לכל היהודים הצדיקים ! אין מה לדאוג

לכל היהודים הצדיקים ! אין מה לדאוג

כמה שיהיו יותר בילבולים של היצר הרע !!!
, ככה " האמת "
תהיה גדולה הרבה יותר אחרי זה ! . כי אנחנו מאמינים בני מאמינים בתיקווה וישועה ש.......... אין לנו אל מי לסמוך ואין לנו על מי להישען ! - אלא על אבינו שבשמיים ! .
ואין יאוש בעולם בכלל כי בסופו של דבר ! - " הכל יתהפך לטובה בעזרת השם ישתבח שמו לעד ! " .
 

the hfuse

New member
תחזרו בתשובה

בס"ד תחזרו בתשובה מהר! כל העניין של הצרות זה רק כדי לעורר אותנו, צריך להתעורר מיד. מי שהתחזק, יתחזק עכשיו עוד יותר!! מי שעוד לא התחיל, יקבל על עצמו שבת כשרות תפילין צניעות, כמה חשוב צניעות לבנות!!!! תדעו לכם, הצניעות זה המפתח, כמו זימה ניאוף יש ברחוב, כל אישה שלא הולכת צנועה לפי ההלכה, מכשילה את הרבים, זה יותר גרוע מפיגוע או כל טיל, כי אתן מוציאות את עצמכן מן העולם הזה ומאבדות את העולם הבא, וגם מאבדים לאחרים את העולם הבא!! תדעו שכל מי שמכשיל את הרבים אין מספיקין לעשות בידו תשובה! מי שיכול ללמוד תורה הלכות שעה ילמד שעה, מי שיכול יותר ילמד יותר!!! תלכו לישיבות תהיו תלמידי חכמים!! תקפידו על כל המצוות, תלמדו הלכות, בפרט הלכות לשון הרע שזה יביא את התיקון לשנאת חינם ויבנה בעזרת ה' בית המקדש והמשיח יבוא!!!
 
העולם הזה עוד מעט ניגמר !!!

החומריות " ניגמרת " !!!!! , " קורסת " !!!!! , ו-כל הקליפות של השקרים של העולם הזה נופלים ו-מיתגלים !!! . " התרבות המערבית הולכת וניגמרת ! " . והכל זה רק הכנה לקבל עולם רוחני יותר ! .
" הקדוש ברוך הוא אנחנו אוהבים אותך ! "
" הקדוש ברוך הוא אנחנו בוחרים בך ! " " הקדוש ברוך הוא אנחנו אוהבים אותך ! " " הקדוש ברוך אנחנו מאמינים לך ! " " הקדוש ברוך אנחנו אוהבים אותך ! " .
 
כ-כול ש- " הערב רב " יציק לעם ישראל

....ככה עם ישראל יחזרו בתשובה ויתקרבו אל השם ! . חיילים עכשיו נהרגים ב-לבנון כדי ש-הם יוכלו לישון בשקט ! . דוד המלך ע"ה אמר במפורש בספר תהילים : " השם ילחם לכם ואתם תחרישון " . לא צריך צבא כל כך חזק כדי להילחם נגד האויב ! , וגם לא צריך לישלוח חיילים כדיי שימותו או יפצעו ! . רק לשבת ולעסוק בתורה הקדושה
- והקדוש ברוך הוא ילחם בשבילנו נגד האוייבים ! . הצבא האמיתי זה
" צבא השם "
, שהוא נילחם גם נגד האוייבים מבחוץ ! ( הערבים ) וגם נגד האוייב מ-בפנים ( היצר הרע ) . מי שהוא ילך עם האמת אז הוא ינצל ! , מי שילך עם החומריות של " הערב רב " ושל התאוות של הגויים ו-העולם הזה הוא יעלם ! , והוא ילך לאיבוד בתוך התרבות של הגויים ! .
 
