס הצעה כזאת. זה לא נשמע לך מדהים? בכל מקרה לי זה נשמע כמו חויה מדהימה, והתנסות בחיים עצמאיים, חברים חדשים (ושונים), וכל הקטע של ההתמודדות עם שפה חדשה...
 
את נשמעת בדיוק כמוה ../images/Emo13.gif

איזו הזדמנות של פעם בחיים? ומה תעשו לאחר שהושלמו כל הסידורים ואתם כבר שם ו... התחרטתם??? הריחוק והעובדה שאין לפתע משענת בתקופה שאתם זקוקים לה לפעמים...חשבתם על זה? כן זה יכול להיות נפלא ויכול להיות איום ונורא. ומה יהיה אם זה מאד בניגוד לציפיות? לימודים בחו"ל אפשריים גם בעתיד. בינתים- תהנו מהחממה של המשפחה, העצמאות עוד תחכה לכם, אל דאגה. בכל אופן- אני לא מאפשרת לבת שלי להצטרף לתוכנית.
 

StyleGirl

New member
אני הבת שלך!!

חח סתם.. אבל רציני עכשיו, הבת שלך יכולה להרחיב אופקים בהרבה בחינות ואת מונעת ממנה את זה לא יושב לך על המצפון שבגללך היא מפסידה משהו חשוב ביותר שיכול לשנות אותה (חח נסחפתי קצת) בכל אופן אמא שלי לא כל כך שמחה על הרעיון שאני יעזוב, אפילו ניסתה לשכנע אותי להישאר אבל היא אמרה שהמילה האחרונה היא שלי (וראיתי שהיא עצובה אז נראה לי שאני יוותר) אני חולה על אמא שלי, היא החברה הכי טובה שלי!! ואני בחיים לא יעזוב אותה!
 
למעלה