לכל המצדדים בהבלגה הנוכחית

resh0

New member
כפי שטענתי, המצב ישאר כפי שהוא!

ערפאת לא יפסיק את האש ויכניס את עצמו למילכוד! מצבו כעת (והוא לא טוב) טוב ממצבו בעת מילכוד. אכן כנראה נוהל מו``ם באמצעות עומרי שרון (לצערי), אך מכיוון שאיננו מודעים לתכניו, יש לראות בו כזניח. זניח במיוחד לנוכח העובדה כי ברור שגם אילו התקיים מו``ם, הוא לא הגיע לתוצאות. היה ויתחדש המו``ם, ישראל לא תיסוג מאף מ``ר!!!! אפילו ברק לא נסוג...אז למה שרון? המו``ם יגיע לבמוי סתום, ישראל תדבר בצורך להמשיך ולהמשיך ולהמשיך את המו``ם ואילו ערפאת כבר לא יהיה בשליטה! אין שום סיבה אחת שישראל תמסור ולו גרגר אחד של אדמה!! צעדים בוני אמון יהיהיו אך ורק ועראפת יאסוף את הנשק הבלתי-חוקי ויעצור המבוקשים... בוא נהיה מציאותיים: זה לא יקרה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואז... כיצד לדעתך על מדינת ישראל לנהוג?
 

אלוני.

New member
כפי שעניתי לך

אני לא מסכים איתך, אתה מציין ``עובדה`` ומבקש עליה תגובה. לדעתי שרון ימשיך בהחזרת שטחים לידי הרשות (שים לב לדבריו שהוא נכון לוויתורים מדיניים כואבים). צעדים בוני אמון יהיו החל מהשבוע רק שהימין יעדיף להאשים את פרס ואת בן אליעזר ולטמון ראשו באדמה. מה ז``א מו``מ זניח? מי שמצהיר בראש חוצות שלא ינהל מו``מ תחת אש ואף תוקף את יריבו הפוליטי כאשר הוא עושה כן נראה לך תקין? לצערי התסריט הראלי הוא ניצול של עראפת את המצב שאנחנו יצרנו .
 

resh0

New member
אני מצטער, לא הבנת אותי.

אינני סבור כי המגעים של עומרי שרון עם ערפאת היה צעד תקין. אבל אני מושך לכיוון הריאלסטי העובדתי! איננו מודעים לתוכן השיחות ואם היו כאלו רציניות, הן כשלו. לכן העניין זניח בכל מערכת של שיקולים/הסקת מסקנות. לא תקינה גם העובדה כי תקף את יריבו הפוליטי ולאחר שהביס אותו נהג בעניין זה כמוהו. אבל להזכירך שוב!!! את שהציע ברק לערפאת כו-לם יודעים, את תוכן השיחות של עמרי שרון אנו לא יודעים. העם הפיל את ברק בעיקר משום שזה ביקש אמון מחודש מהציבור לגבי דרכו המדינית - כלומר הוויתורים אותם הוא מוכן לעשות. כלומר: העם הסתכל יותר על התאכלס וכזה הוא נשאר. שרון אכן התחייב שלצורך השגת יעד השלום, תצטרך ישראל לבצע ויתורים מדיניים מכאיבים. אני בדיעה שרובו של הימין, כמוני, אכן נכונים לוויתורים מכאיבים בתמורה להשגת יעד השלום האמיתי!!! עפ``י הבנתי אני את שרון וכך גם חלק מידידי, עד שלא יוסכם על חבילת השלום שתביא ל``שלום`` ולא לסתם ``הסכם שלום``, לא ימסור שרון גרגר אחד לפלסטינים. אם כך ינהג שרון (ואי סיבה שלא כך ינהג), אין לערפאת שום כלי יעיל כדי לקדם את מטרותיו! אם לא ינהג כך, נפיל את שרון בדיוק כפי שהפלנו את קודמו. אשמח אם תקרא את ההתכבות שלי עם ``לכבוש את ההר`` מבוקר זה.
 

אלוני.

