לימודי משפטים בגיל 40 באוני תל אביב

שגית67

New member
לימודי משפטים בגיל 40 באוני תל אביב

הי
אני בת 40. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה מבן גוריון ותואר שני במנהל עסקים מתל אביב. שוקלת להתחיל ללמוד משפטים בתל אביב. והבנתי שאני מתקבלת.
אני מתלבטת, כיון שהלימודים בתל אביב אינם נוחים לבעלי תארים ומשפחות - אינם לימודי ערב ואינם מרוכזים.
עד כמה חשוב המוסד האקדמאי? לעומת קרית אונו בו יש תואר יותר נוח?
האם יש בעיה להתקבל להתמחות מעל גיל 40 במשרדים המובילים?
האם נתין להתמחות בכל משרד או אצל כל עורך דין?
האם יש מישהו שעשה מסלול כזה ויכול ליעץ אם שווה את ההשקעה הרבה?
 

lol65

New member
לא עשיתי מסלול כזה

אז יכולה לספר רק מהיכרותי עם השוק. אין ספק שיש חשיבות רבה למוסד הלימודים. נכון שהרבה סטודנטים בוחרים ללמוד בקרית אונו בגלל שעות נוחות ויכולת לשלב עבודה ולאו דווקא כי הם לא היו מתקבלים למוסד אחר, אבל כשמשרד כלשהו מקבל קו"ח, השיקולים שהיו לסטודנט לבחור ללמוד במוסד מסוים לא ממש מעניינים אותו. מבחינת המעסיק הפוטנציאלי אוניברסיטת תל אביב מעידה על איכות מסוימת שאותה הוא מחפש.
מאוד קשה לומר משהו חד משמעי כי מצד אחד, מעסיק יכול לראות את הגיל שלך יחד עם התארים הנוספים שיש לך מאוניברסיטאות כיתרון ולהבין יותר בסלחנות את הבחירה ללמוד בקרית אונו (אדם עם משפחה וכו'). כמו כן, לגיל שלך יכול להיות יתרון מהבחינה שככל שיש לך ילדים הם כנראה כבר יחסית גדולים ואז תהיי יותר פנויה לעבודה בשעות ארוכות מאשר עו"ד צעיר שטרם הקים משפחה או שיש לו ילדים קטנים.
מצד שני, העובדה שיש לך שני תארים קודמים שלא ממש קשורים אחד לשני ולא קשורים למשפטים יכולים לאותת למעסיק שאת לא כ"כ סגורה על עצמך ועל מה שאת רוצה, ויש סיכוי שעוד כמה שנים תחליטי שלא מתאים לך, ואז בשביל מה לו להשקיע בך?
לדעתי, אם את מכוונת למשרדים המובילים בשוק, הסיכוי שלך לא יהיה גדול בהתמודדות מול יוצאי אוניברסיטאות צעירים יותר.
ניתן להתמחות בכל משרד ואצל כל עורך דין שהלשכה אישרה לו להיות מאמן (עורכי דין בוותק של מעל 5 שנים).
אני לא רוצה להרפות את ידייך כי תמיד יש יוצאי דופן ואני מאמינה שהטובים מצליחים, אך הייתי מציעה לך לשאול את עצמך למה את רוצה ללמוד משפטים. זה באמת מעניין אותך או שזו ברירת מחדל? אולי כדאי לשקול פגישה או שתיים עם יועץ תעסוקתי לפני החלטה כ"כ חשובה.
 
למעלה