למה אגד לא חברה טובה

romcd

New member
למה אגד לא חברה טובה

חברות התחבורה הציבורית הטובה בישראל
אתם מוזמנים לדרג

תדירות ,שירות , חדשנות

דעתי

מטרופלין הכי טובה ,תדירות טובה מאד בשרון ובדרום אוטובוסים שיוצאים בשבת ב 16:00 קו 29 ו 370 מב"ש !!! ביום שישי עד 16:50 מתל אביב 369 כולל שעון חורף ,הוספת קווים חדשים ,

אוטובוסים חדשנים עם WI FI ואזניות ,מסכים בתחנות (מטרדו דן ) ,שירות טוב ,תמיד מתקשרים אליי בחזרה ,משתדלים לענות .

שאר החברות פחות או יותר אותו דבר , קונקס -ואיולה מצטיינת במחירים נמוכים מאד .
למה אגד לא חברה טובה
עד רפורמת התחבורה הציבורית ,היה מין הסכמה שלא קורה שום דבר ,הכל היה על מי מנוחות התחבורה הציבורית בערים נפסקה מוקדם , תדירות של

45 דקות , ואז כמו המהפכה בסלולר ,נכנסו חברות חדשות וצעירות שהראו לנו עידן חדש בתחבורה הציבורית, בגדול זה הצליח ,לפני 10 שנים לא היה הצדקה לפורום הזה

,כי לא יכולנו להגיד כלום , כי לא שערנו עד כמה אפשר לשפר ,אגד ודן אשר ראו שקמו להן מתחרות נכנסו ללחץ והלכו בעקבות החברות החדשות ,אם במחיר ,אם באתרי אינטרנט ,אם בשירות ,

אם בחדשנות, אם בתדירות.קו 470 מבאר שבע לירושלים הפסיק לפעול ב 21:30 ,מאז שמטרופלין נכנסה לבאר שבע והפעילה אוטובוסים עד 23:30 מתל אביב ו 23:00 מבאר שבע

אגד שינתה פניה ובשנה האחרונה ה 21:30 הפך ל 22:30 מירושלים ומבאר שבע עד 22:15 וכך גם באשקלון על קו 300 עד 22:00 במקום 21:15 מאשקלון

ואני כתבתי לאגד על קווים אלו !!! שילמדו ממטרופלין ,כן אני ,למרות שאני לא משתמש בקווים אלו ,אתם יודעים שללא מטרופלין לא היה קורה כלום,כי ברגע שאין לך אם להשוות

אתה פשוט עומד במקום .

ותבדקו אותי למטרופלין האוטובוס הראשון עם WI FI ושאתה נוסע שעתיים ,תאמינו לי אין כמו אינטרנט במחשב או בסלולר להעביר את הזמן ,זה יתרון ענק .

אני גם כתבתי לראש עיריית אשקלון להתעורר ולעשות מהפכה כמו בבאר שבע ואשדוד ,לצאת למכרז .

.

MISTER-K

אגד לא חברה טובה ואתה מנסה לשכנע הפוך, אני צודק כי אני מתבסס על השטח ונותן קרדיט למשרד התחבורה שלהם הסמכות ,אם מחר תעבוד במשרד התחבורה ותקבל החלטות ,אז נדבר

,לשבת מול המחשב ולעשות חישובים זה פשטני מדי ,כמו הרבה כאלה שחושבים על אפליקציה לאייפון ,אבל לא יודעים לכתוב אותה טכנית מעשית ומשכנעים אותך שזה הדבר הבא

,אנשים מסיימים תואר ראשון בנושא תחבורה ,זה הרבה יותר מלהתלונן בפורום ולכן אני נותן קרדיט למשרד התחבורה על זה שמטרופלין לא נבחרה סתם במכרז הכי גדול כלכלית במדינה

ואתה גם יודע את זה .


אגב אגד עזבו את יבנה ללא מכרז ,היה קו אוטובוס יחיד פעם ב 45 דק' עד 18:00 באה קונקס הביאה 5 קווים שפועלים עד 23:30 כיום עד 22:45,מהפכה .

תראה מה קרה בעפולה , האטובוסים שם פועלים עד חצות וחצי ובשבת כבר ב 15:00 ,מה היה לפני ??? ,זה מהפכה .

