euronitzan
New member
אם קטר הבובו עצמו ארוך מדי
ובארכיון הפורום מתואר הנסיון הכושל של העלאת 737 לי-ם, והינו קצר מקרונות הDD, איך הם יהיו באורך המתאים? בנוסף, אפשר תמיד להשתמש בקטר קוקו, שלו יש מספיק כוח למשימה הנ"ל, ומגבלת מהירותו לא משנה בקטע זה (י-ם - לוד).
אם קטר הבובו עצמו ארוך מדילא מדוייק. קרונות הקומותיים הם לא
ארוכים מדי - אלא כבדים מדי. קטר בובו לא מסוגל למשוך מערך קומותיים עד לירושים בזמן מקובל על הדעת - יהיה צורך בשתי קטרים כדי לעלות לירושלים עם מערך כזה. קרונות המודו, לאומת זאת, באמת ארוכים מדי. בכלל, לרכבת גרורת קטר אין מקום בתוואי מסובך שכזה. אני זוכר איך ה-G12 נסעו שם בזמנו לפני שהקו נסגר - הקטר היה בקושי זוחל בעליה כאשר מאחוריו 2 קרונות בלבד! לקו הזה צריך קרונועים, ולא סתם קרונועים - אלא קרונועים רוכנים. כמובן שאין מצב שר"י יקנו כאלה...
ובארכיון הפורום מתואר הנסיון הכושל של העלאת 737 לי-ם, והינו קצר מקרונות הDD, איך הם יהיו באורך המתאים? בנוסף, אפשר תמיד להשתמש בקטר קוקו, שלו יש מספיק כוח למשימה הנ"ל, ומגבלת מהירותו לא משנה בקטע זה (י-ם - לוד).