למה כדאי לקחת תינוק לחוג שחייה?

kanarit

New member
למה כדאי לקחת תינוק לחוג שחייה?

אנחנו שוקלים אם לקחת את התינוק שלנו בן 4 החוד' לחוג שחיה, תהינו מה החוג תורם לתינוק. נשמח אם תשתפו אותנו מניסיונכם. תודה ושנה טובה.
 

yoe66

New member
אני לקחתי את שתי בנותי לשעורי בריכה

אני בכוונה לא קורה לזה שעורי שחיה כי זה ממש לא זה חצי שעה מאוד נעימה להורה ולילד ביחד הזדמנות נדירה להיות ביחד באינטימיות שקטה ונעימה בצד הפרקטי הזמן במים מאפשר לילד להפעיל את גופו בבטחה לחזק את שרירו ולתרום להתפתחות הכללית שלו את בתי הראשונה לקחתי כבר מגיל חודשיים (רימיתי בגיל) את השניה לקחתי רק מגיל חצי שנה כי לא היתה קבוצה מתאימה יש הבדל התפתחותי פיזי מדהים בין שתיהן כמובן שהזמן במים הוא לא הגורם היחידי או אפילו העיקרי אבל בטוח יש לו תרומה לנושא בכל מקרה שווה לנסות לא? זו לא חתונה כתולית אם טוב לכם ולתינוק תמשיכו אם לא תוותרו
 

babyswim

New member
העולם הקסום של המים ../images/Emo221.gif

פעילות במים להורים ותינוקות תורמת לבניה והידוק הקשר ביניהם והיא מקור לשמחה גדולה גם לתינוק וגם להורה. בשעת הפעילות במים ההורה נמצא כל כולו עם התינוק, ללא הפרעות של הסביבה. זו שעה שבה כל תשומת הלב שלהם ממוקדת אחד בשני. הפעילות במים מתקיימת כשהתינוק נמצא "בגובה העיניים" של כל הסובבים אותו – הוא חווה תחושה שלא קיימת ביבשה. פעילות של הורה ותינוק במים מפתחת להם דפוסי למידה משותפים משלב מוקדם מאוד. ההורה לומד את יכולותיו של התינוק בסביבה חדשה ועוזר לו ותומך בו במהלך הפעילות, וכל זה מתוך שמחה והנאה. נוצר דפוס של למידה חיובית משותפת אותו ייקחו אתם להמשך דרכם. במים יש הרבה מגע גופני בין ההורה לתינוק. מגע הוא צורך הישרדותי אצל תינוקות. לפעילות במים יש גם תרומה חשובה לתינוק מבחינה גופנית. במים התינוק משוחרר מכוח הכובד והוא יכול לבצע תנועות במישורים נוספים לאלה שביבשה. מגע המים בגוף מהווה גירוי נעים שמעודד אותו לתנועה. התנועה כנגד ההתנגדות של המים מחזקת את מערכת השלד והשרירים, מפתחת את מערכת הנשימה ומשכללת את יכולת התנועה של התינוק. בנוסף, הפעילות במים תורמת לפיתוח שיווי משקל וקואורדינציה. כל האמור לעיל יתרום לביטחון עצמי ולדימוי עצמי חיובי של התינוק שלנו. המפגש הקבוצתי תורם גם לכישורים החברתיים שהם נדבך נוסף בהתפתחות. העולם הקסום של המים מזמן לנו חוויה מופלאה.
 
למעלה