לתמוך באגד זה כמו לתמוך בבזק ,שהם היו מונפול וניצלו פה את כולם .
 

romcd

New member
ואני כתבתי לאגד על קווים אלו !!! שילמדו ממט

למה אגד לא חברה טובה
עד רפורמת התחבורה הציבורית ,היה מין הסכמה שלא קורה שום דבר ,הכל היה על מי מנוחות התחבורה הציבורית בערים נפסקה מוקדם , תדירות של

45 דקות , ואז כמו המהפכה בסלולר ,נכנסו חברות חדשות וצעירות שהראו לנו עידן חדש בתחבורה הציבורית, בגדול זה הצליח ,לפני 10 שנים לא היה הצדקה לפורום הזה

,כי לא יכולנו להגיד כלום , כי לא שערנו עד כמה אפשר לשפר ,אגד ודן אשר ראו שקמו להן מתחרות נכנסו ללחץ והלכו בעקבות החברות החדשות ,אם במחיר ,אם באתרי אינטרנט ,אם בשירות ,

אם בחדשנות, אם בתדירות.קו 470 מבאר שבע לירושלים הפסיק לפעול ב 21:30 ,מאז שמטרופלין נכנסה לבאר שבע והפעילה אוטובוסים עד 23:30 מתל אביב ו 23:00 מבאר שבע

אגד שינתה פניה ובשנה האחרונה ה 21:30 הפך ל 22:30 מירושלים ומבאר שבע עד 22:15 וכך גם באשקלון על קו 300 עד 22:00 במקום 21:15 מאשקלון

ואני כתבתי לאגד על קווים אלו !!! שילמדו ממטרופלין ,כן אני ,למרות שאני לא משתמש בקווים אלו ,אתם יודעים שללא מטרופלין לא היה קורה כלום,כי ברגע שאין לך אם להשוות

אתה פשוט עומד במקום .

ותבדקו אותי למטרופלין האוטובוס הראשון עם WI FI ושאתה נוסע שעתיים ,תאמינו לי אין כמו אינטרנט במחשב או בסלולר להעביר את הזמן ,זה יתרון ענק .

אני גם כתבתי לראש עיריית אשקלון להתעורר ולעשות מהפכה כמו בבאר שבע ואשדוד ,לצאת למכרז .

.

MISTER-K

אגד לא חברה טובה ואתה מנסה לשכנע הפוך, אני צודק כי אני מתבסס על השטח ונותן קרדיט למשרד התחבורה שלהם הסמכות ,אם מחר תעבוד במשרד התחבורה ותקבל החלטות ,אז נדבר

,לשבת מול המחשב ולעשות חישובים זה פשטני מדי ,כמו הרבה כאלה שחושבים על אפליקציה לאייפון ,אבל לא יודעים לכתוב אותה טכנית מעשית ומשכנעים אותך שזה הדבר הבא

,אנשים מסיימים תואר ראשון בנושא תחבורה ,זה הרבה יותר מלהתלונן בפורום ולכן אני נותן קרדיט למשרד התחבורה על זה שמטרופלין לא נבחרה סתם במכרז הכי גדול כלכלית במדינה

ואתה גם יודע את זה .


אגב אגד עזבו את יבנה ללא מכרז ,היה קו אוטובוס יחיד פעם ב 45 דק' עד 18:00 באה קונקס הביאה 5 קווים שפועלים עד 23:30 כיום עד 22:45,מהפכה .

תראה מה קרה בעפולה , האטובוסים שם פועלים עד חצות וחצי ובשבת כבר ב 15:00 ,מה היה לפני ??? ,זה מהפכה .

לתמוך באגד זה כמו לתמוך בבזק ,שהם היו מונפול וניצלו פה את כולם .
ואני כתבתי לאגד על קווים אלו !!! שילמדו ממט
ואני כתבתי לאגד על קווים אלו !!! שילמדו ממטרופלין ,כן אני ,למרות שאני לא משתמש בקווים אלו ,אתם יודעים שללא מטרופלין לא היה קורה כלום,כי ברגע שאין לך עם מה להשוות

אתה פשוט עומד במקום בלי להגיב כמו בסלולר ,היה פה ניצול של 400 שקל חשבונית שכולם ידעו שאפשר זול יותר ולא פחות טוב ולכן להלל את אגד זה כמו להלל את פלאפון .
 

