לכל חובבי האוטובוסים

מצב
הנושא נעול.

nirbaer

New member
לכל חובבי האוטובוסים

לכל חובבי האוטובוסים
הנה תמונה ישנה שמצאתי, צולמה בשנות ה-60 בירושלים.
 

צביקוש23

New member
טעות...

161-666
רכב מסחרי עם רישוי תל-אביבי, דצמבר 71-פברואר 72
טעות...
161-666 זהו רכב מסוג סוסיתא סטיישן שעומדת כבר 20 שנה ברחוב כץ בפתח תקוה ולא זזה לשום מקום... שייכת לזקן ערירי שמתגורר בצריף מט לפול סמוך לרכב. אתה מוזמן לבוא לראות סוסיתא שמורה אמיתית ללא תאונה וסביר להניח עם קילומטרז נמוך.... רחוב כץ ממש ממול סוף רחוב קק"ל.
 

צביקוש23

New member
ועוד שאלה..

טעות...
161-666 זהו רכב מסוג סוסיתא סטיישן שעומדת כבר 20 שנה ברחוב כץ בפתח תקוה ולא זזה לשום מקום... שייכת לזקן ערירי שמתגורר בצריף מט לפול סמוך לרכב. אתה מוזמן לבוא לראות סוסיתא שמורה אמיתית ללא תאונה וסביר להניח עם קילומטרז נמוך.... רחוב כץ ממש ממול סוף רחוב קק"ל.
ועוד שאלה..
למי הייתה שייכת בשנות ה80 (ואני מדגיש בשנות ה 80 ) לוחית רישוי : מ-3 ?
 
טעות?

161-666
רכב מסחרי עם רישוי תל-אביבי, דצמבר 71-פברואר 72
טעות?
וזה בדיוק מה שזה, רכב מסחרי עם רישוי תל-אביבי, (שעשה רישוי לראשונה) בין דצמ' 71 לפבר' 72. רכב מסחרי, במקרה הזה - ממסחרית קלה ועד משאית גדולה מאוד. ההקצאה היתה אחת.
 

צביקוש23

New member
כלומר

טעות?
וזה בדיוק מה שזה, רכב מסחרי עם רישוי תל-אביבי, (שעשה רישוי לראשונה) בין דצמ' 71 לפבר' 72. רכב מסחרי, במקרה הזה - ממסחרית קלה ועד משאית גדולה מאוד. ההקצאה היתה אחת.
כלומר
שעל אף שמדובר בסוסיתא סטיישן היא נחשבה כרכב מסחרי? אגב כשאני חושב על זה.. דווקא בגלל שהיא עומדת כבר 20 שנה מכוסה בברזנט ששומר עליה סביר להניח שהיא הסוסיתא הכי שמורה ועם קילומטרז נמוך..:)
 
כלומר -

כלומר
שעל אף שמדובר בסוסיתא סטיישן היא נחשבה כרכב מסחרי? אגב כשאני חושב על זה.. דווקא בגלל שהיא עומדת כבר 20 שנה מכוסה בברזנט ששומר עליה סביר להניח שהיא הסוסיתא הכי שמורה ועם קילומטרז נמוך..:)
כלומר -
שכפי שהיה מאוד מקובל באותם ימים, הסוסיתא הזו החלה את דרכה כרכב ללא חלונות צד מאחורי הדלתות הקדמיות (ונהנתה מהקלות מסוי/רישוי/השד-יודע-מה) ולאחר תקופה קצרה נפתחו באורח פלא האין-חלונות האחוריים והוכנסו שם חלונות. כך עשו גם בשורה ארוכה ומכובדת של מסחריות נוספות בתצורה זהה - פולקסוואגן 1500/1600 (שהפכה פתע לוריאנט), פורד טאונוס (בגרסת המסחרית שלוש הדלתות), אופל רקורד, פז'ו 204 ואחרות. גרסה כזו מכונה באנגלית panel van, והיעוד המקורי שלה הוא כמובן להוביל סחורה שאין צורך או שלא רוצים להציגה, ולא להובלת נוסעים באופן קבוע (בספסל האחורי). אם תפתח את מכסה המנוע של הסוסיתא הזו, תגלה מן הסתם שמספר השלדה מתחיל בסימון V32 (ל- van) ולא ב- S32 (ל- Station wagon).
 

צביקוש23

New member
עד עצם היום הזה אין לה ..

כלומר -
שכפי שהיה מאוד מקובל באותם ימים, הסוסיתא הזו החלה את דרכה כרכב ללא חלונות צד מאחורי הדלתות הקדמיות (ונהנתה מהקלות מסוי/רישוי/השד-יודע-מה) ולאחר תקופה קצרה נפתחו באורח פלא האין-חלונות האחוריים והוכנסו שם חלונות. כך עשו גם בשורה ארוכה ומכובדת של מסחריות נוספות בתצורה זהה - פולקסוואגן 1500/1600 (שהפכה פתע לוריאנט), פורד טאונוס (בגרסת המסחרית שלוש הדלתות), אופל רקורד, פז'ו 204 ואחרות. גרסה כזו מכונה באנגלית panel van, והיעוד המקורי שלה הוא כמובן להוביל סחורה שאין צורך או שלא רוצים להציגה, ולא להובלת נוסעים באופן קבוע (בספסל האחורי). אם תפתח את מכסה המנוע של הסוסיתא הזו, תגלה מן הסתם שמספר השלדה מתחיל בסימון V32 (ל- van) ולא ב- S32 (ל- Station wagon).
עד עצם היום הזה אין לה ..
עד היום אין לה חלונות בצד אחרי החלון של הנהג.
 
