למישהו כאן יש נסיון עם טיפול בתכשיר

פריגת

New member
למישהו כאן יש נסיון עם טיפול בתכשיר

שנקרא E N פורמולה של חברת סופרב? שמעתי כבר מכמה שהתנסו בזה- שזה מחולל ניסים עם דלקות ומוגלות מהאוזניים. מישהו מכם התנסה בזה?
 

yoelnd

New member
בטח ובודאי!

היי ממליץ בחום מאוד! אפילו רותח! והשילוב עם נרות הופי הינו בכלל קטלני!!!
 

פריגת

New member
הי יואל,

בדיוק לפני שבועיים התחלתי טיפול טבעי עם ילדה בת שנה ו4 חודשים, מדובר בנרות הופי + מנורה חמה כזו שאיני זוכרת את שמה. מזה כמעט חצי שנה שיוצא לבת שלי מוגלה מהאוזניים, (לא מלווה בריח), שמתפרשת אצל רופא אא"ג כדלקת- שמצריכה אנטיביוטיקה מספר חודשים ללא הפסקה. באותו יום שבו היא מסיימת את האנטיביוטיקה, למוחרת יוצא לה שוב מוגלה. עד שעם הזמן הבנתי שכנראה זו בעיה אחרת, והתחלתי טיפול בן 2 מפגשים של נורת הופי+ מנורה חמה כזו ששוכבים מתחתיה, לפני 10 ימים לערך התחלתי להשתמש ב EN פורמולה, ולפתע נעלמו לה המוגלות!!!! ממש כמו תרופת קסם!!! שאלתי היא האם התכשיר הזה אכן באמת מרפא, או שהוא לא חלילה סותם את יציאת המוגלה, או גורם נזק אחר? ואם הוא מרפא- זה לתמיד? או זמנית? כמו כן יש לך מושג כמה זמן מומלץ להמשיך ולקחת אותו? בתודה מראש.
 

yoelnd

New member
תשובתי

היי ראשית נצא מנקודת הנחה שעדיף לקחת משהו טבעי לאורך זמן ויעיל מאשר אנטיביוטיקה! ואכן התכשיר נותן לגוף את היכולת לרפא את עצמו ולא בתלות של תרופות - "העברת אחריות". אין ספק שיש גם אלמנט רגשי בסיפור ויש לגעת בו בצורה של תמצית באך או כל דרך אחרת ויש ילדים עם נטיה ל"חולי" וכאן באנו לתת תשובות שיעזרו לגוף לייעל את עצמו אם בצמחי מרפא, תזונה, ועוד...... מקוה שאת סומכת על המטפל ובמידה ויש לו ארגז כלים של כמה שיטות ויוכל לשלב בניהם רגש ונפש ותזונה זה הכח להצלחה!!! בבריאות טובה
 
למעלה