romcd

New member
אני מתכון לקו 446 מאסף ולא ישיר 470 וגם

ואני כתבתי לאגד על קווים אלו !!! שילמדו ממט
ואני כתבתי לאגד על קווים אלו !!! שילמדו ממטרופלין ,כן אני ,למרות שאני לא משתמש בקווים אלו ,אתם יודעים שללא מטרופלין לא היה קורה כלום,כי ברגע שאין לך עם מה להשוות

אתה פשוט עומד במקום בלי להגיב כמו בסלולר ,היה פה ניצול של 400 שקל חשבונית שכולם ידעו שאפשר זול יותר ולא פחות טוב ולכן להלל את אגד זה כמו להלל את פלאפון .
אני מתכון לקו 446 מאסף ולא ישיר 470 וגם
תחנת אורן ביצאה מבאר שבע היא תוספת של מטרופלין וגם בזה יש לי חלק .
 

mister K

New member
עוד טעות עובדתית!

אני מתכון לקו 446 מאסף ולא ישיר 470 וגם
תחנת אורן ביצאה מבאר שבע היא תוספת של מטרופלין וגם בזה יש לי חלק .
עוד טעות עובדתית!
לקו 446 הוארכו שעות הפעילות במסגרת ייעול השירות של אגד לירושלים ושדרוג הקו הישיר 470. אין קשר בין זה לבין מטרופולין.
להיפך, מטרופולין שדרגו את הקווים לתל אביב רק כשנה-שנתיים אחרי שקווים 446 ו-470 עברו שדרוג על ידי אגד.
לפני כן השירות בקו 369 היה מסתיים בשעה 22:00 ובקו 370 בשעה 20:00 וכך זה היה עוד מימי אגד.
הנה מצאנו עוד טעות עובדתית שלך


במרכז אורן נוסף איסוף לקו 369 בלבד וזאת לאור ביקושים לקו הזה. לא רק קווי אגד לא עוצרים שם אלא גם יתר הקווים של מטרופולין.
מה גם שהכל תלוי באישור משרד התחבורה ועיריית באר שבע. המפעיל לא יכול להוסיף נסיעות או תחנות על דעת עצמו.

ידע בסיסי ודיוק בפרטים הם כלל מפתח להשתתפות בפורום הזה. אתה ממשיך לא לדייק.
 

romcd

New member
מיסטר K אתה משקר מעולם 446 לא פעל מעבר ל 22:0

מעבר ל 22:00 בכל ימות השבוע !!! זה נכנס לפני 4-5 חודש השינוי ,זה בגלל שאני כתבתי להם ,אני נוסע מהתחנה של 446 כבר שנים ויודע טוב יותר ממך ,אתה בכלל לא נוסע בתחבורה ציבורית.
 

mister K

New member
שלא תעז לקרוא לי שקרן.

אני אומר לך שהשדרוג בקווי באר שבע - ירושלים בוצע לפני הרבה יותר מארבעה-חמישה חודשים.
446 פעל במשך שנים עד השעה 21:00 עד שלפני שנה-שתיים הוא הוארך עד 22:00 במסגרת שדרוג כולל של קווי באר שבע-ירושלים. מאוחר יותר הוא הוארך עד 22:30 מבאר שבע ו-23:00 מירושלים, אך השדרוג הזה היה מינורי יחסית למה שבוצע לפני כשנתיים.
אין לכך שום קשר למטרופולין! בזמן שקו 446 הוארך עד 22:00 וקו 470 תוגבר משמעותית, קו 369 עדיין פעל עד 22:00 כמו שפעל מאז ימי אגד!

בנוסף, דבריך בהודעה זו והכינוי "שקרן" הם הוצאת לשון הרע ולכן הוגשה נגדך תלונה רשמית להנהלת הפורום!

כל טוב לך...
 

mister K

New member
עד כאן! אף אחד לא יקרא לי פה שקרן.

תלונה הוגשה להנהלת הפורום. היה שלום...

ואני גם מוכן להתערב שאני נוסע בתחבורה ציבורית הרבה יותר ממך.
 

mister K

New member
כמה טעויות עובדתיות בהודעה אחת!

