לכל הצעירים שרוצים ללמוד גרמנית

  • פותח הנושא idoz
  • פורסם בתאריך

idoz

New member
לכל הצעירים שרוצים ללמוד גרמנית

אתמול התקשרתי למכון גתה וביררתי לגבי קורס קיץ לנערים (ונערות) ברמת מתחילים(מאפס). כרגע הם עוד לא יודעים אם הם יפתחו קורס קיץ לכן מי שרוצה להשתתף בקורס קיץ אינטסיבי (מהראשון עד העשרים ביולי בבקרים, התאריך איננו סגור) שיתקשר למכון גתה כדי שידעו שיש ביקוש לקורס הזה.
 
עוד מידע לצעירים../images/Emo26.gif

ישנם מחנות קיץ בגרמניה ואוסטריה שבהם לומדים גרמנית באופן יום-יומי ובנוסף יש חבר'ה מכל העולם שאיתם נהנים בפעילויות שונות. זמן המחנות נע בין שבועיים לחודש. אם תהיה דרישה לפרטים נוספים אשמח להביא לכאן חלקים מהעלונים.
 

idoz

New member
זה אמור לעלות בערך 1800 יורו...

אם אני לא טועה.
 
LOLL יו זה ממש זולל!!!

זה רק 10000 שקל! במקום זה הייתי טס פיירסט קלאס באוסטריאן איירליינס לוינה,נופש בכל אוסטריה שבוע ימים בבתי מלון חמישה כוכבים,מקשקש קצת גרמנית וחוזר!
 

idoz

New member
תבררי אם זה לא מסובך

אבל לא נראה לי שמישהו ישלם סכום גבוה בשביל זה.
 
תשובות../images/Emo26.gif

כל המחנות הם 3 שבועות. המחיר הוא סביבות ה1900 אירו ללא טיסה (!). המחיר הוא באמת גבוה, אבל זו חוויה נהדרת (לא למתחילים-הגרמנית שם ברמה גבוהה יותר), אני שוקלת להצטרף לאחד המחנות, אך הייתי מעדיפה לבוא עם מישהו מהארץ.
 

idoz

New member
בתור ארגונים שמעוניינים להפיץ את

תרבות גרמניה הם לא חושבים שהמחיר קצת מוגזם?
 

socrates1

New member
ליאת...

אני אמור לטוס בעוד כחודש לשבועיים לבית ספר המעביר קורס לימוד גרמנית בברלין +לינה וארועים נוספים כגון קורס אמנות, אם בא לך להירשם גם ולצאת ביחד עם עוד ישראלי לטיול, אני אשמח, אגב אני עדיין לא מפרסם פרטים יותר ספציפיים כגון מחירים וכו' כי אני מתלבט בין שני בתי ספר כאלה הנמצאים בברלין ועדיין לא החלטתי לאיזה מהם אסע.
 
אני מדברת על מחנות נוער

בחופש הגדול. בעוד כחודש הלימודים עדיין לא מסתיימים, והמתכונת שונה למבוגרים ולצעירים. בכל אופן תודה על ההצעה, ועשה חיים!
 
למעלה