למה עברי לידר מתכוון

למה עברי לידר מתכוון

שמתם לי שמיד אחרי שעיברוש יצא מהארון הוא שר ככה: רד עלי,רד לאט,רד ושא אותי אי שם אנא אל תחדל לרדת לעולם רד עכשיו, רד עלי. הו,זה טוב!!
 
../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gifמה../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif ../images/Emo46.gif

אני מניחה שפשוט השתגעת לגמרי!!! אם למשל אביתר בנאי היה מחדש את השיר הזה.. לא היית אפילו חושב על לכתוב את ההודעה הזו. זה ממש לא קשור לזה שהוא הומו. הוא רק חידש את השיר ולא הוא כתב את המילים והשיר בכלל קשור לגשם
 

מוגג

New member
ועכשיו ברצינות (אתה מסוגל?)

לא. אבל לא משנה. בכולופן גשם משמש הרבה פעמים כמטאפורה ליחסים בין בני זוג לדומית שירה של תרצה SITE "גשם הקשב לנשים": הגשם שלנו יבוא הקשב איך הן קוראות בזו אחר זו הוא חוזר.." המשך (וגם גשם) יבוא000 0(הגשם ירד, רק מי שחזק רק הוא יישרד)..
 
עוד מידע מתווסף ל..

ראש שלי ברגעים אלו ממש.
מוגג- טוב לדעת. וגם אם זה נכון.. מה קשור עברי לידר לעניין...? בעצם.. לא חשוב..
רחי
 

עופר ב.ה

New member
תרצה SITE ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

חילול הקודש ממש!
גיברת אתר, בשבילך, או לחילופין, תרצה (במלרע) אהובתנו. (אני לא באמת כועס, אני לא שלילנד
) בעניין עברי לידר, ההודעה הראשונה לא מדויקת כיוון שהוא חידש אותו לפני היציאה מהארון. מאידך, הוא כבר הומו הרבה שנים ולכן עדיין יכול להתייחס לטקסט במובנים המתאימים לו. מצד שלישי, זה יהיה דבר קצת נבזה לחשוב שהוא מחדש (חידוש מיותר, אם כבר מדברים) שיר ישן וטוב על מנת לדבר מפורשות על סקס. אני מאמין שאופקיו התרבותיים רחבים יותר.
 

shellyland

New member
אני, לעומת זאת, כן כועסת

ואפילו מאוד, על זה שהחלטת להדביק לי תווית של "כועסת" רק בגלל שהבעתי דיעה שונה משלך.
 

עופר ב.ה

New member
חלילה

"הדבקתי לך תווית" של כועסת לא בגלל שהבעת דעה שונה, אלא בגלל שהבעת אותה עם סמיילי עצבני, המון סימני קריאה וטון נזפני, שמה לעשות - מתפרשים (באין שומעים את נימת הדברים) ככעס ולא רק על ידי. חוץ מזה, שימי לב לקורץ שהוספתי, אני יודעת שאת לא כועסת באמת. :)
 

עופר ב.ה

New member
כמובן, כמובן

לא התכוונתי לפתוח שוב את הנושא, אני כבר שכחתי. זה היה אזכור שנעשה בהומור, כאמור
 

פלפל.

New member
אל תחפשו משמעויות בשמים

אבל אם כבר מחפשים, לא הייתי רוצה לחשוב אפילו מה ניתן להבין על כוונות המשורר בשיר הנועז הבא: "הגשם מטפטף הגשם מטפטף הגשם מטפטף על הגג. נעשה לי חם בלב כשהגשם מטפטף כשהגשם מטפטף על הגג" או איזה פרשנויות עלול מאין דהוא לתת לפזמונה של המשוררת: כמו ענן להתגשם מעל חלקת שדה ריקה ולהביא לרגבים את הבשורה הירוקה כמו חצב להתבצר במעבה האדמה ולחכות לסיומה של העונה הכי חמה ואח"כ להיתמר וכמו עמוד עשן לבן שמועה טובה להעביר.. החגים כבר באויר" אל תעני לי אפילו. אל תעני לי אפילו. אל תעני לי אפילו. זה לא ענייני. לא עוד.
 

עופר ב.ה

New member
במיוחד כשמדובר בשירי אהוד מנור

הפזמונאי המתקתק (מחבר "גשם אחרון"). אגב, מי הסולנית בביצוע המקורי (של להקת פיקוד צפון, כמדומני)? עכשיו שמעתי אותו שוב, ואכן הוא _הרבה_ יותר טוב מהחידוש של לידר. כנראה שרוזנבלום ידע מה הוא עושה כשעיבד את השירים שלו.
 

פלפל.

New member
חוג יחוג יומם וליל, חוג יחוג

והים יגיע עד גגות תבל, אין אוויר, אין אש, אין חול אור אחרון יגווע בלאט בלי קול, וקץ לכל. הגרסה המוקלטת המוכרת היא של חבורת הזמר של פיקוד הצפון, כשהסולנית היא קרן או רוני (או משהו אחר) לייבוביץ´. אך זו לא הגרסה המקורית. במקור השיר הופיע לראשונה בסרט הבורקס של בועז דוידזון, "לופו בניו יורק". בביקורת של נסין דיין על הסרט הוא כותב כך: "בין סצינה אחת לשניה, נראים לופו והנכד, או לופו והסוס, או העגלה ולופו (לחילופין) על רקע יפו העתיקה, או חוף הים או הטיילת (לחילופין), ובפס הקול שומעים את חנן יובל וסוזי מילר שרים ללא חשק את הפזמונים המתישים שכתבו אהוד מנור ויאיר רוזנבלום. רוזנבלום הלחין גם את המוסיקה חסרת העניין לסרט עצמו".
 
למעלה