יפה מאוד. תודה רבה. זהו: 66-330לכל חובבי האוטובוסים
הנה תמונה ישנה שמצאתי, צולמה בשנות ה-60 בירושלים.
אביתר שאלה אלייךיפה מאוד. תודה רבה. זהו: 66-330
כמובן.
161-666אביתר שאלה אלייך
איך אפשר לדעת שנת ייצור של רכב פרטי שמספר הרישוי שלו 161-666 ?
טעות...161-666
רכב מסחרי עם רישוי תל-אביבי, דצמבר 71-פברואר 72
ועוד שאלה..טעות...
161-666 זהו רכב מסוג סוסיתא סטיישן שעומדת כבר 20 שנה ברחוב כץ בפתח תקוה ולא זזה לשום מקום... שייכת לזקן ערירי שמתגורר בצריף מט לפול סמוך לרכב. אתה מוזמן לבוא לראות סוסיתא שמורה אמיתית ללא תאונה וסביר להניח עם קילומטרז נמוך.... רחוב כץ ממש ממול סוף רחוב קק"ל.
טעות?161-666
רכב מסחרי עם רישוי תל-אביבי, דצמבר 71-פברואר 72
כלומרטעות?
וזה בדיוק מה שזה, רכב מסחרי עם רישוי תל-אביבי, (שעשה רישוי לראשונה) בין דצמ' 71 לפבר' 72. רכב מסחרי, במקרה הזה - ממסחרית קלה ועד משאית גדולה מאוד. ההקצאה היתה אחת.
כלומר -כלומר
שעל אף שמדובר בסוסיתא סטיישן היא נחשבה כרכב מסחרי? אגב כשאני חושב על זה.. דווקא בגלל שהיא עומדת כבר 20 שנה מכוסה בברזנט ששומר עליה סביר להניח שהיא הסוסיתא הכי שמורה ועם קילומטרז נמוך..
עד עצם היום הזה אין לה ..כלומר -
שכפי שהיה מאוד מקובל באותם ימים, הסוסיתא הזו החלה את דרכה כרכב ללא חלונות צד מאחורי הדלתות הקדמיות (ונהנתה מהקלות מסוי/רישוי/השד-יודע-מה) ולאחר תקופה קצרה נפתחו באורח פלא האין-חלונות האחוריים והוכנסו שם חלונות. כך עשו גם בשורה ארוכה ומכובדת של מסחריות נוספות בתצורה זהה - פולקסוואגן 1500/1600 (שהפכה פתע לוריאנט), פורד טאונוס (בגרסת המסחרית שלוש הדלתות), אופל רקורד, פז'ו 204 ואחרות. גרסה כזו מכונה באנגלית panel van, והיעוד המקורי שלה הוא כמובן להוביל סחורה שאין צורך או שלא רוצים להציגה, ולא להובלת נוסעים באופן קבוע (בספסל האחורי). אם תפתח את מכסה המנוע של הסוסיתא הזו, תגלה מן הסתם שמספר השלדה מתחיל בסימון V32 (ל- van) ולא ב- S32 (ל- Station wagon).
האם יש לך צילום של פולקסווגן 412 ??כלומר -
שכפי שהיה מאוד מקובל באותם ימים, הסוסיתא הזו החלה את דרכה כרכב ללא חלונות צד מאחורי הדלתות הקדמיות (ונהנתה מהקלות מסוי/רישוי/השד-יודע-מה) ולאחר תקופה קצרה נפתחו באורח פלא האין-חלונות האחוריים והוכנסו שם חלונות. כך עשו גם בשורה ארוכה ומכובדת של מסחריות נוספות בתצורה זהה - פולקסוואגן 1500/1600 (שהפכה פתע לוריאנט), פורד טאונוס (בגרסת המסחרית שלוש הדלתות), אופל רקורד, פז'ו 204 ואחרות. גרסה כזו מכונה באנגלית panel van, והיעוד המקורי שלה הוא כמובן להוביל סחורה שאין צורך או שלא רוצים להציגה, ולא להובלת נוסעים באופן קבוע (בספסל האחורי). אם תפתח את מכסה המנוע של הסוסיתא הזו, תגלה מן הסתם שמספר השלדה מתחיל בסימון V32 (ל- van) ולא ב- S32 (ל- Station wagon).
אתה מדבר על זה?האם יש לך צילום של פולקסווגן 412 ??
מכונית שמאוד אהבתי ותנחש למה !!!
זה פולקסווגן 411 אך המאפיינים דומיםאתה מדבר על זה?
אביתר.. חידה בשבילך.. מה זה?..זה פולקסווגן 411 אך המאפיינים דומים
יש באוטו הזה משהו מיוחד שמזכיר לי... וכאן יכול אסף ונעה להשלים את החסר... והוא דומה בחזית גם לפולקסווגן ברזיליה.
טרקטור מסילתי ??אביתר.. חידה בשבילך.. מה זה?..
למה זה שייך?. למה שייך תא הנהג הזה?..
ממש לא.. והנה התשובה..טרקטור מסילתי ??
מטורף ומדליק !ממש לא.. והנה התשובה..
כן..הדבר הזה אמיתי לחלוטין...ובהחלט נוסע..
האין זו ברזיליה?זה פולקסווגן 411 אך המאפיינים דומים
יש באוטו הזה משהו מיוחד שמזכיר לי... וכאן יכול אסף ונעה להשלים את החסר... והוא דומה בחזית גם לפולקסווגן ברזיליה.
זה 412 !זה פולקסווגן 411 אך המאפיינים דומים
יש באוטו הזה משהו מיוחד שמזכיר לי... וכאן יכול אסף ונעה להשלים את החסר... והוא דומה בחזית גם לפולקסווגן ברזיליה.
תודה רבה !!זה 412 !
411 היתה בכל דגמי המרכב מ 1969 ועד 1972 בשנים 1973 , 1974 אחרי מתיחת הפנים היא הפכה ל 412. דגמי מרכב הצ'בק 2 ו 4 דלתות, וריאנט (סטיישן) 3 דלתות. מנועים בנפח 1700 ו 1800 בעלי זוג קרבורטורים או הזרקה אלקטרונית (!) בהספקים שבין 70 ל 95 כ"ס. לארץ יובאו על ידי צ'מפיון רק 1700 עם זוג קרבורטורים בין 1969 ל 1973 וביבוא אישי, חגיגה של כל הגרסאות, ואפילו כמה מהן שרדו. מנוע ה 1800 המוזרק הוא המנוע המותקן בפורשה 914/4.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.