למדתי פרחי באך ושאלה על לופוס

למדתי פרחי באך ושאלה על לופוס

שלום מתוך הידע שלי על תרכובות פרחי באך ואני יודעת שכל אדם יתאים לו תרכובת אחרת למצב הפזיולוגי-נפשי שלו אבל בכל אופן ברצוני לדעת האם ישנם סוגי תמציות באך או אפילו תרכובת שיכולה להתאים לחולי לופוס?
 

VERED SHEL

New member
פרחי באך ולופוס (זאבת)

בחיבור הגוף מול הנפש הסיבה ללופוס היא: ויתור, אמונה כי מוטב לוותר (למות לעיתים) מאשר לעמוד על שתי רגליים. כעס והענשה. המטפל המטפל בחולה לופוס צריך לפתח עם המטופל את המקומות הללו. התמציות כמובן תלויות בסיבות . למשל GORSE או LARCH (האם הויתור קרה לאחר שהמטופל ניסה ואז הרים ידיים או שמוותר מראש בלי לנסות) תמציות שמתאימות לכעס (HOOLY למשל) ולהענשה (כאשר בודקים את מי מענישים, למה, אולי זו הענשה עצמית ואז זה PINE ) כמובן ללטף עם תמציות מלטפות, לעבוד על הכאן ועכשיו ולזכור שזה תהליך ארוך... הייתי מוסיפה גם הילינג או רייקי לחיזוק התהליך.
 

Balancedflow

New member
אני מסכימה עם ורד,

אבל עדיין נוטה להאמין שלכל אחד הסיבות האישיות שלו שגורמות למערכת החיסון לתקוף את עצמה למעשה. התמציות יכולות לחזק את הגוף ואת הנפש, ולגרום לרמיסיה בהתפתחות המחלה, שזה דבר מאוד משמעותי במקרה של לופוס. אבל, חשוב לי להדגיש שרצוי ללות את הטיפול בתמציות בטיפול נוסף, כמו שרשמה ורד, כשהכלי האפקטיבי ביותר, לטיפול משולב עם תמציות פרחי באך הוא דמיון מודרך. לסיכום, בהחלט יש אפשרות להרכיב פורמולה של תמציות, אבל חשוב לעשות זאת לאחר אבחון ושיחה עם מטפל מוסמך, שידע להרכיב את התמצית המדויקת לחולה. רפואה שלמה
 
למעלה