לכבוד הנהלת תפוז

לימונדה

New member
לכבוד הנהלת תפוז../images/Emo43.gif

הנהלת תפוז היקרה שלום רב. אני פונה אליכם בנושא הפורום הזה- פורום אילן רמון. לפי דעתי, הגיע הזמן לסגור את הפורום. האסון אמנם עדיין צורב, אבל מספיק. המשפחה רוצה את השקט שלה, הפורום עצמו כבר לא מתחדש, וגם המנהלת שלו לא נמצאת בו בכלל ולא מתפקדת. בזמנו אמרתם שאת הפורום אתם פותחים כדי להעביר את התחושות של הציבור אל המשפחה, אני חושבת שכל מי שרצה לבטא את עצמו בנושא כבר ביטא את עצמו ולכן הפורום סיים את תפקידו. אם תקדישו דקה מזמנכם לבדוק, תראו שרוב התגובות כבר מאוד ישנות, וזאת משום שכל נושאי השיחה כבר מוצו. אני חושבת שצריך לעשות כל דבר בטוב טעם וטוב טעם לפי דעתי- זה גם לדעת מתי לפרוש. אז אנא מכם. יום טוב ומבורך- לימו.
 

r o n i1

New member
***

אם את שולחת להנהלה את זה אנא הוסיפי גם את השאלה מתי דברים אלה ישלחו למשפחת רמון כי שאמרו בתחילה כאשר הפורום הוקם
 

Ben LeVi 232

New member
תראי, יש המון אנשים שבאים לכאן

לכתוב את הרגשתם גם לאחר שהאירוע התרחש. היחלשות תפקוד הפורום לא צריכה להפריע ולהביא לסגירתו. חוץ מזה, זה שהאירוע עבר ונשכח בעינייך (למרות שלי קשה לשכוח וכמעט כל יום נזכרים) שהפורום ישאר פתוח, למה לסגור? אם אין לך סיבה מספיקה לסגור את הפורום שישאר פתוח, בכיף!!! בה ביי
 

A d i 23

New member
את לא צודקת!!!

זה שטויות מה שאת אומרת... אין שום סיבה מוצדקת לסגור את הפורום זה שהיו פה אנשים שהתכתבו שטויות ופגעו באוירה זה לא אומר שצריך לסגור את הפורום... בגישה שלך צריך לסגור את כל הפורומים כל נושא אפשר להגיד שמיצו אותו!!! את לא חייבת לבוא לכאן אם את לא רוצה.... זו דעתי. יום טוב לך.
 

לימונדה

New member
דברי הוצאו מהקשרם!

לא הבנתם מה אמרתי בעצם. מאוד כואב לי העניין עם אילן. מאוד. עדיין. אבל אני חושבת שכל דבר צריך להיות בגבול הטעם הטוב, ואם המשפחה עצמה לא רוצה שיתעסקו באבל על אילן אז הגיע הזמן לסגור את הפורום. זו ההרגשה שלי, והיא מתחזקת במיוחד בגלל שהפורום עצמו לא מתחדש. אגב, את המכתב הנ"ל כתבתי דווקא משום שאני כן נכנסת לפורום כל יום ורואה שהוא לא זז. לפי דעתי, צריך לדעת מתי להפסיק והזמן הזה הגיע. יום טוב!
 
שאלה

זאת שאלה רצינית בלי שמץ של פקפוק . המשפחה אמרה שהיא לא רוצה שיתעסקו באבל על אילן? מתי?
 

A d i 23

New member
המשפחה מעולם לא יצאה בהצהרות כאלה

אני לא חושבת שקיום פורום על אילן רמון פוגע בפרטיות המשפחה... ומעניין שדווקא זאת שמעירה על הפורום הזה לפני כמה זמן ביקשה כל מיני פרטים בקשר למשפחה שלא קשורים באסון וזו לדעתי פגיעה בפרטיותם.
 

לימונדה

New member
בואי נבהיר כמה נקודות

כן, המשפחה ועוד איך הצהירה שהם לא רוצים שיתעסקו באבלם. אני לא יודעת איפה את חיה אבל אני קראתי מספר פעמים בעתון הצהרות כאלה מפי אחיו של אילן-גדי ומפי אביו. מלבד זאת, זה לא סתם שהלוויה עצמה הייתה סגורה וזה לא סתם שרונה החליטה לחזור עם הילדים לארה"ב. לגבי הדבר השני שאמרת- שאני ביקשתי פרטים בקשר למשפחה, פגיעה בפרטיות שלהם ושטויות מהסוג הזה, אני כבר אצרף את שתי ההודעות שקשורות בזה: הראשונה עם הבקשות שלי, והשניה היא ההסברים שכתבתי אחרי שאנשים קפצו עליי כאילו שעשיתי משהו רע. הפורום מיצה את עצמו. מעניין שרוב האנשים מצליחים לראות את זה חוץ ממך. קצת אובססיבית, את לא חושבת?
 

לימונדה

New member
ההודעה הראשונה עם השאלות

אוקיי אז השאלה הראשונה שלי- מישהו יודע מה תאריך הלידה המדוייק של אסף? השנייה- למישהו יש מושג באיזה תאריך יוא הגילוי מצבה ובאיזו שעה? והשלישית- אני מניחה שגם אם מישהו יודע הוא לא ייתן את זה סתם באינטרנט ובכל זאת- למישהו יש מושג מה האימייל של משפחת רמון או אחד מבני משפחת רמון? תודה רבה לכם מראש! שלכם-לימו
 

לימונדה

New member
ההודעה השניה עם ההסברים

· לא, אני לא מתכננת לבוא לגילוי מצבה- אני מודעת לעובדה שזה אבל פרטי שלהם. מאחר ואני גרה מאוד סמוך לבית העלמין, אני רוצה ללכת לשם ולשים שם מכתב לפני גילוי המצבה (זו הסיבה שאני צריכה לדעת תאריך ושעה). *לגבי אסף- אני פשוט רוצה לדעת אם הוא בכתה י' או ט' זה הכל! זה לא שאני מעריצה שלו או משהו בסגנון... *לגבי האימייל- כן, אני רוצה להראות להם שאכפת לי, ולא אני לא חושבת שלשלוח תנחומים נחשב לחוצפה. תודה ויום טוב. שלכם-לימו
 
הפורום הוסר מהרשימה

תכניו הועלו על מדיה דיגיטלית, ונשלחו למשפחת רמון. הפורום בשלב זה לא יימחק, וניתן יהיה לכתוב בו, אך הפורום נחשב לסגור.
 
למעלה