לכל הפריירים שהצביעו בSMS - תדרשו כסף חזרה

davidlev0255

New member
לכל הפריירים שהצביעו בSMS - תדרשו כסף חזרה

או שתמצאו עו"ד ממולח שיתבע אותם תבעה ייצוגית (יש קייס ברור - טמטום בהפקה שלא יודעת לספור)
 

ילד רע 16

New member
על העיקרון - כן. תחשוב ששקל ועוד שקל זה

אולי 2, אבל שקל ועוד שקל ועוד שקל, ועוד אחד ועוד אחד ועוד אחד. ועוד מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא, זה מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא. וחוץ מזה ש'קשת' יידעה את רשתות (חברות) הסלולר ותחזיר בחזרה את הכסף של עלות שליחת הSMSים חזרה לצופים שהצביעו.
 

GuyN2

New member
זה מלא בשבילם, לא בשבילי

שיהנו מהכסף.. בשביל שקל שגנבו לי אני לא אתאמץ לתבוע אותם
 

ילד רע 16

New member
נסיון אחרון להסביר לך- חביבי,

זה עשרות אלפי שקלים שהרוויחו 'קשת' וחברות הסלולר - כי עשרות אלפי אנשים צפו ובעיקר הצביעו, קרי שלחו SMS שעלותו חצי ש"ח או שקל שלם בודד. אתה אומר שאין כאן עניין של עקרון? שזה אתי לגנוב? שזו לא רמאות? אני מבין שהייתה טעות, ולא - אני ממש לא ממליץ לאדם אחד (במחשבה שנייה . . .) ללכת ולתבוע את 'קשת' ויוצרי 'האח הגדול' - אבל להתארגן ולהביע מחאה, לפחות בצורת "לא להצביע" (ולא רק בתכני(ו)ת הבאה\ות) - כי הם מרוויחים את עשרות אלפי השקלים הללו לשווא, כלומר - הצופים שלמו כסף, האמינו ביוצרים ובתכנית, קבלו את הבחירה ושלמו בעבורה - בעבור השארותו ואי-הדחתו של אדם שאותו הם אוהבים, אבל ואוו- ראה מה קרה? חזרנו לנק' ההתחלה, כלום לא קרה (או בעצם הכל), לא יוסי ולא בוריס הודחו. ושלא תבין לא נכון, הייתי מעדיף שבובליל יודח ושבוריס יישאר, אבל מאשר להשאיר את שניהם (ולהשאיר את הכסף אצל 'קשת') מאשר להדיח את הבוריס - אני מעדיף שיודח בוריס, ומיד. חזרנו לנק' שבה ההדחה הראשונה תהיה החל מהשבוע הבא, ולא יהיה פייר לא להחזיר את הכסף חזרה לקהל שהצביעו ונתן אמון ב'קשת' וביוצרים, זה הכל. ומטומטמים היו יכולים להיות הללו שהיו מצביעים (והיו מצביעים, ברור) אם 'קשת' הייתה מחליטה שלא להחזיר את הכסף.
 

GuyN2

New member
אני מבין את כל זה.. סתם כתבת עכשיו מגילה

אבל לי לא היה אכפת אם היו מחליטים שלא להחזיר את הכסף וכן, הייתי ממשיך להצביע בידיעה שבפעמים הבאות טעות כזאת לא תקרה
 
אבל למה שהאזרח הפשוט ירצה לתבוע? |פסטרמה|

כל אחד שהצביע הפסיד רק שקל... בשביל שקל מישהו מעיז להתמודד עם כל עורכי הדין של ערוץ 10?
 

ילד רע 16

New member
זה לא מישהו שיעיז להתמודד עם עורכי הדין

וזה ערוץ 22, לא 10. זה מישהו שייקח עורך דין וייצג קבוצה ענקית של מצביעים. זה לא העניין של מישהו הפסיד שקל, "אחד הצביע אפילו 50 פעמים והפסיד 50 שקלים" (וכן, גם זה הרבה כסף), זה העניין ש- א'- אתה מצביע בעבור כלום! זו תרומה ל'אח הגדול'? ב'- זה שנזק קטן, לא אומר שמבחינה מוסרית ועקרונית צריך לשבת ולשתוק, וגרוע מכל - להמשיך להצביע ולקחת בזה חלק, ולא - אתה ממש לא יכול לדעת אילו טעויות, אם בכלל, מתי ומאילו סיבות הפעם - יכולים לקרות שוב המחדלים, קטנים או גדולים יותר. אף אחד לא מבטיח לך כלום, זה שלומדים מX לא אומר שY לא יפתיע. לדעתי אם 'קשת' לא הייתה מחזירה את הכסף היה מטומטם להצביע, מילא לראות. אבל זה לא רלבנטי, כי לצערך 'קשת' החזירה
 
אתה מוזמן להתחיל לתבוע... |פסטרמה|

ערוץ 10 וערוץ 22 זה אותו החרא בשבילי... בכלל לא משנה...
 
יש דבר כזה שנקרא תביעה יצוגית

כמה שקלים לא ישנו לאף אחד, אבל עם כל האנשים שהצביעו, הסכום של כל האסמסים יכול להגיע למאות אלפי שקלים. אם הם לא היו מחזירים את הכסף, מישהו כבר היה מארגן תביעה בשם כל מי שהפסיד כסף.
 
למעלה