למה כורזים באופן ידני ברכבת כשיש כריזה אוטומטית?
למה כורזים באופן ידני ברכבת כשיש כריזה אוטומטית?
כשנוסעים ברכבת (בעיקר מפתח תקווה לתל אביב כשהתחנה הבאה היא תל אביב אוניברסיטה) באופן קבוע הפקח כורז באופן "ידני" בעצמו את שם התחנה הבאה, ושהיא התחנה שממנה צריך להחליף לרכבות שנוסעות צפונה (ונותן רשימה ארוכה של כל התחנות שנמצאות מצפון לת"א). מדי פעם הפקח מסיים את הכריזה שלו לפני המערכת האוטומטית שמושתקת כשהפקח כורז, ואז שומעים את הסוף של ההודעה האוטומטית - שבה אותו מידע בדיוק.
אז למה הפקחים כורזים בעצמם במקום לתת למערכת האוטומטית לעשות את העבודה שלה?
כמו כן, למה לתת רשימה מלאה של תחנות? כשייפתחו קו העמק, הקו לכרמיאל, ותחנות נוספות בקו החוף, רשימת התחנות הזו תתארך עוד יותר. לא הגיוני פשוט להגיד "הנוסעים צפונה מתבקשים להחליף רכבת בתחנה הבאה"?
למה כורזים באופן ידני ברכבת כשיש כריזה אוטומטית?
כשנוסעים ברכבת (בעיקר מפתח תקווה לתל אביב כשהתחנה הבאה היא תל אביב אוניברסיטה) באופן קבוע הפקח כורז באופן "ידני" בעצמו את שם התחנה הבאה, ושהיא התחנה שממנה צריך להחליף לרכבות שנוסעות צפונה (ונותן רשימה ארוכה של כל התחנות שנמצאות מצפון לת"א). מדי פעם הפקח מסיים את הכריזה שלו לפני המערכת האוטומטית שמושתקת כשהפקח כורז, ואז שומעים את הסוף של ההודעה האוטומטית - שבה אותו מידע בדיוק.
אז למה הפקחים כורזים בעצמם במקום לתת למערכת האוטומטית לעשות את העבודה שלה?
כמו כן, למה לתת רשימה מלאה של תחנות? כשייפתחו קו העמק, הקו לכרמיאל, ותחנות נוספות בקו החוף, רשימת התחנות הזו תתארך עוד יותר. לא הגיוני פשוט להגיד "הנוסעים צפונה מתבקשים להחליף רכבת בתחנה הבאה"?