120 פרזיטים אוכלי חינם שולטים עלינו

ברגע ש-יסתיים השילטון הזה של כפירה בתורה הקדושה ! , ש-בגללו המשיח מיתעכב גם ! . תתחיל מלכות עם ישראל לשלוט בעולם
 
בקרוב טייסת ../images/Emo70.gif בקרוב מאוד ../images/Emo45.gif../images/Emo127.gif

לא ניצטרך אליטות של עשירים ש-יגנבו מאיתנו כסף ויאכלו על חשבוננו
 
ג'ורג' בוש הוא " גוג ומגוג " ......

הוא יקבל בקרוב כאלה פיגועי טרור שהוא לא חלם עליהם בבית הלבן ! , גם החברים שלו האנטישמים ב-אנגליה ו- צרפת ישלמו ביוקר ! , " עשיו ( הנוצרים ) " הוא שונא ליעקב ( עם ישראל )
, גם " ישמעאל ( המוסלמים ) " יקבל מכות , בקרוב מאוד
,
 

MOOLKI

New member
ג'ורג' בוש הוא לא גוג ומגוג.

הוא אוטוטו מסיים ת'קדנציה.
 

gdisrael

New member
וזה בדיוק למה הוא גוג ...

חוץ מזה - אתה אומר, הוא לא 'גוג ומגוג', מן הסתם, ש'מגוג' הוא לא. אלא מגוג זו המדינה. בכל אופן, אפילו הרב זמיר כהן אומר שג'ורג' בוש הוא גוג נשיא מגוג. ויש לכך כמה סיבות. אבל הוא מציין, שלא חייב שהוא יהיה גוג - כמו שסנחריב היה גוג - שכאשר יש עת רצון בשמיים לגאולה, אז יש 'אנשים' שתופסים את התפקידים. אבל זה לא מחייב - היטלר היה גם גוג. ואפילו יש פרשנים שאומרים שמגוג היא 'גרמניא' (לפני מלחמת העולם ה - 2). אל תשכח, שיש גם את עניין 3 מלחמות גוג ומגוג, על פי הפרק בתהילים. אומרים שהשנייה, (מלחמת העולם ה - 2) זו גוג ומגוג 2 - ועל כן זה מסתבר. בכל אופן. הנה מספר נקודות למחשב המראות שג'ורג' בוש יתכן שהוא גוג (ולא כמוך, שפוסק ב - 100 % שהוא הינו. הוא גוג, 50 : 50, כמו כל אחד אחר. זה בטוח ! מעבר לכך, יש כבר דעות אישיות. בטוח שהוא לא - זה אף אחד לא יכול להגיד. אל תשכח, שגם הרב שמעון דהן אמר שהוא גוג). בכל מקרה ... בעברית הקדומה, ג דגושה, נשמעית כמו ר-ג. לכן גוג (גימל שניה גדושה) ישמע כמו 'גורג'. על פי המסורת המוסלמית העתיקה, לגוג נשיא מגוג, קוראים בכלל ג'וג'. זה אומר, שכנראה על פי העברית העתיקה, הג' הייתה נשמעית כמו ג' (g). בחיבור שני הצירופים, יוצא ג'ורג'. על פי דרש. גוג ומגוג - לאביו של ג'ורג' בוש גם קראו גוג (אגב, הכינוי של אביו של גורג' בוש קראו גוג, ולג'ורג' בוש הבן, קראו גוגי. ושניהם באים ממקום, אשר רצועת הרים השוכנת ליד מקום מגוריהם - כאשר ג'ורג' בוש הבן נולד - נקראים הרי-מגוג). אז זה גוג מ-גוג (גוג מין גוג). מעבר לכך - כתוב ש - 70 שנה לעצמאות בבל, היא תכבש. כמובן, על פי מאורעות העבר, מסתבר שזה יהיה נשיא-אדום. בשנת 1933, קיבלה בבל עצמאות (בפעם השניה) תוסיף 70 שנה - תקבל 2003, זה בדיוק מתי שארצות הברית כבשה את עירק (בבל). אם תשים לב, תמיד חז"ל קראו למנהיג 'שליט' או 'מלך'. מעניין, שרק בנבואות גוג ומגוג (או לפחות זה נדיר). משתמשמים במושג 'נשיא'. כתוב שגוג יהיה נשיא ראש 'משך' ו'תובל'. על משך (נראה לי, אני לא בטוח מי על מי) כתוב שזו מדינה צפונית. תמיד בתנ"ך שמדברים על מדינה צפונית, מתכוונים לבבל (עירק) בגלל שהיא צפונית לישראל באופן מדוייק. ועל תובל, כתוב שזו מדינה מערבית. ואם אני לא טועה, המלב"ים פירש שגוג יכבוש את המדינה 'הצפונית' (אני יכול לברר לך יותר בפרטים אם תירצה). דהיינו, גוג נשיא מדינת בבל, ומדינה מערבית. בדיוק מתאים לתיאורים ! שוב, אם אני לא טועה, היה זה המלב"ים שכתב שמלחמת גוג ומגוג תהיה מלחמת דת. בין הנצרות לאיסלאם (מלבי"ם היה ידוע בתחזיותיו המדוייקות - שמתגשמות עד היום. בהזדמנות אני יעלה לפה את הכל) וכיום - המלחמה שהכי נראית בפתח, היא מלחמה בין ארצות הברית (אדום=נצרות)לבין אירן ועירק (בבל ופרס) דהיינו, בני ישמעל = איסלאם. ויש עוד המון דוגמאות. ואני לא יודע מה איתך, ששני רבנים גדולים (ואף יש יותר) אומרים שג'ורג' בוש הוא, מסתבר, גוג, אני מאמין. כאשר אחד מהם הוא מקובל ממש גדול (הרב שמעון דהן). בשורות טובות !
 
