לכל המתלבטים...

Ram Kol

New member
לכל המתלבטים...

בואו נחשוב רגע בצורה לוגית על מנת להגיע לפתרון שיקדם וישפר את החיים של כולנו במדינה הזאת.
תראו... כל המפלגות רוצות בטובת האזרחים והמדינה. כל אחת בדרך שלה. כן, אפשר להתווכח על אסטרטגיה כלכלית, אסטרטגיה מדינית וביטחונית וכו', אבל אם לא החלטתם עדיין, זה אומר שאתם לא נחרצים לגביי הדקויות האלה ואולי לא מוצאים הבדלים גדולים בין המפלגות.

לכן, אני מציע פשוט כך: במקום לחזק מפלגת אווירה כזאת או אחרת או להצביע הצבעת מחאה, מצביעים הצבעת יציבות!

ידוע כבר שבנימין נתניהו הולך להיות ראש הממשלה הבא. בואו ניתן לו כוח פוליטי אמיתי על מנת לקדם באמת את הנושאים שעל הפרק ולעמוד מול הסחטנות של החרדים והמפלגות הקיצוניות.
בכל פעם שמחזקים מפלגה קטנה, מחלישים את מפלגת השלטון ואת ראש הממשלה ומאלצים אותם להיכנע ללחצים של מפלגות קטנות וסקטוריאליות.
אם הליכוד-ביתנו יהיה גדול וחזק, אנו מעמד הביניים, האנשים הליברליים במרכז, אלה שבעד ציונות שפויה ולא קיצונית לאף צד, נרוויח מזה.
לראש הממשלה יהיה את הכוח לקדם נושאים כמו: שיוויון בנטל, גיוס חרדים, העברת תוכנית כלכלית להמשך הצמיחה והיציבות של הכלכלה, בניית הביטחון, קידום החינוך ועוד.
אם לליכוד ביתנו יתאפשר להקים קואליציה יציבה (לא כזאת ששורדת חודשיים כמו פעם שעברה) שלא תלויה בחרדים (61 מנדטים גם בלי החרדים) - נצליח לקדם את כל הנושאים האזרחיים והחברתיים שאנחנו כל כך מדברים עליהם.

לכן, בואו נהיה אחראים - בואו לא נפקיר את הממשלה הבאה לסחטנות קיצונית. בואו נחזק את כוחו של ראש הממשלה ונצביע מחל - הליכוד ביתנו!
 
למעלה