New member
אז ככה

reshit קראתי את ההתכתבות. לגבי שרון, כל שנותר לנו הוא להמתין ואתה לבד תגלה שהדרך לשלום רצופה כוונות (טלסקופיות..) טובות. יש הרבה יומרה במשפט ``נפיל`` את שרון, בהתחשב בכך שאתה עצמך כותב שברק התפטר מרצונו, היה כדאי שתבחר עמדה סופית בעניין. אתה מתעלם מכך ששרון מצוי במרכז הקונצנזוס כרגע והוא עשוי להנות מכך זמן רב. קשה אולי להלשים עם העניין אבל למרות תבוסתו של ברק הצביעו עבור 38% מהבוחרים- כמדומני כמליון איש, תזוזה של עשרה אחוז מהם לכיוון שרון תמחוק כל נסיון של ימין קיצוני להפלת שרון.
 

resh0

New member
הפלתו של שרון תהיה דומה לזאת של ברק

הכנסת נשארה כמעט כמו שהיא, אלא שעקב פרישתם של כמה ח``כים הגונים, היא נעשתה ימנית יותר! אין ולא יהיה בכנסת זאת לשרון רוב להעביר הסכם שיש בו וויתורים מפליגים. מכאן שאם יתעקש שרון, יתעקשו חברי הכנסת! האם נראה לך ששרון ישגה כפי ששגה קודמו??? במיוחד כאשר נתניהו מחכה לטעות שלו? האמת היא שהכנסת אימה להפיל את ברק וזה כבר סיכם על עריכתן של בחירות כלליות. אבל כאשר אנשי השטח של העבודה ראו את הצניחה הצפויה למפלגה (לכ- 13 מנדטים בלבד) הם אמרו לברק: או שאתה מכריז על בחירות מיוחדות, או שנתמוך במועמד בעל סיכויים טובים יותר למפלגה. אהוד ברק ברח מתבוסה לנתניהו ולמפלגתו והתפטר מתפקידו כפי שציינתי. העם דחף את הח``כים, הח``כים דחפו את ברק וברק התפטר. אותו התהליך יתכן גם עם שרון, היה וזה יוותר על אדמה ללא תמורה הולמת. ואם תהיינה בחירות כפי שאתה סופר את התפלגות הבוחרים, כי אז הפוליטיקאים יצטרכו ליישר קו עם רוב העם שתומך בעמדות הימין!!! אם שרון יהפוך ל``יונה צחורה``, אין לו סיכוי בהתמודדות מול נתניהו!!! ואם שרון ינהג כמו קודמו ובאמצעים כוחניים ישתלט על המפלגה, כי אז יעמוד נתניהו בראש מפלגת ישראל ביתנו וזאת תיקח איתה את כל קולות הליכוד!!! אתה חושב ששרון לא יודע את כל זה??? היום ברור לכל שרובו של העם ורובה של הכנסת הם תומכי ימין! כל ראש ממשלה שינסה לזוז מדרך זאת, לא יוכל להעביר הסכם בכנסת ויובס בבחירות.
 

אלוני.

New member
ימין?

לחיים יש דינמיקה משלהם והיה כדאי שתהיה ערני להם. אריק שרון, מי בעד חיסול הטרור שירים את היד, האיש שחישק את שמיר הולך במדיניות שלפני עשר שנים היית נחשבת נועזת אפילו עבור מרץ. הזמן הוא המנצח הגדול בויכוים מסוג כזה. הימין אינו קיים בפועל והוא פשוט ורסיה של השמאל בפיגור פאזה....ההסכמים יעברו ועוד איך. נמתין בהכנעה
 

resh0

New member
``הימין אינו קיים בפועל....``

יצא לך לשמוע על סקרים פנימיים בתוך מפלגת העבודה??? 50 מנדטים לליכוד מול 20 בלבד לעבודה.... על אילו הסכמים אתה בדיוק מדבר?? האם נראה לך ששרון יתן יותר מאשר הציע ברק? אם לא איך לדעתך יהיה הסכם? אתה צופה שערפאת יתקפל??? ואם יהיה הסכם המבוסס על מסמך קלינטון, נראה לך שיהיה לו רוב בכנסת? הרי זה בדיוק המצב שעמד בו ברק ובגלל זה נבעט! בחירות חדשות על רקע ההצעה לויתורים מפליגים? היידה ביבי...
 

שרוף

New member
זה בדיוק מה שאני חושב

וכתבתי פה לפני מספר ימים הודעה קצת צינית לגבי המסרים ששולחים שרון ובן אליעזר ההפוכים מהמעשים שלהם בפועל.
 
למעלה