למה אגד לא חברה טובה
עד רפורמת התחבורה הציבורית ,היה מין הסכמה שלא קורה שום דבר ,הכל היה על מי מנוחות התחבורה הציבורית בערים נפסקה מוקדם , תדירות של

45 דקות , ואז כמו המהפכה בסלולר ,נכנסו חברות חדשות וצעירות שהראו לנו עידן חדש בתחבורה הציבורית, בגדול זה הצליח ,לפני 10 שנים לא היה הצדקה לפורום הזה

,כי לא יכולנו להגיד כלום , כי לא שערנו עד כמה אפשר לשפר ,אגד ודן אשר ראו שקמו להן מתחרות נכנסו ללחץ והלכו בעקבות החברות החדשות ,אם במחיר ,אם באתרי אינטרנט ,אם בשירות ,

אם בחדשנות, אם בתדירות.קו 470 מבאר שבע לירושלים הפסיק לפעול ב 21:30 ,מאז שמטרופלין נכנסה לבאר שבע והפעילה אוטובוסים עד 23:30 מתל אביב ו 23:00 מבאר שבע

אגד שינתה פניה ובשנה האחרונה ה 21:30 הפך ל 22:30 מירושלים ומבאר שבע עד 22:15 וכך גם באשקלון על קו 300 עד 22:00 במקום 21:15 מאשקלון

ואני כתבתי לאגד על קווים אלו !!! שילמדו ממטרופלין ,כן אני ,למרות שאני לא משתמש בקווים אלו ,אתם יודעים שללא מטרופלין לא היה קורה כלום,כי ברגע שאין לך אם להשוות

אתה פשוט עומד במקום .

ותבדקו אותי למטרופלין האוטובוס הראשון עם WI FI ושאתה נוסע שעתיים ,תאמינו לי אין כמו אינטרנט במחשב או בסלולר להעביר את הזמן ,זה יתרון ענק .

אני גם כתבתי לראש עיריית אשקלון להתעורר ולעשות מהפכה כמו בבאר שבע ואשדוד ,לצאת למכרז .

.

MISTER-K

אגד לא חברה טובה ואתה מנסה לשכנע הפוך, אני צודק כי אני מתבסס על השטח ונותן קרדיט למשרד התחבורה שלהם הסמכות ,אם מחר תעבוד במשרד התחבורה ותקבל החלטות ,אז נדבר

,לשבת מול המחשב ולעשות חישובים זה פשטני מדי ,כמו הרבה כאלה שחושבים על אפליקציה לאייפון ,אבל לא יודעים לכתוב אותה טכנית מעשית ומשכנעים אותך שזה הדבר הבא

,אנשים מסיימים תואר ראשון בנושא תחבורה ,זה הרבה יותר מלהתלונן בפורום ולכן אני נותן קרדיט למשרד התחבורה על זה שמטרופלין לא נבחרה סתם במכרז הכי גדול כלכלית במדינה

ואתה גם יודע את זה .


אגב אגד עזבו את יבנה ללא מכרז ,היה קו אוטובוס יחיד פעם ב 45 דק' עד 18:00 באה קונקס הביאה 5 קווים שפועלים עד 23:30 כיום עד 22:45,מהפכה .

תראה מה קרה בעפולה , האטובוסים שם פועלים עד חצות וחצי ובשבת כבר ב 15:00 ,מה היה לפני ??? ,זה מהפכה .

לתמוך באגד זה כמו לתמוך בבזק ,שהם היו מונפול וניצלו פה את כולם .
כמה טעויות עובדתיות בהודעה אחת!
הארכת שעות הפעילות של קו 470 לא קשורה כלל למטרופולין. שעות הפעילות הוארכו משום שהקו נהייה יותר פופולארי מאז שהוא עובר דרך כביש 6. השדרוג בוצע לפני שנתיים-שלוש בזמן שמטרופולין נמצאים בבאר שבע כבר מ-2002.
מטרופולין בקווים שלהם לא האריכו את שעות הפעילות. באגד השירות מתל אביב לבאר שבע היה מסתיים באותן שעות.

