למה את מרביצה לי?

למה את מרביצה לי?

זה מה שהיא שאלה אותי, אחרי שתפסתי אותה ביד והקמתי אותה מהמחשב. הרקע - אני שוטפת את הבית. הגעתי לחדר של הקטן, שבו נמצא המחשב. ביקשתי ממנה יפה לפנות את החדר, כדי שאוכל לשטוף והתשובה - רגע. הלכתי, שמתי מים חדשים בדלי, שטפתי את הסמרטוט וחזרתי לחדר. היא עדיין מול המחשב, משחקת. ביקשתי שוב וקיבלתי שוב את אותה התשובה. הבאתי את המטאטא, טיאטאתי, פיניתי וחזרתי. היא עדיין על המחשב. אז אמרתי לה - עכשיו את מפנה את המחשב, והיא, תוך שהיא ממשיכה לשחק, אומרת לי, רגע רגע. תפסתי אותה ביד, הקמתי אותה והוצאתי אותה מהחדר. ואז היא צעקה עלי - למה את מרביצה לי? בגלל משחק במחשב את מרביצה לי? כמובן שהבהרתי לה טוב-טוב מה ההבדל בין מה שאני עשיתי לבין מכות (ולא בהדגמה, למרות שזה מה שהתחשק לי), אבל עדיין - מאיפה הם מקבלים את הרעיונות האלה? רבאק, הילדה כבר בת 12, לא תינוקת שממציאה סיפורים על ההורים.
 

אילנית03

New member
חברים , בית הספר או אולי כיוון שאת לא מרביצה

אז תפיסת היד נחשבה אצלה כאלימות
 

dafdaf

New member
נראה לי שזה נובע מזה שהיום לכל פיפס קוראים

אלימות וכמו שאילנית אמרה היא לא יודעת מה זה באמת שמרביצים לה אז היא תופסת את זה כהרבצה.
 

מרגוש

New member
הפתרון שלי במקרה כזה זה לכבות את המחשב

עם הגדולה לא יוצאת ואני רואה שזה רק משחק שלא יקרה כלום עם לא ישמר אני מכבה את המחשב. פעם אחת והשלב שהיא הגיע לא נשמר ומאז זה לא קרה פעם נוספת. תגידו רק אצלי עושים ש..ב. כול הכיתה ביחד. כול אחד יושב בבית שלו מול המחשב ובינתים מדברים ומכינים ש.ב. מאז השביתה היא לא יכולה לעזוב את המחשב וזה הגיע לרמה שהאחים צריכים להתחננן למחשב. (כמובן שהמחשב השני לא נחשב כי הוא איטי יותר).
 
שעורי בית הם לא עושים מול המחשב אף פעם

אבל מדברים המון בטלפון עם בני הכיתה שלהם. עכשיו יושבות אצלי בסלון 5 בנות ומתכננות את הסיום של תוכנית "מיכאל" שבה הן השתתפו בחודשים האחרונים. כיף לשמוע אותן מעלות רעיונות, דנות בהם, מדברות ומבצעות
 

מרגוש

New member
למה בטלפון?

אצלי הם מדברים במחשב בתוכנה שנקראת אובו שבה יכולים עד 6 נערים לנהל דיונים בו זמנית ולראות אחד את השני. הבעיה היא שצריך להזהר ולא להסתובב בחדר עם מגבת או לדבר באותו הזמן כי אז כולם רואים ושומעים....
 
הם כל הזמן מדברים ומשווים דברים בנוגע

לשעורים בטלפון. אני לא חושבת שהם מכירים אצלנו את התוכנה שעליה את מדברת. הגדולה הצטרפה לא מזמן לפרוייקט "נחשון", שהוא תמיכה ותיגבור לילדים מצטיינים במתמטיקה, וזה נעשה דרך המחשב, עם תוכנה מיוחדת שמאפשרת להם לשמוע האחד את השני (3 בקבוצה עם מדריך) וגם לכתוב ולפתור תרגילים.
 

שירי ל

New member
טוב שהבהרת

ועוד יותר טוב שהיא כל כך לא רגילה לאלימות שאפילו תפיסה בבית נתפסת אצלה כ"כ קשה
 
למעלה