לכל הפלצנים שלא חוגגים את הסילבסטר

yellow cheese

New member
לכל הפלצנים שלא חוגגים את הסילבסטר

בגלל ש"אני יהודי, לא חוגג חגים נוצרים". הגידו נא לי, בפעם האחרונה ששאלו אתכם את התאריך, מה עניתם? אני בטוחה שאם אשאל עכשיו לא תענו שהיום ט"ו בכסלו, אלא תענו שהתאריך הוא ה27 בדצמבר. 27/12/04. אני את יום הולדתי לא חוגג בכ"ז בכסלו, אלא חוגגת אותו בעשירי בדצמבר. ואני בטוחה שכמוני עוד רבים פועלים לפי התאריך הלועזי. אנחנו הישראלים, כמו כל העולם, רק מחפשים סיבה למסיבה. שנה לועזית חדשה? אחלה סיבה למסיבה
אז יאללה, תפסיקו עם השטויות והקטנוניות הזו וצאו לחגוג, לא כל יום מתחלפת שנה, לא בכל יום ישנן מסיבות טובות שכאלה
בברכת 'גם אני יהודיה וחוגגת סילבסטר', שירלי.
 
את יודעת למה....

לא יגידו לך שהיום ט"ו בכסלו? כי היום ט"ו בטבת.... אבל זה לא משנה! תראי, כל העולם נוצרי ואנחנו יהודים, הם חוגגים את החגים שלהם והולכים על פי לוח השנה שלהם, ואנחנו אמורים ללכת אחרי שלנו, אז נכון, הרוב הולכים אחרי לוח השנה הנוצרי, זה אומר שזה נכון? זה הופך את זה לצודק!? בואו נפסיק ללכת אחרי כל דבר שהעולם עושה!! אנחנו חלק מהעולם אבל יש לנו את התרבות שלנו!! תראו לי מוסלמי שחוגג את הסילבסטר?! תראו לי הינדי שחוגג את הסילבסטר?! רק אנחנו היהודים, תמיד רוצים להיות כמו כולם, להיות חלק מכולם, מתי תבינו שאנחנו לא?! מתי תבינו שאנחנו יהודים ואין לנו חלק ונחלה בנצרות!? אוף, זה ממש מעציב אותי!
 

MAN 19

New member
חחחחחחחח

ואת אומרת שאת לא הולכת בלוח שנה של 2005 אה !< דתיים זיבולו לכם תמוח ! חחחחחחחח
 
אוקיי.....

קודם כל, מי אמר שאני דתי? דבר שני, כן, אני הולך על פי לוח השנה העברי, רק בדברים שאני לא יכול לרשום תאריך עברי, אני רושם לועזי (כגון צבא וכו') אבל אני בכלל לא מכיר את לוח השנה הלועזי, ולא יודע את סדר החודשים וכו'... לא רוצה להאמין?! סבבה, בעיה שלך...
 

SupermanZW

Well-known member
אתה לא יודע את סדר החודשים?

אז איך אתה זוכר מתי חל יום ההולדת שלך?
 

a e q u i t a s

New member
אני מכיר את השרוט המקורי

אני מכיר את השרוט המקורי, ואני יודע שהוא משתמש בתאריך העברי. אני מאמין לו כי אני מכיר אותו!!! והוא אדם נפלא!! עדיין אנשים משתמשים בתאריך העברי.
 

דנטל

New member
היהודים ידועים בנטיה שלהם לעשות שמח

וזה קצת צריך להסביר לך למה אנחנו הדת היחידה שנוהרת גם אחרי חגם של אחרים. זה בגנים
 

SupermanZW

Well-known member
הינדים ומסלמים חוגגים את השנה החדשה

מי בכלל חוגג סילבסטר?
 

SupermanZW

Well-known member
נכון מאוד

וכמעט כל הטורקים חוגגים את השנה החדשה כל שנה.
 

MAN 19

New member
../images/Emo124.gifמתיי תבינו כבר ! ../images/Emo104.gif

שישוע הוא יהודי והוא משיח וגלות שלנו ! זה שעשה אותו לסמל נוצרי ! אחרח צליבתו זה באמת בושה להם! יהודים הם עם1 וישוע הוא שלנו אפילו מעליו כתוב ישוע מין הנצרת יהודי... ולא מבין למה עשו אותו לנוצרי...!!!!!!!! אלוהים כועס עלינו כי אנחנו לא הולכים בדרך נכונה ! חג מולד זה חג של נוצרים! וראש שנה הוא חג בין עולמי לדעתכם בחול יהודים חוגגים ראש שנה ! לא חג מולד ! חג מולד חל לפי תאריכים שונים בכול ארץ ! וראש שנה אחזרחי חל בכול העולם ב 31 בחודש הזה ~ כאילו שאתם לא מישתמשים בתאריך לועזי! לא כותבים אותו! איפלו בקבר רשום תאריך לועזי !
 
למעלה