קו 300 בכלל לא קשור למטרופולין שלא פועלת באשקלון. תחליט, מצד אחד אתה אומר שבמקום בו בוצעה רפורמה אגד התייעלו, ומצד שני אתה מביא דוגמה לשיפור במקום בו אגד הם עדיין המפעיל הראשי. אתה סותר את עצמך.
גם כתבת מצד אחד שהשירות בקו 300 השתפר ומצד שני אתה כותב מכתבים לבני וקנין כדי שהקווים באשקלון יצאו למכרז. אז תחליט, השירות טוב או לא? שוב סתרת את עצמך...
ואתה יכול לכתוב לו מכתבים עד מחרתיים. לא יהיה מכרז על קווי תל אביב אשקלון וזה גם כלל לא בשליטתו.

לגבי עפולה, אני מודה שאני לא יודע מה היו שעות הפעילות בקווים הפנימיים בימי אגד, אבל אני כמעט משוכנע שהם פעלו בשבת גם לפני המעבר לקווים. גם כיום יש שירות של אגד מעפולה לתל אביב הרבה לפני צאת השבת ותמיד היה.

ידוע שאגד התייעלו באופן משמעותי מאז שהחלה הרפורמה בתח"צ וכתוצאה ממנה. אבל זה לא משום שמטרופולין יותר טובים מהם ואגד רצו להשתוות, אלא משום שמשרד התחבורה הכריח את אגד להתייעל וזה טוב מאוד.

ורק שתדע, לעשות "העתק הדבק" לתגובה החצופה שכתבת לי ולהעתיק אותה לפה עוד פעם זה מגוחך. אני יודע לקרוא גם פעם אחת וזה רק מוסיף לרמת הגיחוך שלך פה בפורום.
 

mister K

New member
אני מתקן: האריכו את השעות אבל רק לאחרונה.

כמה טעויות עובדתיות בהודעה אחת!
הארכת שעות הפעילות של קו 470 לא קשורה כלל למטרופולין. שעות הפעילות הוארכו משום שהקו נהייה יותר פופולארי מאז שהוא עובר דרך כביש 6. השדרוג בוצע לפני שנתיים-שלוש בזמן שמטרופולין נמצאים בבאר שבע כבר מ-2002.
מטרופולין בקווים שלהם לא האריכו את שעות הפעילות. באגד השירות מתל אביב לבאר שבע היה מסתיים באותן שעות.

קו 300 בכלל לא קשור למטרופולין שלא פועלת באשקלון. תחליט, מצד אחד אתה אומר שבמקום בו בוצעה רפורמה אגד התייעלו, ומצד שני אתה מביא דוגמה לשיפור במקום בו אגד הם עדיין המפעיל הראשי. אתה סותר את עצמך.
גם כתבת מצד אחד שהשירות בקו 300 השתפר ומצד שני אתה כותב מכתבים לבני וקנין כדי שהקווים באשקלון יצאו למכרז. אז תחליט, השירות טוב או לא? שוב סתרת את עצמך...
ואתה יכול לכתוב לו מכתבים עד מחרתיים. לא יהיה מכרז על קווי תל אביב אשקלון וזה גם כלל לא בשליטתו.

לגבי עפולה, אני מודה שאני לא יודע מה היו שעות הפעילות בקווים הפנימיים בימי אגד, אבל אני כמעט משוכנע שהם פעלו בשבת גם לפני המעבר לקווים. גם כיום יש שירות של אגד מעפולה לתל אביב הרבה לפני צאת השבת ותמיד היה.

ידוע שאגד התייעלו באופן משמעותי מאז שהחלה הרפורמה בתח"צ וכתוצאה ממנה. אבל זה לא משום שמטרופולין יותר טובים מהם ואגד רצו להשתוות, אלא משום שמשרד התחבורה הכריח את אגד להתייעל וזה טוב מאוד.

ורק שתדע, לעשות "העתק הדבק" לתגובה החצופה שכתבת לי ולהעתיק אותה לפה עוד פעם זה מגוחך. אני יודע לקרוא גם פעם אחת וזה רק מוסיף לרמת הגיחוך שלך פה בפורום.
אני מתקן: האריכו את השעות אבל רק לאחרונה.
כמעט עשר שנים אחרי שהם נכנסו לאשכול הנגב ורק אחרי שאגד שדרגו את השירות לירושלים.
מה גם שמי שאישר את השדרוג הוא משרד התחבורה. המפעיל לא עשה זאת על דעת עצמו.
369 מתל אביב לבאר שבע לא הוארך. גם באגד היה מסתיים בשעה 23:45. רק מבאר שבע לתל אביב נוספה לאחרונה נסיעה בשעה 22:40.
מה ששודרג הוא דווקא הקווים הישירים שהוארכו עד מאוחר יותר.
 

