למה הוא שם?

עציון

New member
למה הוא שם?

בני היקר, יהונתן, התחתן לפני 5 חודשים וקבע את מקום מגוריו בישוב בתחום המועצה האיזורית אשכול. איזור שעלה למפה ולכותרות בחודשים האחרונים.מה בעצם היה לו לחפש שם? הרי רק לפני שנה סיים שרות קשה בצבא. רק לפני חמש שנים "בילה" שנתיים במכינה הצבאית בעצמונה בגוש קטיף(תובב"א). חלק משרותו הצבאי היה בגיזרת עזה בעיקר בציר פילדלפי. אז מה לו כי ילך לאחר נישואיו ויעזוב מאחוריו חממה חמה בגוש דאנס? והפליאה היותר גדולה היא שגם אשתו שהיא היתה תושבת אחת הערים מהמפותחות ביותר בשרון הלכה החרתה אחריו... מבחינת: באשר תלך,אלך....אתמה אבל לא אתפלא. ה"ילד" קשר גורלו עם אותו חבל ארץ בעיקר לאחר שחלק מהעקורים בחרו את המשבצת הנוכחית (חלוצה) לתקיעת יתד להמשך ניהול חייהם. אלו שבחקלאות ואלו שבחינוך. כולם אנשים יצירתיים. כולם אנשים עם אידאולוגיה. כולם אוהבי א"י. כולם אנשי אדמה. מסוג האנשים שאפשר למצוא אותם באביבים,זרעית,עין הבשור, ניר עקיבא, דקל ועוד ועוד... אנשים טובים ואוסיף ללא בושה: המצויינים...אלו חוסמים בגופם ובעיקר ברוחם כל תפלצת חמאסניקית. הם הם הסופגים יומיום ממטרי טילים לסוגהם. ומסרבים בעקשנות ליפול ברוחם. ומסרבים לרוץ לכלי התיקשורת וליילל. ומסרבים להתראיין בכלל. ולא תשמע מהם מילה רעה אחת על מנהיגי העם. ולא תשמע ביקורת. ולא עקימת פה. ולא עווית. ולא מיצמוץ. ממשיכים בשקט לספוג ולעבוד. לחזק ולהתחזק.ואם אתמקד באנשי הישוב שלו: אני מעריץ אותם על היותם כאלו למרות שנעקרו. למרות שניסחבו בטחנת רוח הביוקרטיה בדרך לשיקומם.וכמו שכתב אחד העם: ואף על פי כן!!!!!!!!!!! תחזקנה רוחכם, אנשי ישובי עוטף עזה והלואי ונידבק מעוצמותכם ואפילו בכמה פירורים.דיינו!!!! היום, לאחר 4 ימי שהות במרכז חוזרים בני הזוג לישוב שלהם. למרות שאתמול ושלשום ניפצעו שם שני אנשים. לחזק ולהתחזק.
 

ברוריהה

New member
אני כל כך מבינה אותם !

אנחנו הגענו לאיזור לפני 4 שנים. הוא מאיזור השרון אני גדלתי ברחבי העולם בערך. הגענו והתאהבנו. כבר אז היו איומים. כבר אז אמרו שהשתגענו. אבל המקום עושה את שלו. ועכשיו אני יושבת פה במרכז על סף דמעות כי הבת שלי בקשה להישאר עוד לילה ואני כל כך רוצה הביתה.
 
מתי בדיוק הספיק התינוק שלך להתחתן? ../images/Emo95.gif

שרק יהיו בריאים ושלמים.
 

עציון

New member
אוי עופרה עופרה

ברוכה הבאה לארץ ההתעוררות. כזו שינה נפלה עליך? הצעירים של היום הם חיש-חש. כבר לא אומרים: ג'קסון(ומתחתנים) , אלא: ג'ק ..וזהו ה. מתחת לחופה.
 

שי ז.

New member
עציון ידידי היקר, הבן שלך יחד עם חבריו

הוא הציוני האמיתי שמיישב את הארץ ובונה אותה באיזורים שאינם שנויים במחלוקת ושזקוקים לאנשים כמוהו. אני בהחלט מבין את רצונו לחזור. גם פחון דולף שהוא שלך עדיף על ארמון מזהב שבו אתה אורח. רק שיקשיב להוראות ושימור על עצמו.
 
???../images/Emo24.gif

בחלוצה ??? מחזקת את ידי בנך אבל בתור תושבת הקיבוץ הכי גדול ליד חלוצה לא מוכר לי יישוב חדש באיזורי . יש גרעין דתי שאמור לעבור לרתמים כאשר נפנה ונקבל עבור השטחים והבתים שבנינו שם במשך השנים בסביבות יוני אני חושבת . עדיין לא מוכר ישוב חדש . אשמח אם תעיר את עיניי אפשר במסר
 

Big Sister

New member
אכן - יתד ויבול שעתידים להיות נווה ובני נצרים

אחרי שיבנו הישובים שלהם בחלוציות.
 
למעלה