עד כאן!!

הבן אדם שליח של בורא עולם שבא להגן על עם ישראל מפני עם ישמעאל.(יא סדאם יא חביב לא תשמיד את תל אביב) תבקש ממנו מהר סליחה. שהרי כתוב בספר משלי : "משיב רעה תחת טובה ,לא תמוש רעה מביתו" סליחה אם פגעתי
 
חביבי , תיסתכל בין השורות ../images/Emo70.gif

הוא כל הזמן מגן עלינו בגלל האינטרסים שלו האישיים . אם הוא היה בקשרים עם עירק הוא לא היה מגן עלינו ! . ו-עשיו ( הנוצרים ) הוא שונא ל-יעקב !!!! ( עם ישראל )
 
קבל חיזוק

" כל הבריות שליחים של ה' " אסור לנו בתור יהודים להשיב רע תחת טובה בוש השמיד בשבילך את סדאם - תגיד לו תודה אל תהיה קורא מחשבות לגבי הרצונות שלו כבר כתוב בתהילים: "כי לה' המלוכה -----> הוא מושל בגויים" גם לצדיק האדיר בנימין זאב הרצל עליו השלום אנחנו צריכים להגיד תודה הוא זה שנבחר ע"י ה' להאיץ את תהליך הגאולה. בקיצור צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה
 
אוףףףף........ הם כולם אנטישמים ../images/Emo70.gif

נקודה . הנשיא בוש שהוא רוצה לכבוש מדינה ואנחנו מקידימים אותו , אז הוא תומך בנו ! , שהוא לא צריך לכבוש מדינה אז הוא נגדנו ! . הוא תמך בנו נגד החיזבאללה , כי חיזבאללה זה " איראן " . ו- איראן זה חלק מ- : " ציר הרשע " שלו . הוא כבש את עירק כדיי להרויח כסף מ-הנפט , כי אבא שלו הוא סוחר נפט ב- טקסס . עכשיו בקשר ל- חבר שלך " הרצל "
, אז צר לי לאכזב אותך שהוא היה " ערב רב " הכי גדול שהיה לנו
, ש-בגללו יש עכשיו יהודיות שהם יוצאות עם ערבים
, ואחרי זה הם באים ו-הורגים אותם וגם את כולנו .
 