האם יש לך צילום של פולקסווגן 412 ??

כלומר -
שכפי שהיה מאוד מקובל באותם ימים, הסוסיתא הזו החלה את דרכה כרכב ללא חלונות צד מאחורי הדלתות הקדמיות (ונהנתה מהקלות מסוי/רישוי/השד-יודע-מה) ולאחר תקופה קצרה נפתחו באורח פלא האין-חלונות האחוריים והוכנסו שם חלונות. כך עשו גם בשורה ארוכה ומכובדת של מסחריות נוספות בתצורה זהה - פולקסוואגן 1500/1600 (שהפכה פתע לוריאנט), פורד טאונוס (בגרסת המסחרית שלוש הדלתות), אופל רקורד, פז'ו 204 ואחרות. גרסה כזו מכונה באנגלית panel van, והיעוד המקורי שלה הוא כמובן להוביל סחורה שאין צורך או שלא רוצים להציגה, ולא להובלת נוסעים באופן קבוע (בספסל האחורי). אם תפתח את מכסה המנוע של הסוסיתא הזו, תגלה מן הסתם שמספר השלדה מתחיל בסימון V32 (ל- van) ולא ב- S32 (ל- Station wagon).
האם יש לך צילום של פולקסווגן 412 ??
מכונית שמאוד אהבתי ותנחש למה !!!
 

צביקוש23

New member
אביתר.. חידה בשבילך.. מה זה?..

זה פולקסווגן 411 אך המאפיינים דומים
יש באוטו הזה משהו מיוחד שמזכיר לי... וכאן יכול אסף ונעה להשלים את החסר... והוא דומה בחזית גם לפולקסווגן ברזיליה.
אביתר.. חידה בשבילך.. מה זה?..
למה זה שייך?. למה שייך תא הנהג הזה?..
 
מטורף ומדליק ! ../images/Emo51.gif רבה !

ממש לא.. והנה התשובה..
כן..הדבר הזה אמיתי לחלוטין...ובהחלט נוסע..
מטורף ומדליק !
רבה !
 

omersi

New member
האין זו ברזיליה?

זה פולקסווגן 411 אך המאפיינים דומים
יש באוטו הזה משהו מיוחד שמזכיר לי... וכאן יכול אסף ונעה להשלים את החסר... והוא דומה בחזית גם לפולקסווגן ברזיליה.
האין זו ברזיליה?
לסבי הייתה בראשית שנות השמונים ברזיליה 3 דלתות כתומה וחביבה... אין לי מושג מה קרה איתה מאז...
 

orensaab

New member
זה 412 !

זה פולקסווגן 411 אך המאפיינים דומים
יש באוטו הזה משהו מיוחד שמזכיר לי... וכאן יכול אסף ונעה להשלים את החסר... והוא דומה בחזית גם לפולקסווגן ברזיליה.
זה 412 !
411 היתה בכל דגמי המרכב מ 1969 ועד 1972 בשנים 1973 , 1974 אחרי מתיחת הפנים היא הפכה ל 412. דגמי מרכב הצ'בק 2 ו 4 דלתות, וריאנט (סטיישן) 3 דלתות. מנועים בנפח 1700 ו 1800 בעלי זוג קרבורטורים או הזרקה אלקטרונית (!) בהספקים שבין 70 ל 95 כ"ס. לארץ יובאו על ידי צ'מפיון רק 1700 עם זוג קרבורטורים בין 1969 ל 1973 וביבוא אישי, חגיגה של כל הגרסאות, ואפילו כמה מהן שרדו. מנוע ה 1800 המוזרק הוא המנוע המותקן בפורשה 914/4.
 
תודה רבה !!

זה 412 !
411 היתה בכל דגמי המרכב מ 1969 ועד 1972 בשנים 1973 , 1974 אחרי מתיחת הפנים היא הפכה ל 412. דגמי מרכב הצ'בק 2 ו 4 דלתות, וריאנט (סטיישן) 3 דלתות. מנועים בנפח 1700 ו 1800 בעלי זוג קרבורטורים או הזרקה אלקטרונית (!) בהספקים שבין 70 ל 95 כ"ס. לארץ יובאו על ידי צ'מפיון רק 1700 עם זוג קרבורטורים בין 1969 ל 1973 וביבוא אישי, חגיגה של כל הגרסאות, ואפילו כמה מהן שרדו. מנוע ה 1800 המוזרק הוא המנוע המותקן בפורשה 914/4.
תודה רבה !!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה