למה לא הולך לנו...?

mila8

New member
למה לא הולך לנו...?

שלום לכולן אנו מנסים להיכנס להריון כ11 חודשים. המחזור שלי סדיר כל 28 יום, הפרופיל ההורמונאלי שלי תקין כמו כן גם בדיקות הזרע של בעלי. אנו מקיימים יחסי מין יום כן יום לא בימי הביוץ ועדיין לא מצליחים. חשבתי על 2 סיבות אפשריות, אשמח לשמוע את דעתכם - 1. בעת קיום יחסי המין , לאחר שסיימנו הרבה נוזל נשפך החוצה (גם אם לא באותו רגע, אז במהלך הלילה, אני ממש קמה עם תחתונים רטובות). האם מעיד על בעיה כלשהיא? 2. מבדיקות ביוץ ביתיות וכן בדיקת הפרשות שערכתי, עולה כי כבר ביום העשירי למחזור נראה שעומד להתחיל ביוץ. האם יכול להיות שזו הבעיה? שאני מבייצת מוקדם מידי? תודה!
 

MESEE

New member
היי

לגבי סעיף 1. אין קשר. מה שצריך להכנס נכנס. לגבי סעיף 2 הייתי מציעה לך לבקש מהרופאה מעקב זקיקים. לדעת בדיוק מתי הביוץ שלך ולפעול בנידון- ביוץ מוקדם (באם זו הסיבה שאולי את לא נקלטת) אפשר להאריך אם כי לא נראה לי שזו הסיבה לא יודעת הרבה לעזור לך. אני בדיוק באותו מצב רק שמנסים כבר מעל לשנה וחצי. בהצלחה.
 

mila8

New member
תודה!

הי, תודה על התשובה.. ניסיתי לבקש מהרופא אך הוא אמר שעדיין לא צריך.. מתלבטת אם להתעקש על זה.. שאלה נוספת - האם נראה לך שהטריק של להרים רגליים למעלה בתום היחסי מין באמת עובד?? אם כן, כמה זמן הן צריכות להיות למעלה? בכל אופן, תודה על התשובות, מאחלת לך המון בהצלחה
 
למעלה