לכל מבקשי הפניות לאתרים

לכל מבקשי הפניות לאתרים

אני שוב חוזרת ומציינת: זה אינו פורום שמיועד להפניות לאתרים, אלא לדיון בנושאים הקשורים בלמידה מקוונת (ראו מכתב פתיחה "הודעת המנהלת"). לכל בקשות האתרים קיימים פורומים אחרים. למשל פורום מחפשים אתרים ב Ynet
 

alissa

New member
איזו מן שטות היא זו?

"זה אינו פורום שמיועד להפניות לאתרים, אלא לדיון בנושאים הקשורים בלמידה מקוונת" הפניה וקישורים למידע הם חלק הכרחי בכל קבוצת דיון, כך ניתן להתעדכן בחידושים האחרונים בנושא ומכאן גם לדון בהם. כל נושא הלמידה מרחוק מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת שהיום בעידן הידע מתפתחת במהירות, קישורים לאתרים ומאמרים צריכים להיות חלק בלתי נפרד מכל קבוצת דיון שמכבדת את עצמה. איזה מן ניהול ידע הוא זה? אכן רק מורות יכולות לכתוב דברים כאלה. רחל ברוך, את מנהלת הפורום? אם כן שאלוהים ישמרנו. עוד מעט תצנזרי מאמרים ותורידי קישורים והפניות לאתרים. מערכת החינוך וכל מה שקשור בה פשוט מעורר בי בחילה.
 

שירונה

New member
גם אני חושבת שאתרים הם חלק הכרחי!

הרי מדובר בנושא של למידה מרחוק- באמצעות מחשב, ודרך האינטרנט! איך אפשר לנהל דיונים ולשתף זה את זה במידע בנושא כזה מבלי לציין אתרים רלוונטיים, שימושיים, שעשויים לעזור להבנת התחום? המטרה היא לא לפרסם (ופרסומות ניתן למחוק, אם חושדים בכך), אלא לשתף במידע!
 
למעלה