scooby5

Member
שמע, אתה לא נשמע לי ממש נורמלי

למה אגד לא חברה טובה
עד רפורמת התחבורה הציבורית ,היה מין הסכמה שלא קורה שום דבר ,הכל היה על מי מנוחות התחבורה הציבורית בערים נפסקה מוקדם , תדירות של

45 דקות , ואז כמו המהפכה בסלולר ,נכנסו חברות חדשות וצעירות שהראו לנו עידן חדש בתחבורה הציבורית, בגדול זה הצליח ,לפני 10 שנים לא היה הצדקה לפורום הזה

,כי לא יכולנו להגיד כלום , כי לא שערנו עד כמה אפשר לשפר ,אגד ודן אשר ראו שקמו להן מתחרות נכנסו ללחץ והלכו בעקבות החברות החדשות ,אם במחיר ,אם באתרי אינטרנט ,אם בשירות ,

אם בחדשנות, אם בתדירות.קו 470 מבאר שבע לירושלים הפסיק לפעול ב 21:30 ,מאז שמטרופלין נכנסה לבאר שבע והפעילה אוטובוסים עד 23:30 מתל אביב ו 23:00 מבאר שבע

אגד שינתה פניה ובשנה האחרונה ה 21:30 הפך ל 22:30 מירושלים ומבאר שבע עד 22:15 וכך גם באשקלון על קו 300 עד 22:00 במקום 21:15 מאשקלון

ואני כתבתי לאגד על קווים אלו !!! שילמדו ממטרופלין ,כן אני ,למרות שאני לא משתמש בקווים אלו ,אתם יודעים שללא מטרופלין לא היה קורה כלום,כי ברגע שאין לך אם להשוות

אתה פשוט עומד במקום .

ותבדקו אותי למטרופלין האוטובוס הראשון עם WI FI ושאתה נוסע שעתיים ,תאמינו לי אין כמו אינטרנט במחשב או בסלולר להעביר את הזמן ,זה יתרון ענק .

אני גם כתבתי לראש עיריית אשקלון להתעורר ולעשות מהפכה כמו בבאר שבע ואשדוד ,לצאת למכרז .

.

MISTER-K

אגד לא חברה טובה ואתה מנסה לשכנע הפוך, אני צודק כי אני מתבסס על השטח ונותן קרדיט למשרד התחבורה שלהם הסמכות ,אם מחר תעבוד במשרד התחבורה ותקבל החלטות ,אז נדבר

,לשבת מול המחשב ולעשות חישובים זה פשטני מדי ,כמו הרבה כאלה שחושבים על אפליקציה לאייפון ,אבל לא יודעים לכתוב אותה טכנית מעשית ומשכנעים אותך שזה הדבר הבא

,אנשים מסיימים תואר ראשון בנושא תחבורה ,זה הרבה יותר מלהתלונן בפורום ולכן אני נותן קרדיט למשרד התחבורה על זה שמטרופלין לא נבחרה סתם במכרז הכי גדול כלכלית במדינה

ואתה גם יודע את זה .


אגב אגד עזבו את יבנה ללא מכרז ,היה קו אוטובוס יחיד פעם ב 45 דק' עד 18:00 באה קונקס הביאה 5 קווים שפועלים עד 23:30 כיום עד 22:45,מהפכה .

תראה מה קרה בעפולה , האטובוסים שם פועלים עד חצות וחצי ובשבת כבר ב 15:00 ,מה היה לפני ??? ,זה מהפכה .

