למה אין קבוצות תמיכה למעשנים ?

RiddlerWoman

New member
למה אין קבוצות תמיכה למעשנים ?

הכוונה שלי לא לסידרת מפגשים חד פעמית אלא משהו שבועי על סגנון שומרי משקל, אני חושבת שיש אנשים שיכולים לשאוב מזה כח.
 
תמיכה למעשנים

לתפיסתו של אלן קאר יכול להיות מאוד קל להפסיק לעשן, בתנאי שמבינים את המלכודת. ולכן לא צריך תמיכה, התמיכה מקשה על המעשנים, מעבירה להם את המסר שהם לא יכולים לבד, שיהיה להם קשה. מבחינתו זה כמו להגיד שצריך תמיכה כשמשפרים את איכות החיים... התמיכה אמורה לבוא מבפנים, מהיכולת להינות מהשינוי ומשיפור משמעתי באיכות החיים. אלן קאר מציע שיטה שלימה שתומכת בתפיסה זו.
 
שלום לכם

סיימתי לקרוא את הספר,כל מילה בו נכונה . הבעייה היא הפסקתי לעשן. למה המחשבה על מחר בבוקר גורמת לי לחשש? כן ברור לי שהגוף{המפלצת הקטנה דורשת ניקוטין}\ למה הדרך הקלה ? היא לא קלה אני חוששת.
 

turrican

New member
היי פורפורית

אני הפסקתי לעשן לפני שלושה שבועות . הדרך לא קלה כ"כ אבל היא לא קשה כמו שכולם חושבים. זה אינדבדואלי . ככל שמבינים שהעישון גרוע לבריאות+ולכיס , וזה בסה"כ אמצעי להפרשת חומרים (דופמין וסרוטונין במוח ל"הנאה ורילאקס" והגברת ריכוז רגעי) אז זה תהליך חשוב בגמילה. הסוד הוא בהבנה ובהפנמה שאפשר להנות מהחיים גם ללא עישון . אפשר לוותר על העישון בלי נקיפות מצפון. היתרונות בהחלט עולים על החסרונות. כן- יש רצון ופיתויים לגעת בסיגריה . זהירות מ"רק סיגריה אחת" - זה מכה שאין דוגמתא ואח"כ רוצים לעשן בקצב יותר גדול משהיית רגילה בהצלחה !!!
 
למעלה