לכל היהודים הצדיקים ! אין מה לדאוג

gdisrael

New member
אתה ממש חולה !

אליהו הנביא בהסתר ?! אתה בכלל מודע ל"משפטים" שיצאו לאנשים האלו מהפה - ולא רק שאתה משווה אותם למאלך עליון ? בכל אופן, כתוב בתורה "מלאכת צדיקים - נעשית בידי 'אחרים'", לכן, לאור העובדה, שהיו רשעים, ועשו את אותם הדברים ה"נעלים" לא אומר בעיני שום דבר. הזכות להקמת המדינה וכו' - הייתה על הצדיקים שעשו את החסדים והמצוות, ובני-ישראל. לא אתאיסטים-אפיקורסים לפני 100 שנה ! הם רק היו ה"מוציאים-לפועל", וזה לא נותן להם תפקיד כה רם. כי אדם לא נמדד לפי המעשים לעיל, אלא לפי מצוותיו. הוא רק קיבל את הכוח, על זכות - שבמילא לא הייתה שלו. ואגב, לפי התיאוריה שלך, גם פרעה הוא קדוש עליון. אם פרעה לא היה מעביד את בני-ישראל->לא הייתה יציאת מצריים. אם לא הייתה יציאת מצריים-> לא היינו מקבלים התורה. ואפילו היטלר הוא קודש קודשים, רחמנא לצלן-> הוא עשה את השואה-> בזכות השואה, העולם פתח את העיינים - וראה שעם ישראל לא יכול להחזיק מעמד בלי מדינה -> התרכך -> קיבלנו מדינה. האם אלו גדולי-עולם בשבילך ? אתה ממש חולה-בנפש, סלח לי - עם כל הכבוד. יהודי שהיה בעד השמדת יהודים - זהו "צדיק" ו"זה אליהו בהסתר". אתה צריך להתאשפז, סלח לי.
 
גיא צודק ../images/Emo70.gif

הרבה חרדים בתקופת " תנועת ההשכלה " ( התנועה הציונית הראשונה ) , חשבו שתקום כאן מדינה של תורה והלכו עם הרעיון של הרצל . למרות שבעיקרון הוא נועד להשמיד את היהדות ולהקים סוג חדש של יהודי שאינו יודע את התורה ואת הקב"ה . היום אנחנו נימצאים במדינה שהיא " קומוניסטית " ( נגד אלוהים ) עם כלכלה " קפיטליסטית - מערבית " ( כמו אמריקה - ארצות הברית ) , מדינה שהיא כולה " מדינה מערבית " , בלי להזכיר את שמו של הקדוש ברוך הוא חס וחלילה ! . כי ככה הרצל רצה ! , ש-אנחנו נחייה כמו המקום שהוא נולד בו ! , מדינה ארופית מערבית . בן גוריון רצה כאן מדינה קומונסיטית כמו המקום שהוא נולד בו ! - ברוסיה ! . " ומי שלא יפקח את העיניים ויגלה את השקר הגדול יהיה מיסכן ! " .
 
רק תרשו לי דבר אחרון וחשוב ../images/Emo70.gif

תדעו לכם ש- התרבות המערבית , היא " הרסנית !!!! "
, כי היא מבוססת כל כולה רק על " כוח , ו-כסף "
, הכל הולך רק החומריות בלי הרוחניות , " כוחי ועוצם ידי להיתפאר " , ו- יהדות היא נגד הדברים האלה ! , וזה נוגד את דרך היהדות ! , כי בתרבות המערבית כדיי להיתקדם בחיים אתה חייב לידרוך על אנשים אחרים , כי זה הכל נימדד לפי כוח ו- ביקורות אישיות . היהדות היא לא אוהבת את הדברים האלה ! . תודה על ההקשבה .
 
שכחת משהו חשוב טייסת ../images/Emo22.gif

הגויים חייבים ב- 7 מיצוות בני נוח שזה הדבר שהופך אותם ל-חסידי אומות העולם , ומזה הם אמורים לקום בתחיית המתים , לגבנו - רציתי לומר שבתקופת המלך אחאב החיילים לא היו תלמידי חכמים , אבל אהבו אחד את השני ובגלל זה הם ניצחו את האוייב בלי אף פצוע ו-אף הרוג ! .
 
האמת

שזה לא קשור לויכוח שלנו (שבו אני צודק בלי ספק) אלא זה סתם סרט יפה ומצחיק(הקטע מהטלויזה החינוכית עם הפרופסורים). אם זה שרף לך את הזמן אני מבקש סליחה. ודרך אגב ------> ד ו ד בן גוריון הוא המשיח שעם ישראל חיכה לו 2000 שנה. (עכשיו יש לנו עוד נושא לויכוח...
 
חידה אדירה: מהו הכינוי שנהגו להשתמש

בו לפני 2000 שנה למנהיג שעתיד היה להנהיד את עם ישראל לאחר שישראל יחזרו לארצם? (במילה אחת)
 
למעלה