למה אתן עושות את זה לעזאזל?!

BoByBiRd

New member
למה אתן עושות את זה לעזאזל?!

שלום לכל המכובדים.
אתמול יצאתי עם מישהי די נחמדה (למרות שבהתחלה נראה שהיא לא מה שאני באמת מחפש), שהייתה מאוד בעניין, גם בסמסים שלפני וגם בטלפון.
היה די כיף, הבחורה נראתה כמישהי שמאוד בקטע, המקום היה מעולה, והשיחה זמרה (או הזירה שמרה) כמו המשקאות שקיבלנו.
בסוף הדייט, כאשר הגענו אליה הביתה היא אמרה לי שהיה כיף מאוד ושאתקשר היום.
התקשרתי היום, והיא פשוט לא עונה. לתומי חשבתי שאולי היא לא ליד הטלפון/לא יכולה לענות (לגיטימי, לא?!), ושלחתי לה "מה נשמע?" שכזה.
וגם לזה היא לא ענתה. נראה שכל ה"תתקשר מחר" הזה היה פיקציה בשביל שלא ארגיש רע.
אני חייב לציין שאני בקטעים האלה די לא סובל את המשחקים. אם את אומרת לי "תתקשר מחר" - מבחינתי את בקטע, נראה שהיה לך נחמד ואת נותנת עוד צ'אנס עד שזה ימשיך.
אם את לא בקטע - אל תזרקי לי שהיה לך ממש טוב וכיף ואתקשר מחר. תעשי טובה!
למה לעזאזל אנשים עושים את הקטעים האלה?
שמישהו יגאל אותי ויאמר שיש עוד תקווה - וישנן נשים אשר לא מסוות את (אי) רצונותיהם תחת אמרות חסרות שחר.

שיהיה בכיף :)
 

Survivor Man

New member
אבל למה הפנייה מכלילה?

למה להסיק שאם אחת או שתיים הטעו אותך, כולן מטעות? זאת אחת הטעויות היותר נפוצות ומוליכות שולל שיש בעולם הדייטינג. ברגע שאתה מכליל התנהגות מסוימת על כלל המין הנשי, אתה מאמץ התנהגות תגובתית-מונעת בכל הדייטים שלך גם כשהיא לא רלוונטית או אפילו פועלת נגדך.

מסכים איתך שהיחס שלה לא לעניין (למה לתת לבנאדם לכסוס ציפורניים לשווא?), אבל איך הסקת שהיא החליטה מראש שזה לא זה? אולי היא פשוט לא הייתה סגורה עליך לחלוטין עד הרגע האחרון.
 

habubnik

New member
אתה חושב שאין גברים שעושים את זה?

לו רק היה לי שקל על כל פעם כזו.
זה מסוג הדברים שצריך לקחת בחשבון כשיוצאים לדייטים - שיש אנשים שיגידו לך שיט שאין מאחוריו שום דבר אמיתי. בעולם אידאלי זה לא היה ככה, אבל אנחנו חיים בעולם שבו זורקים בקבוקי תבערה על אנשים בגלל צבע העור שלהם.

אני תמיד משתדלת לא להגיד שום דבר שיש בו פועל עתידי אם אני בטוחה ב-100% שאין עתיד. רק לסיים בנעימות את הערב וללכת. מצד שני, אם אמרתי למישהו משהו כזה ושיניתי את דעתי (וזה מותר, אגב, יכול להיות שהבחורה ישנה על זה לילה והחליטה שלא מתאים לה), אני כן אכתוב לפחות תשובה חזרה ואסביר. אבל שוב...רוב האנשים עושים מה שנוח, ויותר נוח להתעלם. תסבול בשקט אין מה לעשות
 
שלום

יש אנשים שמשקרים מתוך נימוס. אני לא בעד זה ובכלל נגד שקרים. אין מה לעשות שיש כאלה, צריך לדעת לחיות עם כולם.
 
למעלה