לתמוך באגד זה כמו לתמוך בבזק ,שהם היו מונפול וניצלו פה את כולם .
שמע, אתה לא נשמע לי ממש נורמלי
קווים בשבתות הופעלו גם לפני חברת קווים בעפולה.
המשפט ההזוי ביותר שכתבת עד כה הוא "אתם יודעים שללא מטרופלין לא היה קורה כלום".
אכן, מטרופולין הצילה, מצילה ותציל את העולם.
כל הרפורמה בתחבורה הציבורית, יכלה להתבצע גם ללא הקמת חברות נוספות, אם משרד התחבורה היה מקבל את כל ההחלטות שהוא קיבל לקראת הרפורמה וכופה על אגד ודן לעמוד בהן.
אין לי דבר וחצי דבר נגד מטרופולין, לא נסעתי איתם הרבה, אבל בהחלט עושה רושם שהיא מבין החברות היותר רציניות שקמו במסגרת הרפורמה.
מכאן, ועד לכתוב שמטרופולין היא סוג של משיח, החברה הטובה היחידה והיחידה הטובה שקיימת מבין חברות התח"צ, ושכל מי שחושב אחרת לא מבין - זה משהו שנע בין טמטום להגזמה פראית.
מה גם, שאתה לא מרבה לדייק בעובדות.
בנוסף, אם אתה נותן קרדיט למשרד התחבורה, מצבך בכי רע. יש להם הרבה מה ללמוד ולעשות, עד שאפשר יהיה לתת להם קרדיט.
 

romcd

New member
אתה כנראה לא נורמלי

שמע, אתה לא נשמע לי ממש נורמלי
קווים בשבתות הופעלו גם לפני חברת קווים בעפולה.
המשפט ההזוי ביותר שכתבת עד כה הוא "אתם יודעים שללא מטרופלין לא היה קורה כלום".
אכן, מטרופולין הצילה, מצילה ותציל את העולם.
כל הרפורמה בתחבורה הציבורית, יכלה להתבצע גם ללא הקמת חברות נוספות, אם משרד התחבורה היה מקבל את כל ההחלטות שהוא קיבל לקראת הרפורמה וכופה על אגד ודן לעמוד בהן.
אין לי דבר וחצי דבר נגד מטרופולין, לא נסעתי איתם הרבה, אבל בהחלט עושה רושם שהיא מבין החברות היותר רציניות שקמו במסגרת הרפורמה.
מכאן, ועד לכתוב שמטרופולין היא סוג של משיח, החברה הטובה היחידה והיחידה הטובה שקיימת מבין חברות התח"צ, ושכל מי שחושב אחרת לא מבין - זה משהו שנע בין טמטום להגזמה פראית.
מה גם, שאתה לא מרבה לדייק בעובדות.
בנוסף, אם אתה נותן קרדיט למשרד התחבורה, מצבך בכי רע. יש להם הרבה מה ללמוד ולעשות, עד שאפשר יהיה לתת להם קרדיט.
אתה כנראה לא נורמלי
לא כתבתי שלא היו אוטובוסים בשבת כתבתי בעפולה .

כתבתי הרפורמה בתחבורה הציבורית שמטרופלין היא חלק ממנה , תשמע לא אתה ולא מיסטר K נוסעים במטרופלין ,אז אני נוסע ואני אומר לך ,שינוי ענק,ללא השינוי הזה הייתם אילמים

כי כלום לא היה זז .



כרגע נסעתי באוטובוס האחרון עם WI FI - אייפד (YOUTUBE) פשוט תענוג ,לא הרגשתי את הנסיעה ,לזה אני קורא מהפכה כאשר יש בין 22:45 ל 23:30 6 אוטובוסים לבאר שבע

מאספים וישירים ,זה היה קורה באגד ,בטח שלא ,אז כדאי שמיסטר K יפסיק להלל את בזק ,סליחה את אגד .
 

mister K

New member
נסעתי במטרופולין יותר ממה שאתה מתאר, חוצפן.

אתה כנראה לא נורמלי
לא כתבתי שלא היו אוטובוסים בשבת כתבתי בעפולה .

כתבתי הרפורמה בתחבורה הציבורית שמטרופלין היא חלק ממנה , תשמע לא אתה ולא מיסטר K נוסעים במטרופלין ,אז אני נוסע ואני אומר לך ,שינוי ענק,ללא השינוי הזה הייתם אילמים

כי כלום לא היה זז .



כרגע נסעתי באוטובוס האחרון עם WI FI - אייפד (YOUTUBE) פשוט תענוג ,לא הרגשתי את הנסיעה ,לזה אני קורא מהפכה כאשר יש בין 22:45 ל 23:30 6 אוטובוסים לבאר שבע

מאספים וישירים ,זה היה קורה באגד ,בטח שלא ,אז כדאי שמיסטר K יפסיק להלל את בזק ,סליחה את אגד .
נסעתי במטרופולין יותר ממה שאתה מתאר, חוצפן.
 
למעלה