למה בית הכנסת והפרת החוקים מטרידה אותנו?

טלטוש

New member
למה בית הכנסת והפרת החוקים מטרידה אותנו?

בכמה שרשורים אני רואה שאנשים ממש מתמרמרים על "הפרת החוקים" בזה שמכניסים פנימה מכתבים, בזה שיש בית כנסת שבו פוגשים בני הבית אנשים זרים שיכולים להדליף להם מה קורה בחוץ. על זה שהם מדברים עם אנשים מבחוץ. על זה שהיום עינב שמעה שילדים עמדו בחוץ וצעקו יוסי יוסי... (ואחרי שהיא סיפרה את זה לבני הבית היא נקראה מידית לחדר האח הגדול). הרי מה זה משנה, עוד מעט יצטרפו לבית 3 חברים חדשים. 3 אנשים שבאים מהחוץ. שראו את כל הפרקים, שהיו עדים לכל האינטריגות הפנימיות. שיודעים מי הפופורלרי ומי המאוס ומה כל אחד צריך לעשות כדי לשנות את מעמדו. הרי הם יגלו את זה לבני הבית / או ירמזו להם את זה בכל הדרכים האפשריות- למרות שהמפיקים יאסרו את זה עליהם. מאותו הרגע, כולם כבר ידעו מה מעמדם ויתחילו את המשחק האמיתי. אז חבל על הוצאת האנרגיות בהאשמת ההפקה או אשר או אני לא יודעת מי בכך שהבית כבר לא אטום. עוד מעט הוא יהפך להיות ממש שקוף החוצה.
 

יNOT

New member
הכל נכון, ובכל זאת חבל...

שזו הדרך שההפקה בחרה. אני לא ארחיב על זה, כי אפשר לקרוא את הדיעות שלי בנושא ואת התגובות שלי לאחרים בנושא בפורום. תגידי לי, מה העניין שלך כשאת צופה בתוכנית? אם החוקים לא מעניינים אותך, ומשימות אין שיוצרות עניין אמיתי , והשיחות רובן לא ממש... ההפקה שולטת בכל תוכן שמגיע אלייך אם זה בלייב או בשידור המרכזי , והסינון הזה אומר שאת מקבלת תוכן "שנבחר" ע"י ההפקה , אז איפה העניין?! ואיפה החלק האמיתי בתוכנית? לא יותר כדאי לצפות באיזה אופרת סבון?!
 

טלטוש

New member
אני שואלת את עצמי את אותה השאלה

מה מקור העניין שלי בתכנית? האם בגלל שבימים האחרונים אני עם גב תפוס וחייבת לשבת ומרוב שיעמום רואה את התכנית בטלויזיה. האם זה יצר המציצנות שלי? ועד לאן הוא יכול להוביל אותי? או העניין במשחק? רק לפני שבוע שאלתי על החוקים, הבנתי שאסור שיהיה קשר בין בני הבית לבין החוץ. אז למה בכלל מוסיפים מתמודדים? חוץ מזה, שלדעתי ההפקה ממש חובבנית ולא בגלל הפרות החוקים. ניסיתי דרך האתר של קשת להכנס ולראות את התכנית. יש שם 4 כניסות של מצלמות שאמורות להראות מקומות שונים בבית. תמיד כשההפקה מחליטה להראות נקודה אחת, 3 מתוך ה- 4 מראות את אותו המקום. יש שיחות שממש משעממות, ואתה יכול לשמוע שבתוך הבית קורה משהו, אבל אתה לא יכול לראות מה קורה שם, כי איזה במאי עלום החליט שאף מצלמה מתוך הבית לא תשדר. אותי זה מעצבן, יותר מהפרת החוקים.
 

יNOT

New member
../images/Emo45.gif לא יכולתי להסכים יותר

הקטע עם ה 4 מצלמות שיוצא שמצלמות אותו דבר לא ידעתי. קטע מצחיק ביותר
 
זה לא נכון.. אחת המצלמות מצלמת רהיט כלשהו

לפעמים זה כסא לפעמים מקרר ולפעמים את הבריכה.. כמובן שאין דיברוים כי רהיטים לא מדברים חחח
 

טלטוש

New member
תיקון טעות - צודק

3 מצלמות משדרות את אותה הסיטואציה והרביעית רהיט דומם ושותק כמו דג. אני רוצה לראות גם תמונות מחדר השירות למשל. זה אזור פראי, שלא נחקר. אזור ספר שבו מותר הכל, לדבר, לכבות מקרופונים, לישון כשאסור ומה לא? אני יוצאת בקריאה נרגשת לבמאי תנו לנו לראות שידורים של מקומות אחרים בבית, גם אם לא בא לך ממש להראות אותם. בשביל זה, אתם אמורים לשדר מ - 4 מקומות שונים בעת ובעונה אחת. כך גם הפרסומת שלכם "אתם הבמאים" "אתם מחליטים מה לראות בבית". להגיד לי שאני יכולה לראות את אשר בבריכה מ- 3 זויות שונות, לא הופך אותי לבמאי. זה רק הופך אותי למתוסכלת יותר כי בכל פעם שאני מחליפה שידור, אני צריכה לראות שוב את הפרסומות. אז פשוט הפסקתי לראות דרך האינטרנט, והפסקתי לעבור בין שידור לשידור, וכך אני גם לא מקליקה על הפרסומות....)
 

דורון

New member
כי התוכנית הפכה לסופר משעממת בגלל כל הפרת

החוקים האלה. כמו שמישהו פה רשם, יש פורמט שהצליח ב-70 מדינות עם חוקים ברורים ונוקשים. אז למה להרוס? למה לתת להם לדבר על אסטרטגיות ובריתות אם ידוע שזה רק יהרוס את התוכנית? בכלל מה זה כל איומי הפרישה האלה? בארה"ב אתה אומר להם שמי שנשאר אחרון בוילה מקבל מיליון דולר ואף אחד לא חושב לשניה לפרוש. גם אם אחד הדיירים יקבל שפעת ויהיה לו 43 מעלות חום כל ה 100 יום הוא לא יעז להגיד שהוא רוצה לפרוש. רק עם אמבולנס יוציאו אותו. ופה? רנין רוצה לפרוש אז ההפקה מביאה לה מכתב, תמונות ושיחה מוקלטת מהחבר. אשר רוצה לפרוש כי אין לו מניין אז ההפקה מארגנת לו בית כנסת עם עשרה אנשים זרים(!!!) זה פשוט ליהוק גרוע של האנשים, המיליון לו מדבר אליהם כי לרנין יש אבא מיליונר. ולקרן יש וילה בפיתוח. ואיתי גדל בסביון. ואבא של לאון מנהל בניופאן. ההפקה לא הייתה צריכה להתקפל בגלל כל אחד שרוצה לפרוש. שיקחו את הרגליים ויעופו מהתוכנית. ולמרות שאני סופר מתנגד להפרת החוקים הזאת, אבל שיביאו מישהו אחר במקומם. רק ככה הם יבינו שהם לא מאיימים על אף אחד.
 

טלטוש

New member
לא בדקה הראשונה, אבל בשניה כן

ברגע שהחדשים יתחילו לבחוש כולם יבינו את האמת. גם אם הם יחליטו על אסטרטגיה של להסתיר לחלק מהאנשים את הפופולריות, אי אפשר יהיה להסתיר את זה תמיד. מישהו בטוח יפלוט על אחד הדיירים ואז הכל כבר יצא. אל תשכח אנחנו ישראלים, אנחנו עם שאוהב לדבר.
 
למעלה