לכול מי שהולך להופעה של רוגר ווטרס

I am Cornholio

New member
הוווו. איזה הופעה הייתה!!!!!!!!!!!!

הוא עמד במרחק של 20 מטר ממני, וניגן לי את דרק סייד אוף זה מון, עם כל הפירוטכניקה!!!!!!!!!!! פשוט מדהים, אני לא מסוגלת לשמוע כלום יותר..! כשהוא עלה על הבמה פשוט כמעט ונפלתי מהרגליים!! שמעתי, ראיתי והרגשתי כל תו ותו ונוגן שם ע"י קובץ האנשים המוכשרים האלו שהיו על הבמה!!!
 

RuNoOsH

New member
../images/Emo42.gifהייתי שם!

והייתי ממש קרובה לבמה, היה מדהים!
 

Rusty Cage

New member
איכס מי רוצה ללכת להופעה של המניאק

הזה, שמאלני רקוב *מנסה לשחק אותה כאילו לא אכפת לי שפיספסתי כזאת הופעה* סתם. בא לי למות. גמני רוצה=[[[[
 

pixyled

New member
באמת, למי שהיה.

חברים שלי ואני נורא התפעלנו מההתנהגות של הקהל, הייתי שורה ראשונה (טיפה בצד, אבל בכל זאת) ואף אחד לא דחף (ואפילו צילמו אותי לחדשות עשר!אבל זה לא מעניין מישהו..) . כמו כן... בפקק של היציאה מהחניון, למרות תזוזה של עשרה מטרים לשעה (הלוואי והייתי מגזימה) , הרוב המכריע של הנהגים היה רגוע ולא צפר.. אפילו השוטרים היו חמודים.. אז השאלה היא, האם הקהל הפלוידי ראוי לצל"ש על ההתנהגות, או שבאופן מקרי כל האנשים הטובים התרכזו סביבי? על מי אתם נפלתם?
 

RuNoOsH

New member
../images/Emo42.gifאני נפלתי על אחד שיכור רצח,

יכול להיות גם מסומם..אני הייתי ממש מקדימה, לא הכי מקדימה, אבל איזה 4 שורות מהגדר. הוא הגיע קצת לפני שההופעה התחילה, חבר שלו החזיק אותו והוביל אותו הכי מקדימה, והשיכור הזה התנדנד כל הזמן, וכשהוא עשה את זה הוא דחף מלא אנשים בטעות וכולם צרחו עם המאבטחים מקדימה שיקחו את השיכור, אבל הם מישום מה לא לקחו אותו.. ואז הוא חזר אחורה ועמד לידי וליד חברה שלי. הוא מדי פעם פשוט נרדם/התעלף על חבר שלו, זה היה ממש מצחיק, אבל הוא היה ממש נחמד, במשך ההופעה הוא לא הפריע, הוא רק דיבר כמה הוא אוהב את פינק פלויד ודברים כאלה.. בדארק סייד התחילה איכשהו להגיע כל החמולה שלו, והם היו מפחידים, הם התחילו לרקוד ולהעביר סיגריות ודברים כאלה.. חפרתי
בסך הכל, הקהל היה מצויין.
 
למעלה