ללמוד לפסיכומטרי לבד תוך חודש?

ShotgunRider

New member
ללמוד לפסיכומטרי לבד תוך חודש?

שלום חברים,

משום מה סברתי לתומי שלאנשים בגיל 30+ יש פטור מפסיכומטרי ולכן לא ייחסתי לבחינה זו כל חשיבות. להפתעתי נודע לי אתמול כי אצטרך לגשת לבחינה בכל זאת ע"מ להתקבל לחוג לפילוסופיה. הציון הנדרש הינו 550 ומעלה.
מועד הפסיכומטרי האחרון לפני ההרשמה לשנת הלימודים הקרובה הוא בתאריך 03.07- שהוא גם המועד האחרון שעליו נסמכות האוניברסיטאות.

שאלתי היא כדלקמן:
עד כמה יהיה ריאלי ללמוד לבד לבחינה בה היקף החומר הוא כה רחב, תוך חודש ימים בלבד, מבלי לקחת בחשבון את חלק האנגלית שבמבחן, שכן אנגלית היא כשפת אם בשבילי? יצויין כי אני עצמאי ויש באפשרותי לפנות את הזמן הדרוש לשם כך. קחו בחשבון שאני בן 33 ולא נגעתי בחומר לימודי מאז התיכון...

מאידך, איני כל כך לחוץ להתחיל את שנת הלימודים בשנה הקרובה, הסיבה העיקרית שבגינה אני מתעתד ללכת ללמוד היא שאני רוצה להעשיר את עצמי בידע ולחוות את חווית הלימודים במוסד אקדמי.

מהי המלצתכם? להשקיע חודש אינטנסיבי בלימודים או שמא לגשת לקורס מסודר וללמוד בישוב הדעת?

תודה רבה
 
לימוד פסיכומטרי בחודש בודד

הי שלום,
אם נשקלל את כל הנסיבות שתיארת (יעד 550, האנגלית שלך היא ברמה גבוהה, יש לך זמן להשקיע) - אני ממליץ לך ללמוד בצורה מקוונת ועצמאית לבחינה, ולגשת לבחינת יולי הקרובה. אין טעם להמתין שנה.

לימוד מקוון כולל גם גישה לשיעורי וידאו וגם ערכת ספרים לתרגול.

פרטים נוספים על הלימוד המקוון תוכל לקרוא בקישור הזה.

בהצלחה!
מנחם
 

dory141

New member
תשובה

ראשית, בהצלחה רבה.
שנית, לגבי השאלה ששאלת: תלוי עד כמה אתה מהיר קליטה ומסוגל ללמוד לבד. אולי קבוצה תעזור לך. אני למדתי ב-1998 ושנה אח"כ. במקרה הראשונה, זה היה עם ביה"ס וזה היה איום ונורא. בקורס השני, האווירה הייתה יותר לימודית ולפני הגיוס. לפעמים, שנה זה כל ההבדל בין ציון בינוני מינוס לציון שמספיק עבור רוב המקצועות.
בלי קשר, באיזה תחום אתה עוסק ומה אתה מתעתד ללמוד? יש קשר בין השניים?
 

ShotgunRider

New member
תודה רבה

לא הייתי מעיד על עצמי שאני מהיר קליטה, אך עם זאת, יש לי זכרון פנומנלי.
&nbsp
אני כרגע עוסק בעיצוב גרפי ומתעתד ללמוד באחד מהמסלולים הבאים: תואר ראשון בפסיכולוגיה, תואר ראשון בביולוגיה (מדעי החיים) או תואר ראשון בספרות אנגלית.
 
למעלה