למה לא מקיימים פה ...

angelboy22

New member
למה לא מקיימים פה ...

פסטיבלים לדובים כמו MADBEAR וכאלה? דווקא היה יכול להכניס עניין לקהילה ולהראות להם שיש גם דובים יפים וסקסיים פה ולא רק חטובים שריריים רזים וכו'.. מה אתם חושבים על זה ?
 

itziki2

New member
זה נישמע רעיון מצוין אבל ניראה

שפשוט אין מספיק דובים בארץ לזה. מה שעוד ניראה לי שחסר ביום-יום זה פאב של דובים. משהו בסיגנון האוויטה , רק ללא האנורקסיות שבאות לשם (-:
 
זה לא שאין מספיק דובים...

אין פשוט אווירה שדובים זה בסדר, או יש אווירה שדוב חייב להיות עם דוב ולהיות שרירי ולהמשך לדובים זה דבילי ומטופש והחברים השריריים והיפים שלו יצחקו עליו(גם הומו טיפש כזה כבר פגשתי), להיות דוב ולהמשך לרזים וחטובים זה יאללה יאללה לך מפה ותתחבר לאנשים כמוך. פאב של דובים? למי בדיוק?! האווירה סביב דובים בארץ רדומה ומרוחקת בערך כמו הפורום לצערי.מי שפותח פאב הרי צריך להתפרנס, כי פאב לא פותחים לשם שמיים. בלי שום קשר שיבוא כבר האמיץ ויפתח בית קפה או באר מתחרה לאוויטה כי המונופול של האוויטה חייב להשבר!
 

itziki2

New member
אני במקרה מכיר בעל בית קפה ..

בלי להזכיר שמות (-: אבל אני מכיר איזה בעל בית קפה שאולי הוא יכול להרים את הכפפה ולפתוח את הקפה שלו פעם פעמיים בשבוע לדובים. מעניין מה הוא היה אומר (-:
 
אם כיוונת אלי...

אני לא בעל בית קפה, אני בעל בית קליה,חנות ומעבדה לקפה ומכונות קפה ומרכז תרבות לקפה, יש אצלינו בדיוק 10 (!!) מקומות ישיבה, אנחנו פתוחים רק בשעות השוק ואסור לנו להישאר פתוחים אחרי 23:30 ואין אלכוהול או ברמן שיתעסק עם זה! קופילאב מחוץ לתחום כבית קפה לגייז, אני לא רוצה שהמקום יקבל הגדרה כזו ובנינו מנסיוני לפרסום ומשיכה של גייז שיפרגנו למקום, כלום, נאדה, חלל! לא בונה על הקהל הגאה ואילו הייתי בונה עליהם הייתי עכשיו זרוק ברחוב ומקבץ נדבות!
 

stefan10

New member
בקיצור נמרץ !!!

לדעתי ונסיוני האישי כדב מהסוג שלי שמן חצי שעיר ולא שרירי לא מצאתי עד לעכשיו גיל 44 עוד מעט !!! באמת אווירה של דובים בארץ או צייסר נורמלי שאוהב דוב כמוני בלי רעיונות של סקס עם ה"פריק" או השונה אלא בן אדם שאוהב אותי כמו שאני על הנפש,ראש,גוף שלי ורוצה לחיות איתי ולעשות אהבה איתי ולא סקס לא תרפיה או התיחסות אליי כגיוון במיטה או שיהיה איתי ויחשוב על סקס במיטה אחרת מידיי פעם , לא יודע אני לא מכיר כזה אחד לאחד אמיתי מכל הלב אולי אני עיוור אולי אני טיפש אולי אני לא יודע .. לא מחפש גיוונים מיניים בסאונות או במקומות אקזוטיים מיניים אחרים מחפש אחד שיסכים לחיות איתי !!! יש לי כיום רק אדם אחד כזה שמאד מאד יקר לי ואהוב בעיניי ואני חברו הטוב ביותר . אבל הוא תפוס אז זה מה שיש !! אז בדיוק לאיזה צייסרים שלרב היו ביזאריים איתי או לדובים צריך לעשות ליין ??? אנא החכימו אותי . אני שרדן ואופטימי לכן אני מצליח לחיות .
 

itziki2

New member
זאת הבעיה באמת עם להיפגש בסאונה שהרבה מעבר ל.

זאת הבעיה באמת עם להיפגש בסאונה שהרבה מעבר לסקס אתה יודע שלא יקרה שם משהו.
 

stefan10

New member
לכן אני לא מאלה שהולכים לסאונה !!

הייתי כולה פעם אחת בחיי למקס שעה ולא ממש נהניתי זה היה בשבילי סליזי ברמות , לכן אני תמיד כותב שאשמח למפגש עם יותר לבוש ובלי סקס . כמו קפה,מועדון ,בר וכו... משהו שאפשר להכיר ולדבר .. סקס אני אישית לא אוהב באופן קבוצתי ופומבי אני מעדיף אותו בין 4 קירות חדרי !! אם אני רוצה אני יכול להשיג סקס היום אבל אני מחפש אדם להכיר אנושי ולא סקס !!! בהצלחה ובאהבה
 
דניאל

פעם אחרונה שראיתי אותך דיי התכווצת, אבל תמיד פרוותי
אל תמעיט מערכך.
 

אליקו30

New member
ורק אני מכיר

דודה פולניה ששכחה את דודתה הקרובה כי הדודה תפוסה עם אריה שואג
 

stefan10

New member
אף אחד לא שכח

שתעני לטלפון ולא תסנני נוכל לדבר מי שהוא אמר לך לא להיות חבר שלי לי לא מפריע שאתה נשוי לאריה שואג ויש לך ילדים מקסימים
 
השעה כמעט 4

ואני לא נירדם (תירוץ למה אני נכנס לכם לפורום) שמת לב לבעייתיות של האמירה שלך? מדבר על זה שלא מוצא, וכו' וכו', אבל חותם בשורה עצובה משהו: "יש לי כיום רק אדם אחד כזה שמאד מאד יקר לי ואהוב בעיניי ואני חברו הטוב ביותר . אבל הוא תפוס אז זה מה שיש !!" האופטימיות.... אחח האופטימיות לילה טוב, אני מקווה שאני אסתדר בעבודה מחר...
 
למעלה