אם אתה תמשיך לחיות ב- סרטים ../images/Emo202.gif

.................... אז אתה לא תגיע לשום מקום
, אם אתה באמת רוצה להיתעלות ולהיתקדם בחיים אז זה רק להיות ככה :
,
הבנת את זה ברוך
......................................
 

הטייסת

New member
יש בזה משהו, מעני'ין זה שווה בדיקה

אני אברר לגבי העני'ין הזה. לא יודעת לגבי "צדיק אדיר" להרצל , זה לא שי'יך לדעתי. אבל בכל מקרה על הכרת טובה שע"י אנשים מסוי'ימים ,באה לעם ישראל טובה ואפילו שהם גוי'ים, אולי באמת יש כא עני'ין של הכרת הטוב. אני באמת אבדוק. תודה על הרעיון.
 
תמצאי לי

מישהו ביקום שעשה יותר טוב לעם ישראל מהרצל(וז'בוטינסקי)עליהם השלום בדורות האחרונים ועכשיו שעור בהיסטוריה: השתלשלות גאולת ישראל בדורות האחרונים-מאת "חי בסרטים"..: השלב הראשון של הגאולה נקרא: הציונות המעשית הצדיק האדיר רוצ'ילד עליו השלום (+עוד אנשים צדיקים) אמר "עת לעשות לה'" והחל לקנות אדמות בארץ הקודש. באותו זמן קם לעם ישראל מנהיג , מנהיג עם חזון בר הגשמה, מנהיג בקנה מידה תנ"כי, מנהיג שעתיד במעשיו להביא לקיבוץ הגלויות ולגאולת ישראל, שמו בישראל: בנימין זאב(ר"ת זהו אליהו בהסתר) הרצל עליו השלום. כל אדם שנולד בעולם הזה נולד עם משימה מאת ה' -----> ולו היתה המשימה הכי חשובה מתקופת משה רבינו עליו השלום, המשימה: גאולה. לאחר חישוב פשוט ,הרצל ע"ה הגיע למסקנה שאם נשמיך בשיטה של קניית אדמות --> יעברו מאות של שנים עד הגאולה . ואז הוא החליט שצריך לעבור שלב.. השלב השני של הגאולה : הציונות המדינית. הרצל הקים גוף ציוני שיפעל למען למען החזון. היות והרצל נולד למען אותה המטרה הנשגבת של האצת תהליך הגאולה, ה' ברא אותו עם הכישורים המתאימים ביותר לתפקיד, הוא גם היא חכם וגם נאה, אותן תכונות ממש הרשימו את מנהיגי הגויים עד אשר ראו בו כנציג של-----------------> כל יהודי העולם. לא עבר הרבה זמן עד שמנהיגי העולם השתכנעו ואכן הגיעו למסקנה שצריך להקים לעם היהודי-------->בית הארץ הקודש היא ארץ ישראל. מכאן ואילך זה היה רק עינין של זמן... לאחר זמן לא רב קם אדם שעתיד להאיץ את תהליך בצורה לא נורמלית . קראו לו: זאב (אתם יודעים את הר"ת) ז'בוטינסקי עליו השלום. גם הוא נולד עם התכונות המתאימות לתפקיד --->קוראים לתכונות-->ציונות. זבוטינסקי היה חסיד של הרצל במלא מובן המילה ופעל בהתאם... זבוטינסקי הגיע למסקנה שהגיע הזמן להאיץ עוד את התהליך ולהביא את הציונות לרמה חדשה / לשלב האחרון. השלב השלישי: ציונות צבאית. זבוטינסקי חינך דור שלם של אנשים שמוכנים להילחם בשביל המטרה ,מטרת הגאולה. לאחר עליה לארץ,הקמת ישובים בארץ ,ולוחמה בכל מי שמפריע לעם ישראל להגשים את החלום, הגיעה ההכרזה. ודי למבין!.
 
למעלה